Vreme je za sigurnu štednju

0
87

AIK Banka je jedna od vodećih banaka u Srbiji, koja se između ostalog ističe i po visini štednje koju joj građani poveravaju. O ponudi brojnih štednih proizvoda, ali i o razlozima zbog kojih klijenti mogu sa sigurnošću svoju ušteđevinu da povere AIK Banci, razgovarali smo sa Sanjom Petković, direktorkom filijale Vrnjačka Banja.

Kakvu ponudu je AIK Banka spremila svojim štedišama povodom Nedelje štednje?

– Dugi niz godina AIK Banka je među vodećim bankama u Srbiji kada je reč o ponudi štednih proizvoda građanima. Kao i prethodnih godina i ove godine smo našu ponudu obogatili novim proizvodom – FLEKSIBILNA OROČENA ŠTEDNJA u evrima, koja omogućava štedišama da oroče svoja sredstva na 12, 25 i 36 meseci po atraktivnim kamatnim stopama uz mogućnost da u svakom trenutku, ako im novac zatreba, mogu da razoroče ulog i da za izdržani period štednje dobiju odgovarajuću kamatnu stopu.

To je jedan od četiri proizvoda koje AIK Banka sada ima u svojoj ponudi koja se tiče oročene štednje građana. Svojim štedišama smo ponudili najbolji miks štednih proizvoda koji u svakom smislu prati njihove potrebe u pogledu ročnosti uloga, uloženih iznosa, zahtevane kamatne stope, raspoloživosti, i preferiranih kanala distribucije na kojima je moguće vršiti isplate i uplate po osnovu štednje.

Na koji način AIK Banka podstiče štednju?

– Nastojimo da sagledamo sve zahteve i potrebe naših klijenata, kako bismo na taj način unapredili ponudu savremenih štednih proizvoda i usluga, nudeći pritom i brojne inovacije okrenute digitalnom bankarstvu i savremenim kanalima distribucije. To je ono što AIK Banku već dugi niz godina čini jednom od najuspešnijih banaka u Srbiji, kojoj je veliki broj građana poverio svoju štednju.

Koji je osnovni kriterijum kojim se građani vode prilikom odabira banke kojoj će poveriti svoju štednju?

– Građani od banke, pre svega, traže sigurnost, poverenje, uslugu i proizvod koji odgovara njihovim potrebama. Da bi se pridobilo poverenje građana, banka mora da bude finansijski stabilna i pouzdana, da ima visok nivo kapitala i odgovarajući spektar proizvoda i usluga. Klijent je uvek u centru našeg poslovanja, a razvijena usluga elektronskog i mobilnog bankarstva obezbeđuje našim klijentima 24/7 pristup Banci i odgovor na njihove potrebe.

PROMO TEKST

BEZ KOMENTARA

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR