Momirović: Ambiciozno postavljen rok za završetak deonice Preljina-Pakovraće, ali biće ispoštovan

24
6967

ČAČAK – Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović i gradonačelnik Čačka Milun Todorović održali su sastanak u Pakovraću, na kojem su razgovarali o, kako je istaknuto, najznačajnijem projektu u oblasti putne infrastrukture koji se se trenutno realizuje u Republici Srbiji, izgradnji deonice auto-puta Preljina – Požega.

Sastanku su, osim njih dvojice, prisustvovali i Milana Rakić, državna sekretarka u MGSI, Zoran Drobnjak, v.d. generalnog direktora, JP “Putevi Srbije“, Radomir Jakovljević i Vladimir Petrović, predstavnici “Centralne putna laboratorije“, koja vrši nadzor nad svim radovima, Svetlana Janeski, predstavnica finansijera i Milan Bojović, predstavnik “Srbija – autoputa“.

Na sastanku je istaknuto da je do sada je realizovano 45 odsto zemljanih, 70 odsto radova na mostovima i više od 75 odsto na tunelu „Trbušani“, tako da je procena da je realizovano oko 60 odsto svih planiranih radova.

Ministar Momirović rekao je da je veoma važna koordinacija i međusobna podrška svih učesnika sastanka, zahvalivši Gradu Čačku na svakodnevnoj podršci, u cilju pojačane dinamike radova i završetka poddeonice 3, od Preljine do Pakovraća, u ambiciozno postavljenom roku, do kraja ove godine.

Od izvođača radova ćemo zatražiti da se radi još intenzivnije, uz produženo radno vreme i povećan broj radnika, kao i da se što pre započne rekonstrukcija lokalnih puteva koji su oštećeni tokom dosadašnjih radova, a koji se više ne koriste za transport materijala. Nakon završenog sastanka obišli smo čitavu trasu od Pakovraća do Preljine i uverili se u kvalitet do sada izvedenih radova – rekao je gradonačelnik Todorović.

Nakon sastanka je naglašeno da će vozači od naredne godine, bez ikakve sumnje, godini zaboraviti na gužve u saobraćaju na naplatnoj rampi „Preljina“ i obilaznici oko Čačka, jer će ova deonica biti otvorena za saobraćaj.

Izvor: Morava info

Prethodni članakU protekla 24 sata preminula dva kovid pacijenta čačanske bolnice
Sledeći članakBIP od danas zvanično u vlasništvu “Auto Čačka“ i nemačke kompanije “DL Holding“

24 KOMENTARA

  1. Meni je nešto drugo „zaparalo uši“
    Ministar evidentno nije pročitao zakon o radu
    kada traži od izvođača da produži radno vreme radnicima, a pretpostavljam da je mislio i da im ukine neradne dane!
    Kako je lako bahatiti se sa tuđim param, lupati rokove jer se svevišnjem navilo da otvori nešto određenog datuma !!
    Mislim da u istoriji nikada nismo imali nestručnije ljude na ključnim mestima ove zemlje !

  2. Srbijanac…alo bre ne vredjaj…mi smo Srbi a ne Srbijanci, to je kao prvo(svi iz R.Srpske, C.Gore, i drugih drzava su srbijanci), kao drugo Crnogorci ne postoje, postje srbi sa Cetinja, iz Zete, Pive, STARE HERCEGOVINE…koji bre crnogorci sta lupas bre…
    P.S. SEDI DOLE 1, NISI BIO NA CASU.

  3. Bila je ludost ostaviti Preljinu kao jedini izlaz za sve koji putuju ka:Kraljevu i Vrnjačkoj Banji,zatim Raškoj ,Novom Pazaru i Kosovu,Ivanjici,Arilju,Lučanima,pa Užicu,Zlatiboru i dalje ka Crnoj Gori i Republici Srpskoj.Samo lud čovek nije mogao predvideti koje ce se tu gužve stvarati.Auto-put Knez Miloš je odmah morao biti napravljen do Pakovraca da bi se to izbeglo.Ali šta da očekujemo od partijskih poslušnika koji su iznad struke i ne razumeju se u osnovnu logiku.

  4. Bilo bi korisno da se radovi na Milošu Velikom ka Pakovraću i Moravskom koridoru sinhronizuju i da se što pre uradi petlja Moravskog koridora u Preljini kojom će se saobraćaj sa Miloša Velikog usmeravati ka Kraljevu i td. i odvojiti od saobraćaja ka Čačku, pri čemu se saobraćaj ka Kraljevu, posle petlje i naplatne rampe može nastaviti privremenim spajanjem sa Ibarskom magistralom pre Mrčajevaca do konačnog puštanja u rad Moravskog koridora u celini. S jedne strane, bilo bi lakše sve ovo izvesti dok saobraćaj do Pakovraća još nije pušten, a s druge strane, znatno bi se rasteretio protok saobraćaja u Preljini i smanjila verovatnoća da još neko nastrada, a pogotovo deca, sto je mnogo bitnije. Što pre – to bolje!

  5. A ko je sada taj Bojovic i koja je to drzavna frima „Srbija Autoput“?! Zar je pored Kordiora Srbije i Puteva Srbije potrebna i kva firma ciji je direktor jasno crnogorskog porekla.

      • Nece biti druze da je tako. Danasnji Srbi su bili Srbi i kada su se selili iz CG krajeva ovamo. A sada je ili ili. Ili Srbin ili Crnogorac. To ne potenciramo mi, nego oni, i tako se treba ponasati.
        Ne volim ih, pogotovu ove sto kao kazu da nisu Srbi nego Crnogorci. Uostalom mi i jeste dve drzave, tako se treba i ponasati. Od svega, skolovanja, pa do drzavnoh i rukovodecih funkcija. Ne vidim nekog Srbina u njihovim strukturama vlasti(bar ne do pre 6 meseci). Mi se uvek ponasamo kao da su ljudi sa strane bolji. U Cacku, najmanje Cacana rodjenih ne u gradskim i drzavnim organima, preduzecima, upravama. Zasto je to tako?
        U Milanovcu je malo drugacije….oduvek bilo.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here