Vučić: Za manje od dve godine biće završen auto-put od Čačka do Kraljeva, grade se dve industrijske zone

8
Foto: Dimitrije Goll/Predsedništvo Srbije

ČAČAK – Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obišao je radove na izgradnji deonice auto-puta Pojate-Preljina, odnosno Moravskog koridora.

On je novinarima kazao da će to biti najsavremeniji auto-put u Srbiji i izrazio očekivanje da će deonica od Kruševca do Kraljeva biti završena do kraja ove, a trasa od Kraljeva do Preljine do marta 2024. godine.

Čestitam na tome kako idu radovi. Moravski koridor će biti najširi auto-put i potpuno digitalizovan, spona koja će povezati preko pola miliona naših građana sa Koridorom 10 i auto-putem “Miloš Veliki“ – poručio je predsednik i dodao da je na Moravskom koridoru urađen najteži deo posla na prvoj deonici i da je sve gotovo na prvom sektoru.

On je najavio i da će se graditi brza saobraćajnica od Kragujevca do Mrčajevaca, kao i da će se graditi indutrijske zone između Kruševca i Trstenika, i dve između Kraljeva i Čačka, za nekoliko velikih fabrika koje će zaposliti ljude u zapadnom Pomoravlju.

Sa Vučićem su obilasku radova prisustvovali ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Tomislav Momirović, v.d. direktora „Puteva Srbije“ Zoran Drobnjak i v.d. direktora „Koridora Srbije“ Aleksandar Antić.

Izvor: Morava info

8 KOMENTARA

  1. Zar je potrebna industrijska zona na tako plodnom zemljistu izmedju Čačka i Kraljeva? Zašto meštanima oduzimati zemlju od koje žive, i hrane veliki deo gradjana ČAČKA a i šire..

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR