JP “Gradac“: Evo zbog čega je bio zabranjen saobraćaj ka vrhu Kablara (FOTO)

15
1619

ČAČAK – Radovi na sanaciji oštećene bankine u zoni klizišta na putu ka vrhu Kablara su završeni i uklonjena je saobraćajna signalizacija, saopštilo je Javno preduzeće “Gradac“.

U ovom preduzeću demantovali su navode da je klizište bilo “izmišljeno“ kako bi se protivnicima izgradnje vidikovca na Kablaru onemogućio prilaz vozilom vrhu planine.

Na fotografijama je stanje puta prema vidikovcu na Kablaru pre početka radova na sanaciji, za koji je Rešenjem saobraćajnog inspektora naložena obustava saobraćaja i izvršeno postavljanje saobraćajne signalizacije o obustavi saobraćaja. Pojedinci su tvrdili da je klizište “izmišljeno“ kako bi se protivnicima izgradnje vidikovca na Kablaru onemogućio prilaz vozilom, koje se inače učestalo kvarilo i ostajalo na putu. Fotografije najbolje govore da li je saobraćaj na ovom delu puta mogao bezbedno da se odvija pre izvodjenja ovih radova. Radovi na sanaciji oštećene bankine u zoni klizišta su završeni i uklonjena je saobraćajna signalizacija. Tokom obustave saobraćaja, nikom nije onemogućen prolazak peške, već je zabrana vršena samo za motorna vozila – navedeno je u saopštenju “Gradca“.

Izvor: Morava info

Prethodni članakDeset najplaćenijih poslova u Srbiji: Za neke od njih ne treba fakultet, a plata nekoliko hiljada evra
Sledeći članakObezbeđen besplatan parking za posetioce festivala “Priča“

15 KOMENTARA

    • Evo sve će tebe da pitaju!! Biće to predivan vidikovac na koji će ceo Čačak koliko za pola godine biti ponosan. Čak i oni koji su se protivili izgradnji. Živi bili pa videli.

      • Poštovani „Esteta“,
        Autoput u potpunosti zaobilazi Ovčarsko-kablarsku klisuru, tako da od „turista“ nema ništa! Primer za to je sama Ovčar Banja kojoj je stavljen „ključ u bravu“ onog trenutka kada je otvoren put – tunel iznad same banje. Sad će neko na sat vremena od Beograda da skreće sa puta ka Zlatiboru, moru…. i da se pentra po Kablaru. Uključite malo mozak.

  1. Kuvekalo prodao pricu a sklopio ugovor sa drzavnom firmom za filmsku industriju za snimanje serije….aaa kako vas je nasankao da izdejstvuje korist za sebe.

    • Očekivano! Prvo nije nas podržao kada smo zaista bili protiv, pa se „izgubio“ na nekoliko meseci, a onda kada se saznalo za njegov „drzavni“ angažman, postao je „najveći“ ekolog u Srbiji zajedno sa vilenjakom Julijanom.
      Druze, ekologija je zagadjen vazduh, voda, deponije, a ne izgradnja objekta na jednom grebenu!

      • Ne uskraćujući vam pravo na stav o „vidikovcu“, pitam vas, ko ste vi da se predstavljate kao PD Kablar?? I da, tako se predstavljajući, zastupate ono što su i PD Kablar i PSS osudili kao zločin prema prirodi?
        Uzgred, iz aviona vam se vidi koliko se razumete u ekologiju. I koliko stvarno volite i cenite prirodu. Licemeru.

  2. Da li saobraćajni inspektor ide u Guču da vidi stanje puta do Karaule? Ili u Jančiće da vidi ima li ograde na mostu gde su poginula četiri momka? Trebaju i ovi putni pravci da se zatvore dok stanje puta ne bude normalno

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here