Petlja u Pakovraću će značajno rasteretiti naplatnu rampu u Preljini

0
Foto: MNA

ČAČAK – Vozači su tokom produženog vikenda za Sretenje u koloni na naplatnoj rampi Preljina provodili i do dva sata.

Slaba im je uteha da za zastoj nije kriva spora naplata, već saobraćajni čep koji je nastao posle rampe, na petlji i u Čačku. U „Putevima Srbije“ kažu da ovaj objekat ima dovoljno prolaza i da ne planiraju proširenje, već se nadaju da će do kraja godine problem biti rešen. Sve nade polažu u završetak deonice na „Milošu Velikom“ do Požege.

Prva sledeća naplatna stanica će se nalaziti 12 kilometara niže u odnosu na rampu Preljina, kod mesta Pakovraće. Očekujemo da će se time rasteretiti saobraćaj na naplatnoj stanici Preljina. Ona predstavlja privremenu čeonu rampu, a posle otvaranja auto-puta i povećanja broja vozila koja su prolazila kroz nju 2019. je proširena. Prvobitno je imala četiri saobraćajne trake, a sada ima osam, od čega su tri namenjene za ulaz na auto-put, a pet za naplatu, odnosno izlaz sa auto-puta – navode u “Putevima“

U tom javnom preduzeću tvrde da je naplatna stanica Preljina operativno sposobna da propusti i veći broj vozila na sat od onog koji je 12. i 13. februara registrovan.

Usporenja su pravila vozila koja su prošla naplatnu stanicu i napravila zastoj na magistralnom putu za Čačak i na kružnom toku, što je dovelo do stvaranja kolona vozila koja su došla do same naplatne stanice i samim tim usporila odvijanje procesa naplate – objašnjavaju u „Putevima“.

Izvor: Večernje novosti

BEZ KOMENTARA

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR