Pojedine autobuske linije od Čačka i ka Čačku ukinute jer nije bilo putnika

7
1761

ČAČAK – Gradonačelnik Čačka Milun Todorović izjavio je danas povodom ukidanja pojedinih autobuskih polazaka, da mu je u razgovoru sa direktorkom “Autoprevoza“ rečeno da na pojedinim linijama putnika nije bilo ili je bio samo jedan.

Prema njegovim rečima, iz te kompanije mu je saopšteno da je ukinuto pet polazaka, kao i deset povrataka.

Po potrebama stanovništva oni mogu da otvaraju linije i da proširuju postojeće, kao što je urađeno u Slatini, Goričanima i nekim drugim pravcima. Za sutra je direktorka “Autoprevoza“ zakazala sastanak sa ljudima iz prisloničnog naselja Vikendica. Na toj liniji je bio samo jedan putnik – naveo je Todorović.

Todorović je rekao i da postoji nelojalna konkurencija, misleći na pojedine linijske taksiste koja nisu registrovani, koja ne plaćaju porez, voze po nižim cenama, idu 15 minuta pre autobusa, pokupe nekoliko putnika i onda su “Autoprevozovi“ autobusi prazni.

On je podsetio da Grad subvencioniše Autoprevoz sa 28,6 miliona dinara, dodajući da ta kompanija zapošljava više od 300 Čačana.

Imamo sreću što je “Kavim“ kupio “Autoprevoz“, gde radnici imaju dobre plate, vozila su nova, a dobra je i upravljačka struktura – zaključio je Todorović.

“Autoprevoz“ je prethodno objavio da od juče ne saobraća 12 polazaka ka nekoliko čačanskih sela.

Izvor: MNA

7 KOMENTARA

  1. Tako su i 2012. ukinuli gradsku liniju Ljubic polje – Kljucka, jer „nije bilo putnika“, a isao jedan od tri polaska. Kad su ljudi poceli redovno kasniti na posao i deca u skolu, svi prestali da cekaju autobus. Naravno da nema putnika, kad nema autobusa.

  2. Prvo – Autoprevoz Kavim je PRIVATNO preduzece, i to sa potpuno nesposobnim organizatorima posla, citaj menadzerima

    Drugo – nesposobni menadzment se u svoj posao apsolutno ne razume, jer da se razume, za svaku liniju se rade ispitivanja, skrining i kalkulacije islativosti pre nego se linije uvedu u saobracaj, jer za svaku je potrebna dozvola i upis u odgovarajuci registar

    Trece – Zasto lokalna administracija daje donacije i subvencije PRIVATNOJ kompaniji, ako ce ova da ukida linije?

    Cetvrto – Autoprevoz Kavim je putnicima na liniji Emezzeta-Atenica zalepio obavestenje u vozilima koja saobracaju na ovoj liniji, da putnici koji koriste stajaliste kod Centra za socijalni rad, ukoliko zele da to stajaliste i dalje postoji, da pisu peticiju i zahtev Gradskoj upravi za urbanizam, kako bi ista obelezila stajaliste (?!?!)
    Aslo bre, “menadzeri”, cackonacelnici i ostala druzino – ZASTO PUTNICI TREBA DA RADE POSAO KOJI JE VAS I ZASTO SE POSAO NE RADI KAKO TREBA OD STRANE PRUZAOCA USLUGA JAVNOG SAOBRACAJA? Koga vi yebuckate u zdrav mozak?

    Peto – ako vec znate da postoje “divlji” taksisti i ako postoje pruzaoci usluga javnog saobracaja koji ne placaju porez, cemu sluze inspkecije, sta radi gospodja D…… koja je za to zaduzena? Aaaaa, ima svoja dva taksi vozila, pa ne bi da se zamera jelte?

    Sesto – Ima li iko u ovom nekada normalnom gradu, a danas zadruzi polutanera u sta ste pretvorili nekadasnji grad kojim smo se ponosili, ima li iko u bilo kom javnom preduzecu, javnoj ustanovi, inspekciji, tuzilastvu, policiji, urbanizmu, ili bilo gde, da se bavi svojim poslom i da radi posao koji im je direktna obaveza i nadleznost?

    PITANJE – DA LI ZAISTA MISLITE DA CEMO DOVEKA DA TRPIMO VASU NESPOSOBNOST I UNISTAVANJE GRADA U SVIM SFERAMA?

    ukratko – TAJ FILM NECETE GLEDATI!

    • BRAVO ZA KOMENTAR!
      u pravu ste za sve sto ste naveli

      niko bre nista ne radi, ceo grad je osakacen u svim zivotnim oblastima, a politikanti pricaju o nekim rezultatima

      samo se radi sminka i maskiranje problema, koje nikako da rese u korenu

  3. Milun bi mogao da nauci kako se negativno u praksi pokazuju karteli i monopoli a pozitivno konkurencija i konkurentnost…
    Taksisti su udruzeni u kartel dok je Autoprevoz monopolista sa subvencijama…
    Sve price oko javnog prevoza padaju u vodu dok se ne razbiju kartel i monopol a pusti se konkurencija da radi…
    Cuj zale se na linijske taksiste???Auto sa cetiri mesta konkurencija autobusu sa cetrdeset,nece moci…

  4. U autobusima je 99% penzionera koji neplacaju karte. Uvesti da penzioneri placaju karte a deci do 27 godine dati besplatne godisnje karte. Penzioneri imaju primanja i mogu da kupe sebi kartu a ako ne mogu onda nek menjaju vlast dok deca nemaju nikakva primanja i dok se skoluju tad su najveci troskovi roditelja. Jao ja zaboravih da deca nemaju pravo glasa na izborima, mada moze i to da se promeni posto oni kazu da je njima sve jedno ko je na vlasti i da je njihovo proslo onda treba svim penzionerima zabraniti pravo glasa i da mi saka od omladine odlucimo koja ce vlast biti u Srbiji jer ovako od penzionera ne mozemo da dodjemo do izrazaja.

  5. Cista laz radnici autoprevoza nemaju velike plate ovi su unistili autoprevoz a trista cacana ne zaposljavaju jel je pola vozaca iz iva njice I nece da stanu u parmencu iako je tu stanica kazu nemaju cenovnik sramota sta se radi

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR