Izgradnja novog kraka Bulevara vojvode Putnika u punom jeku, evo kuda vodi i šta povezuje ova saobraćajnica

12
3973

ČAČAK – U Čačku su u toku radovi na izgradnji novog kraka Bulevara vojvode Putnika. Ova deonica saobraćajnice dugačka je 330 metara.

Bulevar će biti nastavljen u istom profilu kao i ranije izgradjena deonica od plavog mosta do malog parka. Imaće četiri kolovozne trake, razdelno ostrvo i dva trotoara. Prolazi pored stare mlekare i Želovog igrališta ka Lozničkoj reci i u ovoj fazi će se spojiti sa ulicama Stahinjića bana i Kolubarskom.

Planirano je da radovi budu završeni do kraja ove godine, ukoliko to vremenski uslovi dozvole. Vrednost ovih radova iznosi oko 100 miliona dinara. Najveći deo sredstava u iznosu od 68 miliona dinara obezbedila je Vlada Republike Srbije preko preduzeća „Putevi Srbije“ kojima dugujemo veliku zahvalnost – kaže direktor JP “Gradac“ Milan Bojović.

Prema njegovim rečima, završetkom ove faze umanjiće se saobraćajno opterećenje raskrsnica Ulice Jaše Prodanovića sa ulicama Devet Jugovića i Trnavskom, a biće omogućen adekvatan pristup teretnom terminalu železničke stanice, železničoj koloniji i ostalim objektima u okruženju.

Širina ulice biće od 17 do 21 metar. Čine je kolovoz sa četiri saobraćajne trake širine po tri metra – ukupno 12m i dva trotoara šitine po dva metra. Na proširenim delovima (deonica posle prolaska ulice između stare mlekare i solitera) ulica ima i ivična razdelna ostrva širine po 1,5 metara, kao i središnje razdelno ostrvo širine dva metra.

U ulici se gradi nova infrastukturna mreža javne rasvete, atmosferske kanalizacije, magistralne vodovodne mreže profila 450 milinetara, distributivna vodovodna mreža, te telekomunikaciona i elektroenergetska mreža.

Nakon završetka ove deonice, očekuje se izgradnja u narednim fazama, i to:

– Povezivanje sa Ulicom Birčaninovom (oko 160m);
– Produžetak Ulice Birčaninove (oko 95m);
– Od Ulice Birčaninove prelazak preko Lozničke reke i povezivanje sa Ulicom Sime Sarage (još oko 100m)
– Povezivanje sa Ulicom Nemanjinom (još oko 200m).

Izvor: Morava info

12 KOMENTARA

  1. Hvala Putevima Srbije što su nam dali naše pare. Bulevar vojvode Putnika za sada ne vodi nikuda, završava se na sred livade. Dok se ne spoji sa Nemanjinom ulicom neće značiti puno. Hvala Bogu da je neko počeo da gradi normalne ulice po Čačku. Ovo je prvi bulevar posle 30 godina u Čačku. Izvinjavam se, Veljo je napravio bulevar Tanaska Rajića. Čačak vapi za širokim bulevarima gde će saobraćaj moći normalno da se odvija. Da je pametnih glava, ulicu dr Dragiše Mišović treba proširiti na 4 trake do plave hale u Atenici i spojiti kod Lukoj pumpe sa bulevarom vojvode Putnika. Čačak je odavno unakažen neplanskom izgradnjom ulica a to je naručito došlo sada do izražaja kada je počela masovna izgradnja zgrada. U poslednjih 5 godina izgrađeno je preko 90 stambenih zgrada u uskim ulicama, tako da je sada još veći haos. Ne znam zašto grad ne napravi neki bulevar prema Trbušanima ili ka Trnavi i pokuša da da stanogradnju izmesti na te strane. Ovako se sve gura ka centru gde uskoro neće moći da se zivi od automobila, smoga, prašine i buke. Izgradnja modernih bulevara vuče sve ostalo. Primer je bulevar vojvode Putnika. Onde do pre 3 godine je bio par kuća i prolaz ka FRA, od probijanja bulevara na bulevaru je izgrađena bezinska pumpa, restoran, velika teretana i sada se prave dve velike stambene zgrade, ceo kraj izgleda potpuno drugačije u odnosu na pre 3 godine.

    • Burazeru, pa mora odnekle da se krene. Valjda je logično da se nastavi bulevar i da ide ka Nemanjinoj. A i sada znači prilično u ovakvom profilu kada vodi do Jaše Prodanovića. A tek će biti super kad izađe na Trnavsku. Ok je kritika ali ne mora baš za sve hejt.

  2. Mogli su sad da ga urade bar do Birčaninove da ljudi koji idu ul Dragiše Mišović mogu kada skrenu na semaforu da se uključe u bulevar vojvode Putnika, ovako opet moraju da ulaze do pola Trnavske da bi izašli na bulevar. Tako će opet biti haos u Trnavskoj. Za uključenje iz Birčaninove je trebalo ovu ulicu produžiti u ovoj fazi možda još 30 ili 40 metara. To je malo a rešio bi se haos i gužva u Trnavskoj, jer vozači ne bi morali da ulaze u nju. Ovo nisu političke kritike nego opravdane,gradjanske kritike kako nešto da bude bolje. Ko zna kada će biti nastavak ove ulice ka Lukoj pumpi,možda za godinu ili dve. U pitanju je 30 metara ulice a bilo bi puno bolje. Ovako opet guzve u Trnavskoj. Ja ako nešto napišem napišem to dobronamerno jer volim svoj grad i volim da bude lepši. Čačak se poslednjih godina izgradio ali problem saobraćaja je veliki.

  3. Ne mogu da verujem da nisu mogli u ovoj fazi da rade do kraja Trnavske i do Bircaninove. Razvlace mnogo ovaj bulevar. Kolubarska i Strahinjica Bana su toliko uske ulice da je bolje da ih ne pustaju u promet za sada, a Trnavska je toliko opterecena da je sreca sto do sada niko nije stradao.

  4. Niko ne može da veruje da nisu mogli da „produže do Bircaninove“, kao što dopre par godina nosu mogli da veruju da će se uopšte i graditi bulevar. A da li možete da verujete da je svaka kuća i svaka parcela na trasi isplaćena više nego korektno, da je za rešavanje imovinsko pravnih odnosa bilo potrebno mnogo više vremena nego za izgradnju i da jedini razlog zašto se bulevar ne gradi do Proletera ili bar do Bircaninove je sto rešavanje imovinsko pravnih odnosa ide sporo, a zbog POHLEPE vlasnika o jekata na toj trasi,

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR