Na Sajmu turizma u Beogradu predstavljena turistička ponuda čačanskog kraja

14
325

ČAČAK – 41. Međunarodni sajam turizma u Beogradu održan je od 21. do 24. februara 2019. godine, a tokom četiri sajamska dana predstavilo se 1103 izlagača, od toga 293 inostrana iz 50 zemalja. Turistička organizacija Čačka imala je svoj štand u okviru turističke regije Zapadna Srbija, u hali 4, gde su se predstavile turističke organizacije regija, gradova i opština Srbije.

Posetioci sajma, organizatori putovanja i predstavnici medija bili su u prilici da se informišu o ponudi grada Čačka kroz veliki broj štampanih publikacija, promociju putem video materijala – promotivnih filmova i promocije u programima koji su organizovani na štandu regije. Organizovana su i dva posebna programa promocije u petak 22. i subotu 23. februara, sa najavama manifestacija koje će se ove godine održati u gradu i okolini – Sabor frulaša Srbije, Etno fest, Kupusijada, Plodovi Zapadnog Pomoravlja i Karusel. Najave ovih događaja organizovane su uz prateći kulturno-umetnički program.

U subotu je najavljen rok festival PRIČA uz emitovanje filma koji je posetiocima sajma dočarao atmosferu sa prošlogodišnjeg festivala. Promotivnim filmom UTP “Morava” Čačak, predstavljena je ponuda ovog hotelsko-ugostiteljskog preduzeća, a predstavnici hotela “Aveny” Čačak zainteresovanim posetiocima delili su vaučere sa sajamskim popustom za smeštaj ovom objektu.

U petak 22. juna na sajmu je dodeljeno priznanje turističkoj agenciji “Lazena” za jedan od najboljih programa odabranih na konkursu koji je organizovao najveći online portal “Serbian Adventures” za organizovane programe putovanja u Srbiji. Na konkursu koji je prethodno raspisan, sa temom “5 idealnih dana za odmor u Srbiji”, turistička agencija “Lazena”, uz podršku Turističke organizacije Čačka, kreirala je program “Odmor u lepotama Ovčarsko-kablarske klisure i autentična Srbija”.

Izvor: TOČ

Prethodni članakSergej Trifunović uputio otvoreno pismo Aleksandru Vučiću
Sledeći članakKad ministar zdravlja uzima meru

14 KOMENTARA

  1. Izvor TOC.

    Koja bre ponude, gdeovde pise sta o ponudi, manite nas manifestacija, koja je to turisticka ponuda, lokacije,smestaj,objekti….TOC ne radi nista…kao i ovi iz SRC Mladosti, samo sminka i putovanja…tako mu to dodje

    • Navratite do TOČa kako bi vas bolje upoznali sa našim radom! Ne budite ljubomorni i zlonamerni, niste ni blizu realnosti!
      Sve najbolje!

      • navracali smo i prijateji iz inostranstva su dolazili
        I bili smo zgrozeni nepoznavanjem lokalne istorije, o ljubaznosti i NEznanju stranih jezika ne bih komentarisao

      • AHAHAHAHAHAHAAAAAa

        pa neka putuju ali ne od nasih para. koliko znate, toliko i kometarisete c c c c c

        Sta zelite od priloga u sendvic?

      • namece se pitanje…po Vasem misljenju, sta bi onda trebalo da radi atomski fizicar?
        koja je njegova osnovna delatnost?

        molim vas prosvetlite me, evo ne znam

      • macko,
        kad se zavrsi turizmologija ili ekonomija u turizmu, na diplomi ne pise Diplomirani Turista

        znaci neka putuju, nije sporno, ali to im nije osnovna delatnost. prvo se malo informisi, kad vec nisi obrazovana, pa onda komentarisi. OK?
        svako dobro zelim. Pozdrav

  2. HALA 4 JE TRADICIONALNO VEC GODINAMA NAJMANJE POSECENA HALA BEOGRADSKOG SAJMA

    neretko sluzi samo za one koji bi pro forme da se pojave na sajmu da se kaze da su bili izlagaci zbog reference i pres klipinga

    tako da, dzaba PR tekst, kad je „poznata“ i nagradjena agencija smestena u Jezevici (?!) a agenciju i pomenuti sajt vode ljudi koji pored turizma nisu protrcali
    ali zato odlicno znaju strancke kombinatorike i slicne fore i fazone

    Hvala na paznji

    • Nije Istina nego si botina. Hala 4 je bila prepuna! TOC nikada bolje nije radio. Pa bolje da imamo manifestacije nego nista da nemamo sramoto! Sve si napljuvao jer si isfrustrirani dveras!

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here