ČAČAK, LUČANI – Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović obišao je danas radove na tunelu Munjino brdo u selu Krstac kod Lučana, koji je najduži na deonici auto-puta Preljina – Požega i izrazio zadovoljstvo dinamikom radova.
Momirović je novinarima, posle obilaska radova na tom tunelu dužine oko tri kilometra, rekao da je predviđeno da se taj verovatno najkompleksniji projekat u građevinskom smislu završi početkom sledeće godine.
– To nije sve, mi smo ovom projektu pridodali još tri obilaznice i to oko Gornjeg Milanovca, Požege i Užica. To su projekti koji se decenijama razvlače. Moramo maksimalno da poguramo tu priču – poručio je ministar.
Naglasio je da su auto-putevi važni za ekonomiiju i za dostizanje ciljeva iz plana “Srbija 2025” koji predviđa da prosečna plata bude 900 evra.
– Ako ne rasteretimo lokalne samouprave, lokalne puteve, ako mi dozvolimo da kamioni prolaze pored škola ili kroz centar grada, mi nećemo kompletno završiti naš posao – rekao je Momirović.
Naveo je da je projekat auto-puta Preljina – Požega od skoro dobio svoje tri nove komponente – tri obilaznice, među kojima je možda najvažnija obilaznica oko Čačka, a koja će biti završena tom deonicom auto-puta.
– To je deo od Preljine do Pakovraća. Kad to završimo, mi ćemo drastično rasteretiti Čačak gužve kakva je bila pre neki dan. Tek kad završimo ovaj deo puta od Preljine do Požege i završimo ove tri obilaznice, možemo da kažemo da smo kompletirali ono što smo želeli kad smo ušli u ovaj projekat – kaže Momirović.
Najavio je da će vrlo brzo već ovog meseca biti potpisan ugovor za deonicu od Požege do Boljara, jer je cilj da nastavimo auto-putem do Crne Gore i ka Sarajevu.
– BiH i Crna Gora su naše stratški prijateljske i značajne zemlje sa kojima imamo najveću i nakvalitetniju ekonomsku razmenu, a dole živi i naš narod – rekao je Momitović.
Gužve prethodnih dana uoči Uskrsa su, navodi ministar, pokazale koliko nam znači auto-put, ne samo do Čačka i Požege nego do Boljara, odnosno do Kotromana.
Napomenuo je da se na izgradnji auto-puta, koja će biti završena godinu i po dana pre roka, mesecima radi bez dana pauze, 20 sati dnevno.
– Izuzetno sam zadovoljna kako ljudi rade, daju sve od sebe, ovaj projekat je zbog geologije vrlo zahtevan, naročito tunel Munjino brdo – rekao je Momirović.
Dodao je da stručnjaci iz Puteva Srbije i kineski partneri uspevaju da reše sve probleme.
– Zadovoljan sam, teško je uraditi više. Ako vidite šta se radilo prethodnih 50 godina ovo je zaista krupna stvar – poručio je Momirović koji je radove na tunelu Munjino brdo obišao da v.d. direktorom Puteva Srbije Zoranom Dronjakom, gradonačelnikom Čačka Milunom Todorovićem i predsednikom opštine Požega Đorđem Nikitovićem.
Izvor: Tanjug
Gde li Vučko iskopava ove „eksperte“, ovaj se razume u puteve i infrastrukturu isto kao u avione. Momirović pravnik po struci ministar građevine, Vulin novinar ministar policije, onaj Stefanović menadzer ministar vojske., Kisićka doktor ministar za rad i socijalna pitanja. Izgleda da što manje znaš bolje ministarstvo dobiješ. Vučko bolji od Tita, razume se i u puteve i u vojsku, vakcine, ekonomiju, finansije, građevinu…..stvorio ga Bog za sve. Novi Fidel Kastro.
Ovaj autoput kosta koda pozlaceni asfalt udaraju..
„Nema dzabe ni u stare babe“.
Nije pozlacen, a da je skup jeste skup. Bice sigurno bolji nego onaj u grdeličkoj klisiri. Tamo je radove izvodio Integral Inzenjering. To je firma sina Milorada Dodika. Nasi političari kažu „put je pod garancijom i sve nedostatke ce sanirati izvodjač radova“. Kvalitet autoputa treba da bude takav da se ostecenja pojave tek posle 12 – 15 godina.
Košta, košta. Kupili i Kinezi digitron.😂😂😂