Od izgradnje jedne gradske saobraćajnice zavisi ukidanje kružnog toka kod “Cara Lazara“ i stvaranje pešačke zone u centru

13
3777
Ulica župana Stracimira biće pešačka zona

ČAČAK – Prema najavama nadležnih, gradnja nastavka Ulice 10, odnosno Bulevara vojvode Putnika, trebalo bi da počne do kraja ove godine.

Gradiće se deonica duga 330 metara, od Ulice Jaše Prodanovića do Kolubarske i Ulice Strahinjića bana.

Međutim, kako kaže pomoćnik gradonačelnika Milan Bojović, tek kada ova saobraćajnica bude izgrađena u punom profilu značajno će se smanjiti gužve u gradu i poboljšati kvalitet vazduha u gradskom jezgru. To će, ističe on, značiti i potpunu izmenu režima i dinamike saobraćaja u jednom delu centralne gradske zone.

Stvoriće se i uslovi za izgradnju pešačke zone od crkve do Gradskog trga, odnosno do Hajduk Veljkove ulice, što je takođe deo aktivnosti koji će sve ovo pratiti. Brojne aktivnosti na izgradnji putne infrastrukture vezane su za izgradnju Bulevara vojvode Putnika, a u onom trenutku kada ona bude realizovana u punom profilu do raskrsnice kod “Lukoil“ pumpe, odnosno na ukrštanju Nemanjine ulice i Bulevara oslobođenja, to bi trebalo da prati izgradnja Balkanske ulice i njeno spajanje sa Ulicom Dragiše Mišovića i ukidanje kružnog toka kod kafane “Car Lazar“. Potpuno će biti izmenjen i umiren režim saobraćaja u Ulici Dragiše Mišovića od “Car Lazara“ do “Proletera“, ali će glavna saobračajnica koja će voditi iz grada ka Nemanjinoj ulici biti Balkanska ulica, koja će dalje, kroz Nemanjinu, voditi saobraćaj do Ulice 10, odnosno do kružnog toka – naveo je Bojović.

On je rekao da će se nastavak gradnje Bulevara vojvode Putnika očekuje tokom naredne godine.

Izvor: Morava info

Prethodni članakSmenjena Biljana Davidović, čačanskim Crvenim krstom do izbora novog sekretara rukovodi privremeni organ
Sledeći članakRazmatra se izmena akcizne politike oporezivanja goriva, država prisvoji 55 odsto cene derivata

13 KOMENTARA

  1. Ma kakvo zelenilo, eto na Keju umesto zelene površine su postavili gomilu betona, da bi posadili dve tuje i stavili tri klupe.
    Samo kažem, uradice kako su namerili svidelo se to nama ili ne, ali nemojte se nadati ničemu posebno lepom.
    Mozda behato, beton, konjopoj, metalna jelka ili još neka nebuloza koju će neki stručnjak bez ukusa osmisliti.

  2. Zatvorite ulicu od crkve do Solida i napravite šetalište sa fontanama, zelenilom i lepim osveljenjem da to bude atrakcija kada ljudi dođu u Čačak. Saobraćaj izmestite iz centra grada. Bulevar vojvode Putnika je dobra stvar ali bulevar Svetog Save bi bio spas za Čačak jer bi odvukao sav saobraćaj iz centra grada. Ovako i dalje oni koji idu u Slobodu, DIS, hotel Moravu, fakultete, bazene, hitnu pomoć, gradski stadion, institut za voćarstvo, SUP, sud, muzičku školu…..mora da prođu ulicama Bate Jankovića i gospodar Jovanovom,znači opet kroc centar, tako da ova ulica ne rešava problem.

  3. Rade, ja baš nešto ne vidim da narod bezi iz grada. Na svakom uglu niču stambene zgrade i svi stanovi se odmah prodaju. Uveče svuda gore svetla u novim zgradama. U gradu ne mozeš da pronađeš parking mesto, od automobila ne mozeš da prođeš a ubaciti dete u vrtić je misaona imenica. Tako da ti ta teza o bezanju ljudi iz grada baš i ne stoji. Mislim da još uvek više ljudi se doseli u Čačak nego što se odseli. Koliko god neki zeleli da prikazu Čačak kao crnu rupu nije baš tako, ovo je pristojno mesto za život, treći je grad po broju stanovnika u užoj Srbiji (posle Niša i Kragujevca), ima jaču privredu od većine gradova. Po tebi bi izgleda bolje bilo da naprve parking u centru grada nego pešačku zonu, koliko mozga imaš tako i pričaš. Čačak je ravn kao tepsija i ulice i parkinge mozeš da napraviš gde hoćeš, saobraćaj i treba izvući iz centra grada da se ljudi ne guše u izduvnim gasovima. Kamo sreće i onu gospodar Jovanovu da zatvore za saobraćaj. Očigledno nikad nisi bio u Milanu, Kopenhagenu ili Amsterdamu. Svuda u svetu se centri zatvaraju za saobraćaj i papreno se plaća ko hoće da udje unutra, samo naši seljaci moraju da gledaju u automobile kad sede u Proleću, neopisivi dzovanski osećaj.

    • Grad je raspad. Dolaze ljudi sa strane za koje je Cacak velegrad. Svi Cacani kojinsu otisli da studiraju u Beograd, nisu se vratili. Malo njih.
      Ovde sada dolaze drugi ljudi, a sela su gotovo pusta. Bolje da se ulaze u varosicu kao sto su npr Mrcajevci pa da vremenom postane opstina, da okuplja ljude, nego sto ljudi iz tih krajeva beze u grad, a ta mesta ostaju gotovo pusta.
      Nemoj gledati po kolima, svaka porodica ima po 2 krsa. Gledaj po porezu, a najvise po popisunstanovnistva koji nikako da urade, a necega se boje da ga rade.

  4. Ispravno Nešo. Svak hoće da priča, priča o svemu i svačemu a ništa nezna. Dobro, političare donekle razumem. Hoće da dobiju neki glas više, ali ostali mi nisu jasni. Ali neka im bude. Idu izbori i proći će. Ućutaće se. Većina.

  5. Sve sami arhitekte planeri. A Biske bi trebao da radi ono za šta se školovao a ne da priča o ulicama, planu grada. O tim temama može da priča svaki građanin Čačka i sumnjam da bi se dva poklopila. Svak priča iz svog ugla gledanja. Zato postoje škole i ljudi koji su ih završili pa tako bolje znaju od nas: mašinista, pekara, lekara, ekonomista, kamiondžija itd, itd. Svak neka radi ono što zna.

  6. U gradu u kome inace nemas gde da parkiras auto, oni ukucaju ulicu i prave pesacku zonu?
    Ko da vam seta? Gde su vam ljudi?
    Jel vi ne vidite da narod bezi iz ovog grada?
    Ovo je van svake pameti.
    Sto pre izbori, da narod opet kaze sta misli.

  7. Nista, nikoga to ne interesuje. U Trnavskoj kola ne mogu da se mimoidju a u devet Jugovica ne mogu da se ukljuce jer od Solida idu 100 km/h a od zive ograde i onog zbunja na razdelnom ostrvu nista se ne vidi. Ne znam da li postoji gori grad za saobracaj od Cacka i niko to ne pokusava da resi. Sada hoce da zatvore ulicu od crkve do hajduk Veljkove pa da li imate mozga , da zatvorite ulicu do pola. Ako pravite setaliste onda ga napravite od. Crkve do Solida sta znaci da setaliste bude do pola ulice a od pola idu automobili. Budale

  8. Slušao sam Bisenića kada vam je rekao da to što ste zamislili da ul. Dragiše Mišovića bude jednosmerna je najveća glupost. Slažem se sa njim. Uništišćete je tako do kraja i zatvoriti sve radnje u njoj. Nije rešenje ulice sužavati i pretvarati u jednosmerne. Već i širiti. Strašno kakav amaterizam.

  9. Sada se u Trnavskoj ulici stvara haos i posebno je problematicno na izlazu iz te ulice ka malom parku jer je preglednost katastrofalna. Tu je u Trnavskoj i vrtic i koncentracija vozila je velika, ulica uska, a bezbednost pogorsana. Zrelo je da ta ulica i bocne ulice budu jednosmerne. Sta ce se tu preduzeti?

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here