Kome služi REM?

0

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) iz duboke ilegale reagovao je na izjave Borisa Tadića i Dragana Đilasa o radu tog regulatornog tela.

Prethodno je bivši predsednik Srbije najavio da će pokrenuti pitanje zloupotrebe nacionalnih frekvencija na prvom okruglom stolu celokupne opozicije, a za tu zloupotrebu optužio je predsednika Srbije Aleksandra Vučića.

Naveo je i da je Vučić privatizovao nacionalne frekvencije i da se ponaša i obraća kao vlasnik privatne kompanije, a ne kao predsednik države i da je Vučić izjavom da će „Pink još dugo raditi“ prekršio zakon, jer je direktno ušao u nadležnost REM-a. Đilas je izjavio da će se znati da se u Srbiji nešto promenilo „kada televizija Pink izgubi nacionalnu frekvenciju“, na šta je odgovorio predsednik Srbije, koji mu je poručio da je za njega važno da ta kuća plaća porez i ima veliki broj zaposlenih, a da su gledaoci ti koji će odlučiti šta će da gledaju.

U polemiku, naravno na strani Pinka i Vučića, neki bi rekli propagandne mašinerije, uključio se upravo REM iznenađujuće prostačkim politikantskim saopštenjem. Naveli su da njih dvojica žele da ugase medije i utiču na rad REM-a „zarad svojih bolesnih političkih ambicija“, zatim da baš Tadić krši zakon reagujući na izjavu predsednika „u kojoj se poručuje da ne mogu političari da daju i oduzimaju frekvencije“ i pita da li je u vreme Borisa Tadića to bilo normalno i uobičajeno da on i Dragan Đilas sednu i odluče ko može da ima frekvenciju, a ko ne, ko sme da izdaje novine, a ko ne i da li „onda treba da očekujemo ne samo oduzimanje frekvencija nego i ukidanje regulatornih tela i ponovna hapšenja svih koji drugačije misle“.

Za to vreme na Pinku, sa nacionalnom frekvencijom, danima idu otvorena pisma vlasnika te televizije, što Đilasu, Sergeju Trifunoviću, Saši Jankoviću, Vuku Jeremiću… I svakome ko se usudi da javno kritikuje rad predsednika Srbije. U suštini, u toku je javni linč pomenutih zbog stavova o „zlatnoj“ stvarnosti u kojoj kao živimo, a u koju, preko svojih medija, vlast pokušava da nas ubedi.

U toj ružičastoj realnosti na frekvencijama sa nacionalnom pokrivenošću, REM je mnoge pojave „propustio“ da zabeleži. Ne vidi ovo telo ni zloupotrebe nacionalne frekvencije u političke svrhe – funkcionerske kampanje, uskraćivanje prava na odgovor i demanti, jednostrano izveštavanje, emitovanje propagandnog sadržaja bez jasnih oznaka, kršenje propisa o dužini reklamnog programa zarad dodvoravanja vlasti, kao ni promociju najgoreg primitivizma, osuđenih ratnih zločinaca, pornografiju, masovno narušavanje prava maloletnika u emisijama, neoznačavanje uznemirujućih sadržaja, fizičko i verbalno nasilje u pojedinim emisijama… Na sve to REM nikad, bar ne u ovom mandatu, nije reagovao. A po svemu sudeći i neće.

Izvor: Danas, redakcijski komentar

BEZ KOMENTARA

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR