Na autoputu ima propusta, ali šleperi mogu da prođu kroz tunele

0
Radovi na probijanju tunela na autoputu Ljig - Preljina

BEOGRAD – Probijanje roka na deonici Koridora 11 od Ljiga do Preljine neće ništa koštati državu, izjavio je danas šef projekta gradnje autoputa Beograd – Južni Jadran Dušan Đoković.

On je na TV N1 rekao da se znalo još od oktobra prošle godine da postoje određena odstupanja na Koridoru 11 i da se znalo da mogu da se otklone.

Đoković tvrdi da je produženje roka za završavanje radova opravdano, a da državu to neće ništa koštati jer izvođač, iako ima pravo na to, neće ništa tražiti.

Komentarišući to što je za završetak autoputa od Ljiga do Preljine probijen rok – 25. avgust i polemiku u javnosti o dimenziji dva tunela, Đoković ističe da šleperi mogi da prođu kroz sporne tunele Šarani i Brđani i da su to više puta dokazali.

Svi šleperi standardnih i povećanih dimenzija mogu da prođu. I to ne jedan nego dva šlepera mogu da prodju. U šali čak kažemo da bi još jedan šleper mogao da prode i to po sredini – naveo je Đoković.

Ministarka građevine Zorana Mihajlović je ranije izjavila da „nije problem visina tunela, već korišćenje starih mašina zbog kojih je loše urađena betonska kolovozna podloga i da „Planum“ treba da dopremi novu mašinu koja to treba da popravi – izbrusi beton i skine centimetar podloge i poravna kolovoz.

Na pitanje ko je propustio da konstatuje da je betonska kolovozna podloga loše urađena, Đoković kaže da niko nije i da se to znalo od samog početka – da ima određenih odstupanja.

I znalo se da mogu da se otklone. Znalo se još u oktobru prošle godine – tvrdi Đoković i dodaje da izvođač trenutno radi na tome.

Kako kaže, nedostatak ravnosti kolovoza „može da se otkloni i otklanja se i to nije ništa neobično“.

Niti su tuneli niski, niti je betonska podloga neravna – greške nema i sve je izmišljeno – rekao je za N1 direktor građevinske firme Planum Ratomir Todorović navodeći da neko pokušava da ih izbaci iz posla.

Koridori Srbije su investitor i jedino oni mogu da izbace iz posla – rekao je Todorović, a Đoković na to kaže da Koridori ne mogu da izbace Planum, jer je već završio radove kao i da je ta firma podizvođač i da je njima odgovoran glavni izvođač azerbejdžanski Azvirt.

mapa-autoputa

Đoković je naglasio da je produženje roka za završetak radova bilo opravdano pošto je sedam meseci kišnih dana u dve godine.

Imali smo i teško finansijsko stanje – naveo je Djoković.

On je komentarišući to što ministarka Mihajlović kaže da tri godine godine nije bilo nadzora nad radovima na Koridoru 11 odnosno da je investitor vrši i nadzor nad radovima, rekao da je bilo nadzornog organa i da je to bio tim od 15 inženjera Koridora Srbije koji ispunjavaju sve uslove za obavljanje tog posla.

Na pitanje kada će biti spojena preduzeća Putevi Srbije i Koridori Srbije imajući u vidu da je odluku o tome Vlada Srbije donela još u avgustu 2014, Djoković kaže da je to tada bilo aktuelno, ali da je konstatovano da nije dobro to raditi.

Činilo se da bi to bila velika šteta u tom trenutku i da taj projekat treba da se radi kad koridori budu završeni – naveo je on dodajući da su Koridori napravili plan za rekonstrukciju Puteva Srbije.

Kako je rekao, to će biti urađeno kada se završe započeti projekti odnosno o tome odlučuje Vlada Srbije.

Izvor: Tanjug

BEZ KOMENTARA

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR