Počinje uređenje Ulice Svetog Save, evo šta će sve biti urađeno

25
5309

ČAČAK – U narednih nekoliko dana počeće radovi na uređenju jedne od centralnih gradskih saobraćajnica, Ulice Svetog Save, i to Ulice vojvode Stepe do kružnog toka na početku Bulevara Vuka Karadžića.

Kako najavljuje Milan Bojović, direktor JP “Gradac“, radovi će se odvijati u nekoliko faza.

  • Prva faza radova podrazumeva orezivanje drvoreda, koje će pre svega biti izvršeno u dnu krošnje, jer breza ne trpi drastično orezivanje. Nakon toga planirano je uklanjanje panjeva, uklanjanje viška zemlje sa razdelnog ostrva i u delovima izmedju kolovoza i trotoara, nasipanje humusa, setva trave i sadnja cveća. Posebnu pažnju ćemo obratiti na prostor ispred zgrade u Ulici Svetog Save 37, gde smo planirali da izvršimo parterno uređenje prostora i popravku mobilijara, kao i da fizički onemogućimo bespravno i bahato parkiranje vozila. Na pojedinim delovima, korenje stabala je oštetilo trotoar, pa ćemo u tim delovima izvršiti sanaciju trotoara u cilju nesmetanog i bezbednog korišćenja trotoara za veliki broj pešaka koji ovuda prolazi. U planu je i uklanjanje bespravno postavljenih reklamnih tabli sa stubova javnog osvetljenja, kao i njihovo farbanje. U sklopu ovih radova, biće izvršena i popravka ili zamena oštećenih kontejnera, kao i detaljno uredjenje prilaza i prostora oko kontejnera – izjavio je Bojović za Morava info.

Po završetku svih radova, biće izvršeno detaljno pranje trotoara i kolovoza, a nakon toga i obeležavanje horizontalne saobraćajne signalizacije kada vremenski uslovi to dozvole.

  • Tokom radova, biće izvršena i sanacija kolovoza i nivelacija šahti i slivnih rešetki na mestima gde za tim postoji potreba, kao i ispiranje kolektora atmosferske kanalizacije. JP „Gradac“ će vršiti nadzor i koordinaciju aktivnosti izmedju svih izvodjača radova koji budu uključeni u realizaciju navedenih aktivnosti – navodi direktor “Gradca“.

Prema njegovim rečima, tokom izvođenja ovih radova, doći će do izmene režima saobraćaja u pojedinim periodima, o čemu će javnost biti blagovremeno obaveštavana.

  • Ovakav pristup detaljnijeg sredjivanja pojedinih ulica, planiramo da nastavimo sredjivanjem Nemanjine ulice po delovima u narednom periodu – zaključio je Milan Bojović.

Izvor: Morava info

Prethodni članakZa lečenje četvorogodišnje Nađe, deteta leptira iz Čačka, genska krema o trošku države
Sledeći članakOvo su novine koje predviđa novi Pravilnik o ocenjivanju učenika u osnovnom obrazovanju i vaspitanju

25 KOMENTARA

  1. Nelada davno je na tom ostrvu raslo divno cvece, a u jednom periodu bila i ziva ograda koja je izgledala carobno.
    Onda su grad poceli da vode prazilukovici, stranacke lopine i polupismenjaci koji su unakazili javna preduzeca, ocerupali grad na svim nivoima i satrli sve sto je nasem.lepom Cacku davalo dusu i toplinu.

    Ne moze covek da vidi nasmejano lice na ulici, vecina besna i nevaspitana, bez dobar dan, izvinite, izvolite, hvala.

    Nekada smo se ponosili nasim lepim Cackom. Ovo sad ne znam ni kako bih nazvao. Grad sigurno nije.

    • Tačno tako. Sve je započelo dolaskom Nove Srbije na vlast. Evo sad će oni na izbore u Čačku kao opozicija zajedno sa bivšim naprednjacima i radikalima pa glasaj za njih. Ima da se usrećimo.

  2. Svo drvece povadi da te ne podseca na selo odakle potices!!! Samo betoniraj prika!!! Ima da se podavimo od prljavstine i „cistoga“ vazduha!!

  3. Ovo sto su ovi toliko planirali, mogu da urade tri čoveka iz G. Zelenila za pet dana, došlo njih šestoro da se slika, kao da ce da planiraju putovanje na Mars. Zaposlili ih kao stranačke poslušnike, a oni namišljaju posao, valjda ih sramota od familije da primaju plate za nerad.

  4. Uklanjate bespravnu baštu kafića na tom mestu?
    Rešavate problem vode u atomskom skloništu ispod zgrade br. 37 čiji izlaz je zatrpan privatnim parkingom?
    Šminka samo.

    • Ispred ulaza u Svetog Save 28, taksisti ogradili deo javne povrsine (stub i katanac) i koriste kao privatni parking.
      Vozila parkiraju na trotoaru, uz samu raskrsnicu…

  5. IMA JEDNA VELIKA GREŠKA U ZAKONU DASE ELEKTRUČNI TROTINETI IZMESTE NA KOLIVOZ I SA TIMESU SLIVNICI KIŠNE KANALIZACIJE POSTALI ZIVOTNA OPASNOST ZA RUKOVAOCE TROTINETA JER NAGLIM ZAOBILAZENJEM IZKEĆU ISPRED AUTOMOBILA A KO PRELAZE PREKO NJIH OBAVEZNO PADAJU I SVE ZAVISI DALIĆE IMATI SREĆE DA PADAJU NAPEŠAČKU STAZU U PROTIVNOM ISHOD JE POZNAT .SVI UČESNICI PA I SADA VOZAČI EL.MOGU TUZITI GRAD A U OVOJ ULICI I DRAGIŠE MIŠOVIĆA REPUBLIKU SRBIJU ZA NASTALE ŠTETE I POVREDE .TREBA HOTNO RADITI NA TOME. I POSTAVITI SLIVNIKE KAO NA ZAPADU VERTIKALNO UGRAĐEN U LINIJI IVIČNJAKA PEŠAČKE STAZE.

    • Uh jedva procitah. Nabacane reci. Mozda Imaju smisla ali uz analizu,sta se htelo reci. Gubimo vreme citajuci. Zato ljudi naucute osnovne stvari iz pismenosti. Ne pokazuje koliko smo glupi.

  6. Počeli su sređivanje kraj ul Sv. Save pored fakulteta i nove zgrade. Još nije gotovo ali je očigledno da se ovo radi zbog zgrade pored bedema koju niko nije pomenuo. Tako je bilo i u Balkanskoj i ul Kneza Miloša kada su rađene ulice zbog investitora.

  7. Ovi su radovi neophodni i dobrodošli i na drugim lokacijama da bi ljudi koji žive i plaćaju porez u gradu imali osećaj da su zaista u gradu. Porez na imovinu je drastično veći u centru nego na obodu grada ali često se u parterno uredjenje investira tamo a ne ovde, gde se ubiru pare. Sredite ceć jednom centar Čačka!

  8. Potrose 80.000 evra za kafane u nepuna dva meseca i sad zvanicno saopstavaju da ce da skidaju visak zemlje sa razdelnog ostrva u patrljku od ulice. Uzas.

      • Šta vredi što ima četiri trake kada se koriste smo dve, a druge dve se koriste za parkiranje. Urbanistički smo uništili grad sa ovolikim zgradama. Trebako bi pozvati na odgovornos i reviziju odluka svakog ko je odlučivao o urbanizmu grada za predhodnih 15 godina. Dok se pitala struka grad je se ravnomerno i planski razvijao, kada je počeo novac da uređuje, postali smo gori od BG. Sigurnost pešaka je ugrozena, vozačima je preglednost na trotoaru nemoguća, deca se ne vide kada izlaze na pešački prelaz od parkiranih automobila. Ranije su zgrade planirane sa adekvatnim parkinzima, sada prave zgradu sa trideset stanova, a ispred zgrade deset parkin mesta.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here