Kako je Čačanin za pet meseci skinuo 45 kilograma (FOTO)

5
6938

ČAČAK – Čačanin Dragan Soni Kolarević za pet meseci smršao je 45 kilograma! U oktobru je imao 139, a danas 95 kilograma. Kako kaže, to je uspeo bez dijeta i korišćenja lekova za takozvano brzo mršavljenje. Svoje iskustvo želeo je da podeli sa čitaocima portala Morava Info.

Soni 1

Napominjemo da tekst Dragana Kolarevića prenosimo u integralnoj verziji uz neznatne prepravke:

Razlog zašto sam odlučio da ovo pišem je sasvim jednostavan: dosadilo mi je da svaki dan bar po deset puta ispričam jednu te istu priču osobama koje imaju problem sa prekomernom težinom, a znaju kako sam izgledao pre samo pet meseci, a kako danas. Pisaću sasvim običnim narodnim jezikom jer je tako najrazumljivije. Neke pojedinosti ću objasniti zašto sam baš tako radio. Odmah da kažem da ovo NIJE nikakva dijeta, već jednostavno NAČIN ŽIVOTA! Ovo nema nikakve veze sa verskim postom ii slično.

Soni 4
Sa 139 kilograma…

Dogurao sam do tog pakla od 139kg. Svi koji me poznaju su mi govorili da moram da smršam. Kao da JA to nisam video i znao. To nije imalo nikakvog efekta jer je čak bilo i kontra. A bilo je kontraproduktivno jer mi je doklinčilo da slušam non stop jedno te isto i onda IZ INATA nisam hteo da se potrudim!

...na 95
…na 95

Donosili su mi kojekakve dijete po kojima se jede „po satu“, pa ono poznato: pola pomorandže, jedno jaje, trećina ovog.., polovina onog…, ne sme se večerati posle 17h, ima u apoteci pilule za mršavljenje (samo popiješ i mršaš!), ili ono “smeš sve da jedeš samo u toliko i toliko sati“,… i slične gluposti!!! A NIGDE ne piše od čega sam debeo kao svinja! Samo da napomenem još jednu veliku ZABLUDU: “ Ako prestanem pušim ugojiću se“! TO NIJE TAČNO!!! U Aušvicu i drugim logorima niko NIJE pušio, ali NIKO NIJE BIO NI DEBEO! Sve sam vam time rekao po pitanju pušenja i kilaže!

Svaka debela osoba će vam reći da joj je sve usko što obuče, da ima ružnu debelu stomačinu, da joj više ne stoji lepo ovo il ono. A prećutaće neke još crnje i teže svakodnevne stvari, a to su: da je veliki problem obaviti osnovne stvari u toaletu, da jedva ili nikako ne možeš da nasapunjaš leđa, da ti je noćna mora kada treba da obuješ čarape ili vežeš pertle, da kada dođeš kod nekoga prvo dobro „snimiš“ stolicu na koju ćeš sesti, da kada sedneš ne mrdaš ničim da je ne bi polomio i pao, da zimi ideš kao po jajima da slučajno ne fljusneš i polomiš se, da vodiš računa da nešto što držiš ne ispustiš iz ruku jer MORAŠ da se SAGNEŠ i dohvatiš to, da ako te negde svrbi imaš muku da se počešeš i još mnogo toga…

Onda počinje povišen pritisak, bole noge, kolena, soda bikarbona i ranisan, masna i zadebljana jetra koja podiže dijafragmu pa je teško i disati, otiču stopala, višak tečnosti u celom telu. Počinje nervoza, strah, prekomerno znojenje, anksioznost i depresija, problemi na poslu jer ne možeš ni da sadiš a kamoli da radiš, nezainteresovanost… I da skratim: postajem INVALID! I na kraju upadaš u začaran krug kada HOĆEŠ da fizički budeš aktivan da bi smanjio težinu, a NE MOŽEŠ jer si debeo!!! Čak sam tražio na internetu: Kako dobiti anoreksiju!?!

Sada sam se okrenuo novom stilu života i evo šta jedem i pijem (još jednom napominjem da ovo NIJE dijeta, da NE GLADUJEM i da JEDEM u svako doba dana i noći bez ograničenja!!!!):

1. Svako jutro u šolju stavim pola kašičice đumbira u prahu i pola kašičice cimeta, prelijem vrućom vodom, promešam i popijem. U čašu sipam jednu jelovnu kašiku sirćeta od divljih jabuka, razblažim vodom i popijem. Sirće mora da bude domaće a ne fabričko. Sledećih pola sata ništa ne jedem i ne pijem. Đumbir i cimet kupujem na meru u zdravoj hrani – cena zanemarljiva. Sirće sam dobio na poklon od čoveka koji ga pravi. O cimetu,đ umbiru i sirćetu pročitaj na internetu.

Dragan Kolarević nekad
Dragan Kolarević nekad

Evo šta jedem:
1. Spanać (obaren i sa obranim mlekom)
2. Zelje (obareno i sa obranim mlekom)
3. Blitva (obarena i bez ulja)
4. Brokoli (obaren i bez ulja)
5. Karfiol (obaren)
6. Šargarepa (živa i kuvana)
7. Boranija (obarena, šargarepa, luk)
8. Cvekla (obarena, sirće jabukovo ili naceđen limun, luk, bez ili sa vrlo malo maslinovog ulja)
9. Kiseli i slatki kupus (obaren, šargarepa, bez ulja)
10. Šampinjoni (dinstani na vodi sa lukom)
11. Paprika (dinstana na vodi bez jaja)
12. Piletina – samo belo meso bez kože i barena
13. Ćuretina – samo belo meso bez kože i barena
14. Riba – zavijena u alu-foliju i PEČENA u rerni sa zelenim začinima bez ulja
15. Junetina – barena
16. 2-3 kuvana jaja (ne svaki dan)
17. Pečena i dinstana bundeva
18. Jogurt 0.5% mm
19. Mleko 0.9%mm i 1.6%mm
20. Salate-sve bez ulja ili sa malo maslinovog
21. Paradajz mleveni
22. Kiseli krastavci – turšija
23. Supa iz kesice ili od vode barenog mesa
24. Luk beli, crni
25. Roštilj od nemasnog mesa, belo meso piletina/ćuretina, riba (ne preterano često)
26. Grejp, limun, mandarina, pomorandža, jabuke( samo kožare ili greni smit!!!)
27. Med – jedna kašičica dnevno (samo pravi med)
28. Kafa + zaslađivač
29. Voda, kisela voda, limunada, surutka
30. Semenke biljke ČIA (u zdravoj hrani 70din 100gr) dnevno dve kašičice, nije bitno kada i sa čim. Ja sipam u šolju jogta po jednu kašičicu, promešam i popijem posle desetak minuta. U šolji se stvori želatinasta masa koje je najveće BLAGO za organizam!!! Obavezno pročitati na netu o tom blagu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
31. HIMALAJSKA SO – jela solim ovom soli zbog njenog sastava (u zdravoj hrani 180din 0.5kg)

Dragan Kolarević sad
Dragan Kolarević sad

“MOJ“ HLEB:

Moj hleb (kao projice) sastoji se od 5 vrsta brašna: od HELJDE, SPELTE, OVAS, RAŽ i JEČAM. Ova brašna kupujem u zdravoj hrani. Zamesiti po čašu svakog brašna (skupa) bez kvasca sa kiselom vodom i sodom bikarbon. Da se dobije gusta masa ali ne kao testo za hleb. Dodati seme lana i bundeve i ostaviti da odstoji oko sat vremena. Ispeći u kalupima za projice koje treba vrlo malo podmazati da ne zalepi. Hlebčiće čuvati u frižederu prekrivene krpom.

PEŠAČENJE-HODANJE (NE šetanje!!!)

SVAKI dan po ravnom terenu od 45 minuta do sat i po! Vrlo teško je početi sa ovim jer ići negde bez razloga deluje suludo. Džaba je bolo kakav režim ishrane ako nema fizičke aktivnosti! Prvih nekoliko dana je najteže, ali treba biti uporan. Hodanje treba započeti polako i posle nekoliko minuta ubrzavati. Brzina treba da bude kao da žuriš da stigneš u WC! Treba brzo hodati, a ne trčati. Najbolje je sam (po meni), jer dok hodaš nema pričanja, razgovora zastajkivanja, gledanja okolo, nego samo hod! Svako ima svoj brzi tempo koji sigurno ne odgovara onom drugom. Najbolje je postaviti sebi cilj pešačenja:n pr odoh u “Tempo“ da kupim sapun… Već posle 4-5 dana polako ali sigurno stiče se kondicija! Najbolje je pešačiti trasom gradskog busa jer u svakom trenutku možeš stati i vratiti se autobusom! NAJVAŽNIJE JE PEŠAČENJE!!!

Prvi znak da telo reaguje na ovaj način ishrane i života je da imaš potrebu da češće ideš u toalet. Nešto slično kao kad se prehladiš, ali sa tom razlikom što je bešika uvek puna. Jednostavno, organizam izbacuje višak vode. Prvih 5-6 kilograma se skine veoma brzo, ali to je samo voda! Nastavi dalje! Meri se svaki dan. Svima rastrubi kako jedeš drugu hranu, kako pešačiš, kako si odlučio-la da stešeš debelu guzičendu. Biće te sramota da nastaviš po starom ako svi znaju da radiš na sebi! Pomisli samo kako je tvom partneru-partnerki da legne sa tobom kada na sve ličiš osim na ljudsko biće.

Znaj da je žderanje i gojaznost BOLEST ZAVISNOSTI! Naravno OSIM kada je debljina posledica neke bolesti ili terapije koju neko pije!!!!!!!!!

OVO NE PIPAJ!!!!:

1. Krompir-skrob
2. Pirinač-skrob
3. Pasulj
4. Grašak
5. Crveno meso (meso odraslih životinja)
6. Iznutrice
7. Mast
8. Ulje ili zejtin ili zitin
9. Mesne prerađevine (masnoća, aditiv)
10. Pečenje (mast)
11. Pohovano (ulje, mast, jaja)
12. Prženo (ulje, mast)
13. Mleko, kajmak, pavlaka, kačkavalj (masnoća)
14. Grožđe, banane, suvo voće, slatke jabuke (šećer)
15. Šećer, torte, kolači, slatkiši, grickalice
16. Alkohol (šećer izaziva glad)
17. Gazirana pića (šećer)
18. Sokovi (šećer)
19. Pšenično brašno
20. Kvasac
21. Konzerve (ulje)
22. Spavanje posle jela
23. Sva peciva, pizze, pite, bureci (mast, pšenično brašno, začini…)
24. HLEB SVE VRSTE

Ako je neko zainteresovan, uvek sam raspoložen da pružim savet. Kontaktirajte me na susfegla@gmail.com

Dragan Kolarević – Soni

5 KOMENTARA

  1. Soni, cestitam na uspehu i na upornosti, ali zemljace, ovo je Srbija. Kakvo bre obrano mleko, kakvi bakraci. Shvatam te, onu prvu listu podrzavam samo bez tog obranog mleka. Ne mlati praznu slamu, molim te. Tvoja druga lista koju si istakao kao zabranjenu, u potpunosti podrzavam. Ocu sve od toga. Pustite me vise saveta sa interneta, kvazi nutricionista, Maje Volk i ostalih budala. Poslusajte savete prof.dr. Jagode Jorge, profesora sa Medicinskog fakulteta u Bgdu. Ocu cvarke, pihtije, slaninu. Ovi foliranti nas tereju da jedemo nkakvo egzoticno voce, ribe iz okeana, maslino ulje itd. Masti na leba i aleva su zakon

  2. Bravo majstore!!! Ti si redak slučaj! Kada već vodiš računa o sebi u tim godinama, posle toliko loše hrane koju si unosio u sebe, želim ti dug i zdrav život! Sve pohvale za vizičku aktivnost, teško je pokrenuti se sa 139 kg! Moja preporuka: sad kreće lepo vreme, hodaj stazom od brane ka parmencu, i nazad…odprilike 7km staze, ali u prirodi, pored reke, bez izduvnih gasova i buke automobila, uz cvrkut ptica! Neće ti biti dosadno i jednolično!! Još jednom, bravo majstore!!!!

  3. svaka cast na upornosti , na volji , jedno veliko BRAVO.. Ja bih cesto koristila jednu izreku u poslednjih par god a ona glasi, ko nije vodio borbu sa samim sobom taj zaista ne zna sta je rat figurativno receno, jer najteze je pobediti sebe i svoje lose navike… Gojaznost u poslednjih nekoliko god je zaista bolest , i stvarno ko se sa tim bori zna koliko je tesko pokrenuti organizam i savladati sve prepreke da bi dosli do cilja. Ja sam imala zdravstveni problem pre par god , tacnije policisticne jajnike i jako los rad hormona gde bukvalno samu sebe nisam prepoznavala, ja kao bivsi sportista i neko ko je oduvek imao vitku liniju razbolim se i sve ode dodjavola, e to je bila borba, ja se nisam tada ugojila od hrane jer inace god imam svoj nacin ishrane i zato mi nije bilo jasno sta mi se desava , dok jedne noci nisam zavrsila u hitnoj i bila automatski operisana, dakle da ne mracim sto bi rekli klinci , iz svega toga sam zaista shvatila da je zdravlje najbitnije , jer zdrav covek ne moze da se ugoji od parceta hleba ili da otekne ko bure ako pojede tanjir corbe…. od tada pocinje moja borba sa depresijom, onda mi se javio inat i zelja da pobedim tako da sam u roku od 6 meseci smrsala 40 kg, sada imam 60 kg na visinu od 175 cm, ali jasam jela drugi plan ishrane po savetu cuvenog bioenergeticara koji inace ima svoju knjigu o tome, jela sam kuvanu psenicu pet puta dnevno u plasticnoj casi od 3 dcl i samo pila kompot od jabuke, od voca sam unosila pomorandze i mandarine i setala svako jutro i svako vece po 10 km, kada je kilaza pocela da spada onda sam uvela polako ribu, povrce bez ikakvih dodataka sto se tice ulja ili soli, i svako jutro sam pila na prazan zeludac toplu vodu sa kuvanim limunom i sodom i dodatkom meda….. eto to je bila tantalova muka ali covek sve moze izdrzati i pobediti ako zeli, ako se prepusti nista od toga…. toliko od mene, svima zelim zdravlje jer je to ljudi verujte najbitnije…

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR