Vučić: Deonica autoputa “Miloš Veliki“ od Preljine do Požege biće otvorena do Božića

15
1320
Foto: Predsedništvo Srbije/Dimitrije Goll

ČAČAK – Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obišao je danas radove na deonici autoputa „Miloš Veliki“ od Preljine do Požege, na najdužem tunelu “Laz“, kroz planinu Jelicu, koji će imati dve cevi duge po skoro tri kilometra. Ova deonica duga 31 kilometar najzahtevnija je na pravcu do Požege, imaće tri tunela i 35 mostova, što je otprilike trećina dužine te deonice.

Vučić je zamolio predstavnike kineske kompanije CCCC da, ako mogu, završe radove do 19. decembra ili najkasnije do Nove godine ili Božića.

Kinezi su upoznali Vučića da imaju problem sa geologijom odnosno terenom u izvođenju radova na drugom tunelu – Munjino brdo.

Vučić je na licu mesta, kako navode izveštači, u polušaljivom tonu „pregovarao“ sa generalnim direktorom Džangom Sjaojuenom, ubeđujući ga da se potrude i da mu obeća da će ceo autoput biti završen najkasnije do Božića.

Neću da odem odavde, ali moraćeš da prihvatiš, nisi upoznao tvrdoglavijeg čoveka od mene – kazao je Vučić Džangu.

Posle gotovo desetominutnog ubeđivanja, Vučić i Džang su se rukovali, čime su kineski izvođači potvrdili da će autoput Preljina – Požega biti najkasnije završen do 7. januara.

Vučić je kazao Džangu da je ranije obećao građanima da će biti gotovo autoput do Svetog Nikole, ali je napomenuo da je po ugovoru rok do polovine 2023. godine i da će i malo pomeranje završetka radova biti značajno pre roka.

Predsednik je kazao da Džangu da će se vrlo brzo ići i na potpisivanje sa ugovora sa tom kompanijom za nastavak autoputa ka Crnoj Gori, od Požege do Boljara.

To će biti važno naročito za Arilje, Ivanjicu i Sjenicu, Novi Pazar i ceo Pešter. Jeste li spremni, valjda neće biti cena veća od 1,5 milijardi evra – upitao je Vučić.

Obilasku radova prisustvuju i ministar građevine Tomislav Momirović, direktori “Koridora Srbije“ i “Puteva Srbije“ Aleksandar Antić i Zoran Drobnjak, ambasadorka Kine Čen Bo, bivši ministar građevinarstva Milutin Mrkonjić, kao i gradonačelnik Čačka Milun Todorović.

Na delu Koridora 11 od Preljine do Požege biće izgrađeni tuneli Laz, Munjino Brdo i Trbušani sa po dve odvojene tunelske cevi u ukupnoj dužini od 11,8 kilometara.

Izvor: Tanjug, Morava info

Prethodni članakDveri: Kada nema države, nema ni zdravog vazduha
Sledeći članakU Moravičkom okrugu kovid pozitivna svaka treća osoba koja se testirala

15 KOMENTARA

  1. Petar Milic
    Inzenjeru , a da li je u ovoj drzavi prioritetno graditi samo puteve. Drzava uzima kredite i gradi autoputeve. To je neka velika nauka. Ko ce vracati kredite nije vazno. Da li jos nesto treba ovoj drzavi. Kakve su skole , bolnica u Cacku? To nam ne treba , zasta ce nam? Sve nas manje, nema gde da se lecimo, mladi.odlaze i ko ce da se vozi putevima? Ostace Vucic sa svojim poltronima da otvara i broji koliko putevs , kilometara i sl.

    • Bez uvrede, ali već prvom rečenicom ste pokazali da nema potrebe da se objašnjavam sa vama. Infrastruktura, pa i putevi su preduslov za razvoj jedne zemlje

  2. Bravo Inženjer. Vidi se da si obrazovan, elokventan. Sve si lepo objasnio. Ko je iole obrazovan razumeće. A ko nije ne vredi mu ni objašnjavati. A posebno onom ko je zatucan i sve prevodi na politiku.

  3. Neka bude kad bude. Samo neka bude. A pre nije bilo. I šta sad. I dosta više sa pitanjima o Ivanoviću i Cvijanu. Kao papagaji ste. Neka im je laka zemlja.

  4. Neverovatno je koliko ljudi ovde podcenjuju gradjevinarstvo kao struku i naše, ali i strane radnike i Inženjere. Mnogo stvari može da se desi u fazi izgradnje koji utiču na rok završetka, mnogi razlozi su i opravdani. A vi, želeći da pljujete Vucica, Miluna ili me znam koga, vi u stvari pljujete te vredne radnike. Ono sto je do Vucica, on je uradio. A to je volja države da grade autoputeve, da to postave kao prioritet i da obezbede novac. Sve ostalo je na ljudima koji rade na eksproprijaciji, projektantima, inženjerima, zanatlijama…a svi oni imaju mnogo vise škole od vas koji ih pljujete, a uz to su i mnogo vredniji. E sad, ako vam je cilj, da ih uništite, da pogasite gradjevinske firme, kao sto je to bilo za vreme DOSa, onda je to nešto drugo, ali to i recite.

  5. Zar nisi rekao da ces prvo na otvaranje autoputa pa kod tate na slavu na Nikoljdan? Koji Bozic koji bakraci, zivi bili pa videli, od Preljine do Pozege nece biti gotov ni do kraja 2022-e.

    • Pa nek bude i 2022-e! Kao sto vidiš, i sam znaš i verujes da će ga završiti, a do pre samo 10ak godina nisi ni pomišljao na autoput.

      • Botovac, pre deset godina Srbija se nije ni blizu zaduzila kao sad, mene brine da ce lopovluk sa autoputeva vracati i nasi unucici! Zasto kredite uzimomo za te puteve od Rusa i Kineza a ne od EU i ako su mnogo povoljniji? Pa zato druze jer EU daje novac i prati kontrolu trosenja tog novca, a braca cepnu kamatu i bas ih briga koliko se drpise. Izmedju ostalog, kasnjenja pored laganja povlace i razne anekse, sto duze traje, to se vise krade.

        • Botino, izgleda da si zaboravio kada je prodata svaka fabrika koja je vredela, čak su i tenkovi u staro gvozdje prodavani. Zaboravio si gđe su nestale milijarde uplaćene od strane EU, gde je nestala milijarda od Mobtela, gđe su nestali miliona od NIPa? Sve si to zaboravio botino. Tolike milijarde a 60 kilometra autoputa za 12 godina.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here