ČAČAK – Specijalista pneumoftiziologije i predsednik Gradskog odbora Narodne stranke u Čačku Aleksandar Radojević smatra da bi izmene pojedinih delova Zakona u saobraćaju mogle da doprinesu poboljšanju kvaliteta vazduha u gradovima Srbije, pa tako i u Čačku.
On kaže da problem sa zagađenjem vazduha uglavnom imaju gradovi koji imaju veliki broj automobila i nalaze se u kotlinama, gde je cirkulacija vazduha usporena.
Radojević predlaže da nadležni pokušaju da ubrzaju saobraćaj u centralnim gradskim zonama.
– Zakon kojeg se svi stanovnici Srbije pridržavaju je onaj čuveni o bezuslovnoj prednosti pešaka na pešačkim prelazima u odnosu na automobile. Mislim da je ta praksa prilično kontraproduktivna, kako za pešake, tako i za one koji sede u automobilima. Usporavanje saobraćaja u centralnim gradskim zonama, često zaustavljanje automobila zbog prelaska jednog ili dva pešaka jako doprinosi tome. Tako da nešto što može da bude predlog nadležnim državnim organima je da razmotre taj zakon, da bar na taj način dozvole ubrzavanje saobraćaja, da se ne da bezuslovna prednost pešacima u odnosu na automobile, jer to svima škodi – izjavio je dr Radojević za televiziju Nova S.
On ističe da Čačak nema previše industrijskih zagađivača, ali da sigurno ima previše automobila.
– Vi možete osetiti da nije prijatno biti na terasama kafića ili ugostiteljskih objekata u centralnoj gradskoj zoni gde je saobraćaj toliko gust da osećate da vam se lepe nozdrve kada udišete taj vazduh, opterećen izduvnim gasovima automobila – zaključio je dr Radojević.
Izvor: Morava info
Ne s… vise sa tim bulevarom. Treba napraviti obilaznicu u Beljini i resen problem!
Bravo
Kakav „stručnjak“, da li je ovo sam smislio.
Da li nam treba ulica Svetog Save ili ne, šta sad misle „stručnjaci“ koji se protive izgradnji a među kojima je bio i doktor. Svi saobraćajni stručnjaci i sve do sad urađene studije su pokazale da jedino rešenje za grad Čačak prosecanje bulevara Sveto Save ali nekima treba malo više vremena da im dođe iz du… u glavu.
Pre bih zabranio vozila u gradskom jezgru nego što bih posekao park
Pojedini ljudi kruze po gradu pola sata sat dva kolima a mogu to sve da ispesace Za 15-20 min… ako nesto zavrsavaju….A blejaca u djiru ima pun kur…c . po gradu….I svi su na dizelima koji su pregazili realno preko 200 hiljada kilometara…Grad je u kotlini…. Nema vetrova da prociste vazduh… plus pojedine firme grejna sezona itd…kvalitet kiseonika katastrofalan…Odlucno Za slab imunitet I osecaj umora I smora…Pada sistem …kod coveka u svakim smislu… pusenje u zatvorenom prostoru… Potrovasmo sami sebe!!! Super!!
Ulice u centru grada, tj.koje su oko setalista da budu jednosmerne, tako da se zaobilazenjem napravi krug oko gradskog jezgra eto manje guzve i manje aerozagadjenja
Da ste pitali moju babu Čedomirku od 85 godina isto bi odgovorila. Garantujem. Samo bi se prekrstila i pitala otkud ovoloko auta kad ovako loše živimo. A pitam i ja.
Samo ulica svetog save može rešiti saobraćajni kolaps u gradu na moravi…
Da a zamislite još javna garaza u strogom centru grada koja je predvidjena kod taksi stanice
E moj doktore. Nakon svih busanja i kuknjave nad zagađenosti vazduha u Čačku ovo je jedino rešenje koje imaš da ponudiš. Pa i Violeta bi smislila nešto bolje i konkretnije. Da nije tužno bilo bi smešno.
bitno je i smanjiti ložišta na čvrsto gorivo,raznim stimulacijama,subvencijama,,,uvođenje filtera ,pa i kazne za nesavesne..
Da li je neko čuo u Gradcu za „zeleni talas“?!
Postoji već 40 godina. Za početak uraditi na semaforima:Slovas-Balkanska-Crnogorac- Sloboda!
Besplatan savet za dobro plaćene inženjere i Gradca.
Da li si cuo koliko treba da bude razdaljina izmedju raskrsnica da bi mogao da funkcionise zelebi talas , strucnjaku iz jazbine??
Imaš ti neki predlog, nervozni čoveče?
Koliko legendo?