Vučić: Za mesec dana počinje gradnja deonice Moravskog koridora od Mrčajevaca do Adrana

12
Foto: Dimitrije Goll/Predsedništvo Srbije

ČAČAK – Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obišao je danas radove na izgradnji deonice autoputa od Pojata do Kruševca, u okviru budućeg Moravskog koridora koji će spojiti autoput Beograd – Niš sa autoputem „Miloš Veliki“. Vučić je obišao radove na mostu preko Južne Morave kod Stalaća, koji će biti dug 248 metara. Događaju je prisustvovao i gradonačelnik Čačka Milun Todorović.

Predsednik je u razgovoru sa predstavnicima izvođača radova, američko – turskim konzorcijumom Behtel Enka, razgovarao o dinamici radova za pojedine sekcije, rokovima i rešavanju problema na gradilištu.

Vučić je najavio da će ceo taj autoput od 112 kilometara od Pojata do Preljine biti završen za tri godine i da će tada moći da se stigne od Čačka do Niša za najviše sat i po, a od Kraljeva do Niša za sat i 15 minuta.

Verujem da ćemo do kraja godine odnosno do januara 2022. imati gotov autoput od Pojata do Kruševca do mesta Makrešane – rekao je Vučić nakon obilaska radova na mostu preko Južne Morave kod Stalaća, koji će biti dug 248 metara.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je danas da za mesec dana kreću radovi na izgradnji autoputa do Kraljeva, sektor 3 od Adrana do Mrčajevaca.

Vučić je, na pitanje da li će da počne izgradnja autoputa na trasi Čačak-Kraljevo, što je obećano za ovu godinu, istakao da uskoro kreće, kako je rekao, sektor tri, sekcija osam, a kasnije i sekcija devet.

Adrani-Mrčajevci kreće već za mesec dana – objasnio je on i istakao da je za Adrane važno uređenje vodotoka, jer su plavili svaki put.

Naglasio je da spajanje autuputem Čačak-Kraljevo znači mnogo, i da posle ostaje da se poprave putevi.

Zatim ćemo moći da maštamo i pokušamo da proširimo put ka Raški i Novom Pazaru. A Novi Pazar će dobiti vezu preko Požege, Arilja i Ivanjice. Čitav južni i jugozapadni deo zemlje biće povezan sa centralnim delom – istakao je on.

Čitava dužina Moravskog koridora od Pojata do Preljine je 112 kilometara, a prva deonica ovog autoputa od Pojata do Kruševca je 28 kilometara.

To će biti prvi digitalni autoput, jer će duž njegove trase biti postavljeni optički kablovi i digitalna oprema koji će omogućiti besplatan bežični internet i najmoderniji sistem upravljanja saobraćajem.

Moravski koridor čine tri deonice: Pojate – Kruševac u dužini od 27,83 kilometara, Kruševac – Adrani dužine 53,88 kilometara i Adrani – Mrčajevci – Preljina dužine 30,66 kilometara.

Izvor: Agencije, Morava info

12 KOMENTARA

  1. Postovani Predsednice, ja sam uvek bio uz vas ali u Cacku imamo veliki problem sa tapetarom i limarom koji razbijaju stranku. Gradonacelnik se trudi koliko moze al tapetar i limar i poslanik kradu i rade na stetu gradjana, ja vas molim da pomognete.Ceo Cacak bi za njega glasao da nenosi na ledjima ove tri stetocine.Treba Igoru Logvinovu dati sansu da vodi stranku u Cacku on i Gradonacelnik bi napravili nevidjeni rezultat.

    • Ihahahahahahahaah jel realno ovo da neko napise?
      Longvinov da vodi stranku? Koji to stranku? Sta taj covek zna o politici, o istoriji, pravu, ekonomiji, generalno gde je radio, sta od iskustva ima, sta ga to preporucuje za tako neku funkciju?
      Ovo sto ste gore napisali pa i nesto da bude tacno, ali Longvinov da nesto vodi, e to je vrlo neozbiljno shvatanje svega.
      Cacak da vode Cacani. Ugledni, skolovani, sa iskustvom u nekim delatnostima.
      Mozete da pricate sta god, ali Calovic je najozbiljniji kandidat za nekog buduceg gradonacelnika. Sve covek postigao radom, porodicno. To nam treba.
      Ako takav ima u Sns, super. Milun je ok kandidat, ali ljudi oko njega i ne bas. Sve ljudi iz bivseg rezima.

      • Ne slažem se sa Vama, iskreno. Svaka čast Predsedniku kako vodi državu i gradi za nas, ali ne može on sve sam. Na primer, na lokalu, Vučić ne vidi sve, Milun, Parezan i Trifke vode svoju politiku i tajkunizaciju. Isterali su jedinog pravog naprednjaka i brata Rusa Igora. On jedini pokušava braniti interes državne politike i običnog naroda, to se vidi i sad kad nije u SNS. Pravi naprednjaci, prigrlite braću Ruse koje ja i ne doživljavam kao manjinu i neka Igor Longvinov uzme stvar u svoje ruke, Grad da vodi. Jedino tako možemo krenuti brže, jače bolje. Stop iskvarenim kadrovima SNS, dajmo šansu pravom čoveku.

        • Suzana, kako neko moze da vas ubedi u takav stav, osim ako i sami niste taj covel, ali se potpisujete kao Suzana.
          Kakvo poverenje Rusu Igoru? Kakav je on Rus? Odakle je on rodom?
          Gde da nas vodi?
          Malo tazmislite sta pisete. Ako ga voli Vuci kako kaze neko gore, ako se bori za sta ste vec rekli, kako on nije minimun poslanik? Kako je Jugovic sve zaobisao u Cacku i poslanik je. Da li je jednom usao u stranku?
          Manite se prica, ako ga ljudi cene i postoju, neka izadje na izbore. Dr Radojevic je sam uzeo 7%.
          Mislim da sam vam sve rekao.

  2. Igor a Ne Milan B, Igor a Ne Tapetar, Igor a Ne Bostan Bato parezan.Gradski odbor da preuzme vojnik Stranke a to je covek koji je mnogima pomogao Logvinov Igor.

    • Sta to vidimo da se pise? Do juce pljuvacina sns
      I sve ostalo. Danas vec sam za sebe pise komentare sa vrati u sns, odakle se prica da je iskljucen (prica se).
      Samo u Cacku. Nudi se covek, i to jos preko medija.
      Jednipartijski sistem je bio dobar.
      Ovakvi kadrovi nisu mogli nista. Odma se to menja i cisti.
      Danas ne smes da napravis cistku (npr u Cacku), boje se da se okrenu protiv, i poljuljaku vec zaljuljani brod.
      Jedna partija, hvala pozdrav. Ljudi vise rade, manje se bave politikom.

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR