Na Sajmu turizma u Beogradu predstavljena turistička ponuda čačanskog kraja

14
316

ČAČAK – 41. Međunarodni sajam turizma u Beogradu održan je od 21. do 24. februara 2019. godine, a tokom četiri sajamska dana predstavilo se 1103 izlagača, od toga 293 inostrana iz 50 zemalja. Turistička organizacija Čačka imala je svoj štand u okviru turističke regije Zapadna Srbija, u hali 4, gde su se predstavile turističke organizacije regija, gradova i opština Srbije.

Posetioci sajma, organizatori putovanja i predstavnici medija bili su u prilici da se informišu o ponudi grada Čačka kroz veliki broj štampanih publikacija, promociju putem video materijala – promotivnih filmova i promocije u programima koji su organizovani na štandu regije. Organizovana su i dva posebna programa promocije u petak 22. i subotu 23. februara, sa najavama manifestacija koje će se ove godine održati u gradu i okolini – Sabor frulaša Srbije, Etno fest, Kupusijada, Plodovi Zapadnog Pomoravlja i Karusel. Najave ovih događaja organizovane su uz prateći kulturno-umetnički program.

U subotu je najavljen rok festival PRIČA uz emitovanje filma koji je posetiocima sajma dočarao atmosferu sa prošlogodišnjeg festivala. Promotivnim filmom UTP “Morava” Čačak, predstavljena je ponuda ovog hotelsko-ugostiteljskog preduzeća, a predstavnici hotela “Aveny” Čačak zainteresovanim posetiocima delili su vaučere sa sajamskim popustom za smeštaj ovom objektu.

U petak 22. juna na sajmu je dodeljeno priznanje turističkoj agenciji “Lazena” za jedan od najboljih programa odabranih na konkursu koji je organizovao najveći online portal “Serbian Adventures” za organizovane programe putovanja u Srbiji. Na konkursu koji je prethodno raspisan, sa temom “5 idealnih dana za odmor u Srbiji”, turistička agencija “Lazena”, uz podršku Turističke organizacije Čačka, kreirala je program “Odmor u lepotama Ovčarsko-kablarske klisure i autentična Srbija”.

Izvor: TOČ

14 KOMENTARA

  1. HALA 4 JE TRADICIONALNO VEC GODINAMA NAJMANJE POSECENA HALA BEOGRADSKOG SAJMA

    neretko sluzi samo za one koji bi pro forme da se pojave na sajmu da se kaze da su bili izlagaci zbog reference i pres klipinga

    tako da, dzaba PR tekst, kad je „poznata“ i nagradjena agencija smestena u Jezevici (?!) a agenciju i pomenuti sajt vode ljudi koji pored turizma nisu protrcali
    ali zato odlicno znaju strancke kombinatorike i slicne fore i fazone

    Hvala na paznji

  2. Izvor TOC.

    Koja bre ponude, gdeovde pise sta o ponudi, manite nas manifestacija, koja je to turisticka ponuda, lokacije,smestaj,objekti….TOC ne radi nista…kao i ovi iz SRC Mladosti, samo sminka i putovanja…tako mu to dodje

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Ostavite odgovor na Milan Otkažite odgovor