Mihajlović o gužvi na „Milošu Velikom“: Važno je da se ne ide Ibarskom

2
425
Foto: FoNet/MGSI

ČAČAK – Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrakstrukture Srbije Zorana Mihajlović potvrdila je da se u utorak otvara tender za izbor strateškog partnera za igradnju Moravskog koridora, auto-puta od Preljine do Pojata.

Pravo učešća na tom tenderu imaju domaća, strana preduzeća i konzorcijumi, a uslov je da podnosilac prijave ima finansijski obrt u 2016, 2017. i 2018. godini od minimum milijardu evra.

Mihajlović je istkala da strane firme neće imati prednost na tenderu, da se Vlada Srbije postarala da ne bude protekcije i dodala da domaće kompanije mogu da ispune mnogo uslova, ukoliko se udruže u konzorcijume, ali da se tu nailazi na probleme.

Kada smo im predložili da za deonicu auto-puta Srpska kuća-Levosoje naprave konzorcijum, to je bila ‘muka živa’. Treba da vidimo da li možemo da im pomognemo da kupimo dodatnu opremu, da li, kao država, možemo da im damo određene garancije da mogu da se pojavljuju na javnim pozivima ili kada mi pravimo dogovore o izgradnji puteva – rekla je Mihajlović za TV Prva.

Dodala je da se radi i na tome da domaće firme ne budu glavni podizvođači, već da budu partneri stranih kompanija tokom izgradnje puteva. Mihajlović je ocenila da je izgradnja Moravskog koridora, pre svega važna za Vladu, zbog toga što povezuje centralnu Srbiju.

Komentarišući gužve na novoizgrađenoj deonici auto-puta „Miloš Veliki“ od Obrenovca do Preljine, ona je kazala da će gužvi na tom auto-putu biti do puštanja u saobraćaj deonice auto-puta Surčin-Obrenovac, što se očekuje u decembru.

Mi smo mogli da sačekamo puštanje te deonice u saobraćaj, ali mislim da je to pogrešno. Važno je da imamo auto-put, da ljudi ne idu Ibarskom magistralom. Vodili smo računa o građanima, nismo želeli da ih ostavimo bez auto-puta ovih par meseci – objasnila je Mihajlović.

Izvor: Beta

Prethodni članakOglas za posao: Traže se inženjeri i prodavci-monteri
Sledeći članakNova školska godina u Čačku počinje štrajkom prosvetnih radnika

2 KOMENTARA

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here