ČAČAK – U Čačku je večeras puštena za saobraćaj deonica Bulevara vojvode Putnika od “stare mlekare“ do Birčaninove ulice.
Gradonačelnik Čačka Milun Todorović rekao je da je izgradnja ovog dela saobraćajnice počela u oktobru prošle godine uklanjanjem objekta koji su se nalazili na trasi ulice.
– Uklonjeno je devet objekata, 15 garaža, najpoštenije isplatili vlasnicima tih objekata, čime su se stvorili uslovi da uđemo u izvođenje radova. Od Železnica Srbije, koje su decenijama bili korisnici ovog zemljišta, bez naknade smo dobili 4.117 kvadratnih metara. Na zahtev Grada Čačka, “Putevi Srbije“ su investirali 144 miliona dinara u drugu fazu izgradnje, 470 metara samog bulevara sa četiri kolovozne trake, trotoari, pristupne saobraćajnice i ulivi u Ulicu Strahinjića bana i Kolubarsku, kao i izgradnju Birčaninove ulice do spoja sa Ulicom dr Dragiše Mišovića. Završena je i rekonstrukcija semafora na ulazu u Birčaninovu iz Ulice dr Dragiše Mišovića. Grad Čačak je investirao 62 miliona dinara – 10 miliona u javnu rasvetu, oko 15 miliona u vodovod, kanalizaciju i sve podzemne instalacije, 12 miliona JKP “Čačak“ za toplovod i 25 miliona Grad Čačak preko Javnog pravobranilaštva za isplatu zemljišta i objekata koji su bili na trasi druge faze Bulevara vojvode Putnika – naveo je Todorović.
On je podsetio da je deopnica od Ulice 1. oktobra do “stare mlekare“ izgrađena 2019. godine, a da je preostalo da se uradi i treća faza od Lozničke reke do “Lukoil“ pumpe.
– U završnoj fazi je projekat mosta preko Lozničke reke i eksproprijacija zemljišta i još četiri objekta, uključujući i “Proleter“, da bismo mogli tokom naredne godine da izgradimo pun profil bulevara do Bulevara oslobođenja, Nemanjine ulice i Ulice dr Dragiše Mišovića kod zgrade Republičkog SUP-a. Tu treba da bude stacioniran kružni tok koji takođe projektuje JP “Putevi Srbije“. Izgradnja ovog bulevara previđena je planom iz 1979. godine, dakle pre 44 godine, i on će sada biti saobraćajna žila kucavica našeg grada. Saobraćajne gužve su enormne, imamo malo parking mesta. U planu je da naredne godine gradimo javnu garažu na prostoru kod taksi stanice. Imamo oko 60.000 vozila na 107.000 stanovnika, pa su saobraćajne gužve zaista velike, ali ubeđen sam da će novoizgrađena deonica bulevara umnogome rasteretiti veoma gust saobraćaj – naglasio je gradonačelnik Čačka.
Izvor: Morava info
Ali što staviše semafor na uglu Birčaninove i Dtagiše Mišovića u režim treptača, tako da je iz Birčaninove skrenuti levo nemoguća misija
A moze li neko da izbroji koliko
ima znakova u drugom delu ulice , na svakih pet metara pet znakova , kao da si u fabrici za proizvodnju znakova
Boze koliko pakosnih, zlonamernih komentara. Pitam se zasto. Od kada smo postali ovako svirepi? Zar ne mozemo da ohrabrimo one koji rade, da uzivamo u svemu novom? Neko ludilo zavladalo ljudima. Mislim da je to nezadovoljstvo licnim zivorom koje izaziva frustraciju cak I mrznju. U kojoj mogu da se uguse.
Gotovo dva miliona evra u četvrt kilometra bulevara. To znači po kilometru osam miliona evra, nije bilo mostova, nekih skupljih stvari, ovo je realno moglo za ove pare da se završi ceo bulevar, ali dok svi uzmu svoje, ostaje ovih 280 metara za narod. Eto, tome se ne radujemo, nismo debili, za naše pare se radi traljavo, lošeg kvaliteta, svi se ugrađuju, sad nas jos terate da se narod raduje jer tobože treba da smo zahvalni inače stoka nema pravo da se nešto buni. Idu izbori gospodo, i pored toga što držite čvrsto medije, potkupljujete penzionere sa 20.000 videćete da nećete proći kao ranijih izbora, 33-34% vam je max!
E moj Siniša, pametan si kao tvoj imenjak i prezimenjak iz filma Tito i ja. 🙂
Jesi li tih 280 metara izmerio dok si gurao fiću uz bulevar? Izgleda da ti fića loše radi pošto je ulica dugačka 470 metara. I ovo da te pitam: kakav moron moraš biti da guraš fiću bulevarom i da se snimaš. Koja je to dijagnoza?
Ala vas je Pavle uništio. Ko još u svetu otvara deo puta tokom noćnih časova. Možda negde u Rumuniji.
Ok Pavle. Sve smo te razumeli. Niko ti ne brani da se blamiraš guranjem fiće. Samo još da shvatiš da je Rumunija za Srbiju Švajcarska.
Smešan si a i glup. Rumunija je zbog drakula i vampira, znaš, zbog noći. A zbog ovog Pavla izgleda i ne spavate.
Kako li si ti zadovoljan svojim životom kada moraš ovako da pišeš? Kako su vas naučili da ponavljate uvek isto, mržnja, frustracija, SVIREPO, pakost,…. Izgleda da ovo pišete ispred ogledala i govorite o samom sebi.
Evo da vam ja odgovorim, naravno da treba uzivati u necem dobrom i novom ako neskodi prirodi i ako je transparetno potrosen novac. Al poenta u Srbiji se netrosi transparento novac i tenderi su vrlo sumljivi, o kvalitetu radova da nepricamo. Lokalna vlast na raspolaganju ima preko 50 miliona evra godisnje kroz budjet, gde taj silni novac zavrsava?
Samo klasičan degenerik može da ima nešto protiv izgradnje ovog bulevara.
Nema ih mnogo ali su napadni. Bucni pa misle da su pametni. Sve sami arhitekte, finansijeri. Pih….
Dugo rađen,loše projektovan, koštao više nego što je realno. I zasad ,dok se ne probije kod Proletera(2-3god) ,nema naročite koristi…
Samo se nadam da se razmišlja i proširenju Dragiše Mišovića od pumpe do Bolnice jer džaba sve ako će da se napravi saobraćajni čep
Gde su gerge sa traktorimavi kamionima??? A da… Cekaju Bozic!
Bravo! Samo napred!
Uzivaj narode moj dok drugi pune dzepove.
Bulevar kriv ko gudalo.
Gudalo ti je u glavi. Pa cijuluce li cijuluce.
330metara radili pune 3 godine a novca potroseno nezna ni mili Bog…
Da si pismen mogao bi da pročitaš da je dužina samo ovog dela bulevara 470 metara, plus da su se radile priključne saobraćajnice. A sama izgradnja trajala je pet-šest meseci, kakve tri godine pominješ. Nepismena buzdovančino holandska.
Ako je iko buzdovan ti si,tri pune godine sevradi bulevar,a kosta ko Svetog Petra kajgana,tj. Mnogo otislo u privatne dzepove.
280 metara, intenzivni radovi počeli od avgusta prošle godina. Prestanite da lažete i spinujete. Meni je kao običnom građaninu teže da razumem da kad se konačno bude završio ovaj bulevar spaja se opet sa ulicom Dragiše Mišovića u kojem je i sad nenormalna gužva ka Atenici kolika će tek da bude a nije ulica sa četiri trake. Da bi ovaj bulevar imao smisla i na drugoj strani niko ne pominje da treba da se spoji i u Ljubiću sa bulevarom Tanaska Rajića, sve nešto ispresecano, do pola, ništa da uradimo pismeno.
Radovi otvoreni 18.12.2019 ! Istina se nemoze sakriti. Gradjane Cacka interesuje koliko je kostao ovaj projekat od 330 metara? Vi na sve imate neki pokusaj odgovor al nikako na to gde Gradska Uprava uspeva svake godine da potrosi preko 50 miliona evra koje ima na raspolaganju kroz budjet.
Piše u tekstu koliko košta ali šta to vredi kad si funkcionalno nepismen. A i glup si ko noć. 18.12. 2019. je možda završena izgradnja deonice do železničke stanice. A ova je počela da se pravi pre par meseci. Građevinski radovi maksimalno su trajali 6,7 meseci. To znaju ljudi koji su iz grada i koji su Čačani. Ti to nisi.
Napisi cifru ovde ti tacno koliko je kostalo 330 metara puta. A ne ovaj dao 120.000evra ovaj 200.000evra i tako do 2 miliona evra..zato vas pitam koliko je tacno da narod zna a ne uvijeno da se prikrije ludacka cifra !
Znaš li kolika je dužina jednog kruga na atletskoj stazi? E, ovaj deo puta je kraći od tog kruga. A gradnja traje od završetka prethodnog dela a to je bilo pre 4 godine.
Saberi 144 i 62 miliona dinara. Ako ti to dozvoljavaju intelektualni kapaciteti. Dobiješ rezultat i to je cena za 470 metara (ne 330!!!) ulice sa četiri trake, sa dodatnih 130 metara pristupnih saobraćajnica, podzemnim instalacijama, toplovodom, vodovodom, kanalizacijom, rasvetom… To se kod tebe u Holandiji verovatno džabe radi i ništa ne košta.
Gradjevinac naravno da kosta i u Holandiji ali kako u Srbiji da uvek kosta 3 put skuplje? Gde ispare te pare?!
Bravo I hvala svima koji su doprineli igradnji ovog prelepog bulevara. Izgleda fantasticno. Srecan put I prijatna voznja svim putnicima. Uzivajmo narode moj.
Svaka cast. Svetski izgleda
Ma, svemirski. Košta.
Idi guraj fiću.
Nije videlo sveta…
Pesacki prelaz na svakih 50 metara.
Nema biciklistickih staza.
Nema autobuskih stajalista.
Pešački prelaz mora da postoji uz svaku raskrsnicu, to treba da zna svako ko ima položen vozački ispit. Primedba za autobusko stajalište je besmislena jer se radi o deonici od nepunih metara. Primedba za biciklističke staze je na mestu.
Ukoliko mora da postoji svaki od pesackih prelaza onda nije bulevar…
Jedino stajaliste od semafora u Ljubicu pa do Bircaninove je kod medicine rada…
Raskrsnica kod stare mlekare ce doneti dosta problema…
„Bulevar Tanaska Rajica“je slicna prica…
Čudo nema seljačića iz Sibira da gura fiću?
Hahaha, jesi duhovit. U pm.
Pustite dečka, njemu je njegova muka najveća, čuj mene tetka, muka.