Ilić: Vučić i Mihajlović glasali protiv autoputa do Čačka, molio sam Nikolića da pritisne

2

ČAČAK – Lider Nove Srbije i nekadašnji ministar građevinarstva i urbanizma Velimir Ilić kaže da su Aleksandar Vučić i Zorana Mihajlović na Vladi glasali protiv autoputa i dodao da je molio Tomislava Nikolića da, kako je rekao „pritisne“, pošto je sve sa Kinezima bilo dogovoreno. „Onda je Nikolić pritisnuo i mi smo dobili autoput“, kaže Ilić.

Velimir ilić je rekao da je on radio Koridor 11 i da se na tome radilo još u Vladi Vojislava Koštunice.

Neki nisu bili za to, pirčalo se tada Velja pravi put do svoje kuće, pa su onda Vojvođani to blokirali. Ali to je počelo, mi smo se izborili da to postane evropski koridor. Ja sam tada pričao sa Đanijem de Mikelisom. Kada je to evropski koridor ti znači da možemo da dobijemo kredite i povlastice, to je bilo 2007, borba za taj koridor je bila duga. Ja sam počeo radove da iskoristimo tu priču. Mi smo takođe bili protiv da se asfaltira jer je podloga loša, onda je došla Zorana Mihajlović i rekla dva ministra nisu asfaltirala i onda je asfaltirano pa je puklo – rekao je Ilić.

On poručuje da je dobro što je urađen koridor, ali podseća da je on otvorio deo od Obrenovca do Ljiga 2014. godine.

Mi smo uveli Kineze i uradili projektnu dokumentaciju, prvi deo od Ljiga do Preljine sam ja uradio. Ja sam žurio da se završi, jer je sa Kinezima dogovoreno da Put svile ide iz Bara, to je bio dogovor sa predsednikom i premijerom Kine. Kasnije je Rama pozvao naše u Tiranu i onda je dogovoreno da ide iz Drača. Mi smo tu bitku izgubili neodgovornim političarima, da je to došlo iz Bara bio bi razvoj za Srbiju, Crnu Goru, Republiku Srpsku. Ni u jednom našem projektu nije bio autoput od Prištine do Niša, mi smo izgubili strateški važnu poziciju da budemo saobraćajni centar na Balkanu, sad je Priština čvorište.

Kako je rekao nije pozvan na otvaranje i dodaje da mu je bilo žao što nije bio na otvaranju Ljiga jer je, navodi, najveći deo te deonice uradio kao ministar.

Trasa Ljig-Obrenovac je najjeftiniji autoput u Srbiji po kilometru. Od Ljiga do Preljine je izvanredno urađeno, koštalo je 308 miliona evra. Građani Srbije će dobiti autoput što je bio i moj cilj i da što pre dođemo do Crne Gore.

Ilić je naveo da su radovi na deonici Ljig-Obrenovac trajali pet godina, odnosno 10 kilometara godišnje u proseku. Takođe, dodaje, Grdelica je rađena šest godina, odnosno četiri kilometara godišnje.

Moglo je brže i bolje. Mi nemamo naše firme koje prate tu gradnju, ušli su neki privatnici i uništili naše firme, svako danas gradi autoput. Nekad smo imali gigante koji su radili najbolje puteve širom sveta. Ja nisam ljubomoran, srećan sam, neka ga otvori ko hoće jer Ibarska je magistrala smrti. Ali ne treba se mnogo hvaliti i praviti fešte, ja sam radio i nisam mnogo otvarao. Uradio sam 4000 kilometera puteva, tolike mostove i Mrkonjić je radio sa mnom – naveo je lider Nove Srbije.

Izvor: N1

2 KOMENTARA

  1. Ispade da si vozio i valjak, sve si ti radio. Ne kazem i Vucic sve prica, on pa on, hvalisavci obicni.
    Istina je da je Tadic i Jeremic deonicu od Ljiga do Preljine najvise povukli, obezbedili finansiranje, eksproprijacija zemljista itd. A vi se samo hvalite, zahvaljujuci toj deonici, moralo se nastaviti dalje.
    Krivo sedi, pravo govori!

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR