Magazin “Nedeljnik“ tuži Savet za borbu protiv korucije

1

BEOGRAD – Povodom napisa u medijima koji su u protekle četiri godine od države i javnih preduzeća dobili 60,9 miliona evra, a u kojima se apostrofira Nedeljnik koji je u istom periodu naplatio 3.200 evra (dakle 0,005 odsto), redakcija Nedeljnika obaveštava javnost da će pokrenuti tužbu protiv Saveta za borbu protiv korupcije zbog širenja lažnih vesti i ugrožavanja poslovnog kredibiliteta naše novinske kuće.

Naime, iz celog izveštaja koji je predstavila, članica Saveta Miroslava Milenović podvukla je “plaćeni intervju Bojana Pajtića na pet strana u Nedeljniku”.
Činjenice su sledeće: Nedeljnik nikad nije naplatio nijedan intervju!
Nedeljnik je u broju od 13. marta 2014. godine objavio promociju Vojvodine na pet strana (pogledati u prilogu) sa jasnom oznakom “Specijal”, u drugoj boji, sa logom “vojvodina​.org​.gov​.rs”, a na upit AP Vojvodina. Sav materijal je poslat iz AP Vojvodina, naplaćen uredno po cenovniku, tako da se ne vidi nijedan razlog zašto se Nedeljnik apostrofira kao problem, a posebno “plaćeni intervju na pet strana”.
Iz navoda koje govori Milenovićeva, pa se na njih poziva premijer Vučić, sugeriše se da je Nedeljnik napravio i naplatio nekakav intervju s Pajtićem.
Možemo samo da zaključimo da Savet nikad nije video pomenute strane, jer makar ne bi obmanuo javnost da je Pajtićev intervju na pet strana, kada je na dve, dok smo sigurni da premijer Vučić kao čovek koji je u javnom životu 20 godina zna šta je intervju, a šta je promocija gradova i regiona.
Potpuno je nejasno na osnovu čega se onda apostrofira Nedeljnik koji u istom periodu nema nijednu drugu uplatu iz AP Vojvodina — drugi mediji imaju 103.750.505 dinara — i kako je moguće da Nedeljnik postaje tema izveštaja Saveta, čak i premijera Aleksandra Vučića, kada se u izveštaju navodi da je Nedeljnik u tom periodu od svih budžetskih firmi sklopio ugovor na pomenutih 400.000 dinara, što je 0,005 odsto iznosa koji su naplatili drugi mediji.
Nedeljnik će se u novogodišnjem broju detaljno baviti izveštajem Saveta.
A do tada očekujemo izvinjenje Miroslave Milenović i Aleksandra Vučića koji su rekli da je Pajtić platio intervju u Nedeljniku, što, valjda je sasvim jasno — NIJE ISTINA.
Izvor: Nedeljnik
Tagovi: Savet za bornu protiv korupice, Bojan Pajtić, Aleksandar Vučić, Vojvodina

1 KOMENTAR

  1. A Vučić danima lansira priču da je Pajtić platio intervuju u “Nedeljniku“! Ispostavilo se da je to laž! Šta ćemo sad? Ništa, kao i uvek. A njegovi lopovi oteše nam i crno ispod nokata! Kum daje dva miliona za turnir u malom fudbalu u Grockoj. Zašto ga ne uhaapsiše u ovoj velikoj farsi…

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR