Dveri: Čačak – neprijatelj pešaka i pešačenja

11
1075

ČAČAK – Gradska organizacija Dveri u Čačku oglasila se saopštenjem i iznela primere koji govore o, kako navode, urbanističkom haosu u gradu na Moravi.

Saopštenje prenosimo u celosti:

Možda se današnji Dan pešačenja uglavnom održava na brdsko-planinskim predelima, ali pešačenje čačanskim ulicama nije ništa manje izazovno, naprotiv. Nažalost, Čačak je danas, sa ovakvim svojim ulicama i trotoarima, neprijatelj pešaka i pešačenja.

Voleli bismo da često nismo u pravu kada kritikujemo vlast i optužujemo ih za katastrofalne poteze koje čini. Nažalost, praksa je pokazala da smo uvek bili u pravu.

Naročito smo bili u pravu kada smo govorili da su doneti urbanistički planovi nakaradni i da će naružiti Čačak i napraviti od njega mesto veoma nepovoljno za život, naročito mladih bračnih parova sa malom decom. Ne treba puno dokazivati ove tvrdnje, dovoljno je samo prošetati čačanskim ulicama. Na prste jedne ruke mogu da se nabroje ulice na kojima možete na miru da se šetate i uživate u šetnji, a često su najmlađi pešaci i majke za kolicima ugroženi jer su prinuđeni da se kreću kolovozom.

Naravno, aktuelna gradska vlast, na čelu sa „magistrom“ Milunom Todorovićem, će nas opet praviti budalama ubeđujući nas da je to nužna posledica ekonomskog progresa i razvoja Čačka. Za nas ostale, koji razmišljamo svojom glavom, znamo da je ova pojava posledica isključivo katastrofalnih urbanističkih planova i korumpiranosti inspekcijske službe i gradskog rukovodstva koji uopšte ne mare za normalan život Čačana i izgled grada, već im je isključivo briga profit i procenat.

Istina, uvek će postojati jedan broj nesavesnih vozača koji će nepropisnim parkiranjem otežavati kretanje pešaka, ali i to se lako rešavanja fizičkim barijerama i izgradnjom dovoljnog broja parking mesta. Međutim, gradska vlast ništa od toga nije sprovela, čak je suprotno činila – rasprodala (izgradila) je sve slobodne lokacije koje su mogle da posluže za saniranje problema manjak parking mesta i omogućili su da se zgrade u Čačku grade bez dovoljnog broja parking mesta.

Teško onom ko posle ove vlasti bude preuzeo problem uređenja grada jer će Čačak uskoro postati mesto koje se više ne može „popraviti“.

Info služba Dveri Čačak

11 KOMENTARA

  1. Dveri, ovim postižete to da vas ljudi čije ste automobile fotografisali oteraju u tri materine kao neozbiljnu organizaciju. Faul za faulom, a rejting ode u minus. Priberite se. Pretvorili ste se u stranku za rupe na asfaltu i pogrešno parkirane automobile. Ako je to najveci problem ovog grada i države onda nam je svima super, a nije.

  2. PA ČEMU ONI I SLUŽE. PONAŠAJU SE KAO ŠPIJUNI. SAMO LOVE ŠTA JE KO REKAO, GDE JE I SA KIM KO BIO. PRAVE SOKAČARE. SAMO REKLA – KAZALA. I NIŠTA NE VALJA. TAKO JE TO KAD NEMAJU OZBILJAN PROGRAM. A SVAKAKO TREBA DA SE POŠTUJE RED U GRADU I DA SE NE PARKIRA KO GDE STIGNE.

  3. Ko jos čita šta su Dveri objavile, oni svaki dan izbace po 5 saopstenja. Ja mislim da oni postoje jos samo u Čačku i Beogradu ali neće ni tu jos dugo. Idu polako ali sigurno u zaborav zahvaljujući svojoj glupoj politici koja se svela na slikanje rupa i parkiranih automobila po ulicama.

  4. Ova vlast je najbolja u poslednjih 20 godina. Ni Velimir Ilic nije bio los. Moze li bolje? Moze! Cacku fali zatvoren bazen, jos jedan otvoren bazen, i jos mnogo toga. Ali da bi dosli do cilja, morate imati kreativne ljude koji ce u delo sprovesti krativne ideje. Toga fali danasnjoj vlasti.

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR