Momirović: Biće rekonstruisani svi lokalni putevi koji su devastirani usled gradnje auto-puta

2
447
Foto: MGSI

ČAČAK – Svi lokalni putevi u čačanskom kraju koji gravitiraju trasi auto-puta “Miloš Veliki“, a koji su devastirani usled prolaska kamiona i teške mehanizacije za potrebe izgradnje te seaobraćajnice, biće rekonstruisani, najavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.

On je to rekao tokom obilaska i asfaltiranja 200 metara deonice kod Preljina, na budućoj trasi auto-puta do Pakovraća. Momirović je u obilasku bio zajedno sa gradonačelniko Čačka Milunom Todorovićem i direktorom “Puteva Srbije“ Zoranom Drobnjakom.

Kineski partneri koji su izvođači radova krenuli su sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica, a u planu je da se najkasnije do marta ili aprila naredne godine sve saobraćajnice ukupne dužine 40 kilometara potpuno rekonstruišu – istakao je ministar.

On je u Rakovi podsetio da deonica auto-puta Preljina-Požega kroz teritoriju Čačka prolazi u dužini od 14,5 kilometara.

Ono što je za nas važno je to da ćemo dosanjati san generacija koje su sanjale auto-put od Čačka do Beograda. Čačak će biti povezan sa svim auto-putevima, sa Koridorima 10 i 11. Na ovoj deonici auto-put “Miloš Veliki“ prolazi kroz pet mesnih zajednica, dok su na teritorijama osam mesnih zajednica devastirani lokalni putevi. Kineski partner je već krenuo sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica – rekao je Milun Todorović, gradonačelnik Čačka.

U tunelu Trbušani koji je dugačak 280 metara trenutno se završavaju svi građevinski radovi. Prema trenutnoj dinamici u narednih deset dana će biti završeni građevinski radovi, kada će se otpočeti sa opremanjem tunela. Na tunelu Trbušani su završeni radovi na bušenju šipova i betoniranju naglavnih greda, a u toku su radovi na izradi središnjeg zida i armirano betonske lučne konstrukcije.

Prva poddeonica, koja je i najvažnija, proteže se od Preljine do buduće petlje Pakovraće. Svi radovi su intenzivirani i počelo je asfaltiranje probnih deonica. Na ovoj poddeonici najznačajniji su objekti počevši od petlje Preljina, tunel Trbušani koji je dugačak 280 metara, a iza tunela je još nekoliko značajnih mostova i petlja u Pakovraću gde će biti buduća naplatna stanica. Na gradilištu se svi radovi paralelno izvode kako bi smo uspeli da do kraja godine zaršimo sve ono što je obećano – rekao je Miodrag Poledica, izvršni direktor sektora za strategiju, projektovanje i razvoj JP Putevi Srbije.

Dužina deonice od Preljine do Požege iznosi 30,9 kilometara i izuzetno je kompleksna jer skoro trećinu trase čine mostovi i tuneli. Deonica Preljina – Požega predstavlja deo autoputa E-763, odnosno deo auto-puta Beograd – Južni Jadran kojim se ostvaruje veza između Srbije i Crne Gore, odnosno Beograda i Južnog Jadrana. Deonica Preljina – Požega ključna je za povezivanje regiona i za jačanje turističkih i privrednih kapaciteta.

Izvor: Morava info

Prethodni članakKonkurs za prvu generaciju dualnog programa Odevno inženjerstvo i dizajn na FTN u Čačku
Sledeći članakManji procenat novozaraženih u Čačku, Milanovcu i Ivanjici

2 KOMENTARA

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here