Preti kolaps zbog manjka zaposlenih u administraciji

0
Načelnici gradskih uprava za inspekcijski nadzor, finansije, opšte poslove i društvene delatnosti: Milovan Erić, Zoran Todosijević, Nebojša Bežanić i Nadežda Vuksanović

ČAČAK – Iako su vodeći ljudi grada najavljivali da će u Čačku biti raspisan konkurs za prijem 104 radnika u javna preduzeća, ustanove i službe pod ingerencijom grada, to se neće dogoditi. Ispada da gradonačelnik Vojislav Ilić i predsednik Skupštine Veljko Negovanović zapravo nisu shvatili suštinu donošenja odluke o maksimalnom broju zaposlenih u gradskom javnom sektoru.

Načelnik Uprave za opšte i zajedničke poslove Nebojša Bežanić potvrdio je da u Čačku postoji 104 činovnika manje nego što je dozvoljeno, ali to ne znači da će se ovaj broj ljudi i zaposliti, budući da je i dalje na snazi zabrana zapošljavanja u javnom sektoru, kao i da postoji ograničena masa zarada.

Vlada je propisala da u gradskim službama Čačka može biti zaposleno ukupno 1.634, a sada ih je 1.530. Ova odluka se odnosi na 2015. godinu, dok se nova odluka Vlade za 2016. godinu očekuje u junu mesecu. Odluka ne podrazumeva zapošljavanje unutar lokalne samouprave, ali nam može olakšati da rešimo problem u nekim gradskim sa brojem zaposlenih, kao što je Gradska uprava za lokalnu poresku administraciju ili inspekcijske službe. Odluka koju skupština bude donela, značiće obavezu novih sistematizacija unutar svih organizacionih jedinica grada Čačka, pa i javnih preduzeća – istakao je Bežanić.

Međutim, ovakvo Bežanićevo izlaganje naišlo je na negativnu reakciju načelnika uprave za inspekcijski nadzor i lokalnu poresku administraciju Milovana Erića i Duška Savkovića, koji strahuju da će doći do kolapsa u radu ovih službi zbog nedovoljnog broja zaposlenih.

Po sistematizaciji koja je usvojena pre godinu dana u službi treba da radi 44 ljudi, a trenutno je zaposleno svega 12. Radi se o upravi koja donosi novac ovom gradu. Zbog manjka radnika nismo u mogućnosti da efikasno obavljamo svoj posao. Kad nije bilo zabrane prijema novih radnika, nisu dali da se raspiše konkurs, a mogli su to da učine u tri navrata – kaže Duško Savković.

Erić se zapitao po kojim kriterijumima i parametrima je utvrđeno da li i u kojim službama treba da bude angažovano više ili manje zaposlenih.

Potrebno nam je ukupno osam inspektora u građevinskoj, saobraćajnoj i komunalnoj inspekciji. Ako smatrate da ova služba ne treba da radi, neka nam se to kaže. Upozoravam rukovodstvo grada da zbog malog broj ljudi može doći do kolapsa.

I Nadežda Vuksanović, načelnica Uprave za društvene delatnosti, ocenila je da su gradske uprave desetkovane.

Sad je popularno da se kaže kako ima viška zaposlenih u administaciji. Svi misle da se tamo jede burek i da se ništa više ne radi. U gradskim upravama je svaki zaposleni maksimalno angažovan, jer ima manjak radnika – naglasila je ona.

Izvor: Morava Info

BEZ KOMENTARA

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR