Novi ministar građevinarstva u prvoj kontroli radova na deonici autoputa Preljina – Požega

3
1457

ČAČAK – Novi ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović prvi put je danas bio na terenu, te kontrolisao radove na velikim infrastrukturnim projektima, a posetio je gradilište deonice autoputa „Miloš Veliki“ od Preljine do Požege od 30,9 km, gde je dobio potvrdu od izvođača da će ta deonica biti gotova do kraja 2021.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Ovo je moja prva aktivnost kao resornog ministra. Politika predsednika Republike je zaista ostvarila mnoge uspehe na polju instrastrukture, ali nijedan uspešan projekat nije tako vidljiv kao ovaj autoput “Miloš Veliki“ – rekao je Momirović za Tanjug, nakon sastanka sa predstavnicima kineske kompanije CCCC i obilaska radova na tunelu Laz, koji će biti jedan od najvećih tunela u Srbiji od skoro tri kilometra dužine.

Kaže da su decenijama unazad ljudi prolazili starim putem rizikujući svoje živote, jer nije postojao autoput i da je i lično ranije tu skoro svakodnevno prolazio i bio spreman da se opkladi da tuda nikada neće proći autoput.

Da mi je neko pričao pre desetak godina da će taj autoput postojati i da ćemo stajati ovde, rekao bih da je to nemoguće, opkladio bih se da se to neće desiti. Predsednik Vučić se uključio i mi smo danas u završnoj fazi ove deonice – naveo je ministar građevinarstva.

Izrazio je zadovoljstvo dinamikom izvođenja radova na deonici Preljina – Požega, gde se trenutno izvode radovi na tunelima Laz i Munjino Brdo, a započeti su radovi na trasi i mostovima.

Ističe da je izvođač pokazao ozbiljnost i kvalitet, na čemu je zahvalio kineskoj kompaniji, kao i investitoru Putevima Srbije.

Potvrdio je da do kraja 2021. godine treba da bude završena cela deonica od Preljine do Požege i istakao da će posebno biti važno što će biti u funkciji deo od Preljine do Pakovraće, koji će značajno rasteretiti saobraćaj u Čačaku, pošto svi koji idu ka Crnoj Gori i BiH više neće morati da prolaze kroz grad.

Uveren sam da će biti ispoštovano ono što je dogovoreno danas i obećanje koje je dato predsedniku Vučiću ranije – naveo je ministar.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Inače, iskop tunela Laz je počeo 21. februara ove godine i do sada je u levoj cevi urađeno 286 metara, a u desnoj 341 metar.

Sa iskopom tunela Munjino brdo, koji će takođe biti jedan od najvećih tunela, počelo se 25. maja ove godine i do sada je urađeno 141 metar u levoj cevi, a u desnoj 48 metara.

Svakodnevno je na radovima u ta dva tunela angažovano je između 200 i 300 radnika.

Takođe, već se izvode prvi radovi na trasi i mostovima, kao i na tunelu Trbušani.

Predsednik Vučić je ranije najavio da će posle završetka deonice autoputa od Preljine do Požege, građani od Užica do Beograda putovati oko sat i 45 minuta.

Tunel Laz kroz planinu Jelicu biće najduži tunel na toj trasi i jedan od najdužih u Srbji od skoro tri kilometra.

Takođe, u blizini Lučana se gradi i tunel Munjino brdo od 2. 800 metara.

Deonica Preljina – Požega je duga 30,9 kilometara na trasi Koridora 11, prema granici sa Crnom Gorom.

Izvor: Tanjug

Prethodni članakU protekla 24 sata na kovid odeljenje čačanske bolnice primljeno devet pacijenata
Sledeći članakJuniori Dinamika lako do pobede u dvorani kraj Morave

3 KOMENTARA

  1. Apsolutne laži! Tunel Trbušani nije započet, još uvek nije završena projektna dokumentacija. Izvođač radova na tunelu Munjino Brdo radi jako sporo,ne postoji promil sanse da se taj tunel zavrsi u roku, a pri tome radnu snagu čine iskljucivo radnici iz Kine. Ne razumem potrebu da se narod laže i obmanjuje kako bi se SNS veličao, ovu deonicu nece zavrsiti u roku.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here