Počinje projektovanje mosta Pakovraće – Prijevor u okviru “Severne obilaznice“

8
3841

ČAČAK – Direktor JP „Putevi Srbije“ Zoran Drobnjak, gradonačelnik Čačka Milun Todorović i predstavnik kineske kompanije „CCCC“ Jang Dung, potpisali su danas u kabinetu gradonačelnika Čačka memorandum, odnosno sporazum o projektovanju mosta preko Zapadne Morave, u okviru izgradnje „Severne obilaznice“, koji će povezivati Parmenac i Prijevor.

Nakon projektovanja, sledi eksproprijacija zemljišta, posle čega počinje i izgradnja mosta i prve faze „Severne obilaznice“, saobraćajnice koja će prvi put spojiti dva kraja grada Čačka, i stvoriti saobraćajnu vezu o kojoj se decenijama pričalo, a koja, potpisivanjem ovog memoranduma, zapravo počinje da se realizuje.

  • Očekujemo da most bude projektovan vrlo brzo i kvalitetno, u skladu sa Planskim aktom Severno-obilaznog puta, koji smo usvojili pre dve i po godine u Skupštini grada Čačka. Da svi žitelji Ljubić keja, Trbušana, Lugova, Prijevora imaju bolju komunikaciju sa auto-putem „Miloš Veliki“, odnosno do petlje Čačak Zapad, koju mi zovemo Pakovraće. Na taj način rasteretićemo gradske saobraćajnice i centralnu gradsku zonu – rekao je gradonačelnik Todorović.

Nakon projektovanja, koje će biti posao kineske kompanije „CCCC“ sledi izvlašćivanje zemljišta, a zatim i početak gradnje.

  • Računamo da Kinezi projektovanje završe što pre, za nekih šest meseci. Prema procenama, za most od oko 200 metara dužine, sa pešačkim stazama biće potrebno oko pet miliona evra, a oko milion evra će koštati pristupni putevi – rekao je Drobnjak.

Nakon izgradnje prve faze „Severne obilaznice“ u šta spada i izgradnja mosta, stvoriće se veza državnog puta IB reda br. 23 mostom preko Zapadne Morave do petlje „Zvezda“, veza sa državnim putem IIB reda br. 355 i produžetak Knićaninove ulice do naselja Ljubić kej. Ova veza direktno povezuje naselje Ljubić i sela u severozapadnom delu grada sa petljom u Pakovraću. Izgradnja ove veze jednog i drugog kraja grada ima za cilj preraspodelu saobraćaja i rasterećenja centralnih zona grada od tranzitnog saobraćaja.

Saobraćajnica je planirana u profilu sa četiri vozne trake širine po tri metra, sa obostranim trotoarima za kretanje pešaka i razdelnim ostrvom.

  • Ovo je veliki dan za sve nas. Naravno, biće dosta posla, ali stvaramo mogućnost za novi sadržaj, potpuno urbanistički sređen, novi Čačak – rekao je Todorović

Predstavnik kineske kompanije „CCCC“ Jang Dung naglasio je da oni već pet godina posluju u Čačku.

  • Svedočili smo razvoju grada Čačka i vrlo smo srećni što sada imamo priliku da ova saradnja bude i direktnija, jer ovo je projekat koji radimo direktno sa Čačkom. Zaista smo zadovoljni što imamo priliku da sarađujemo i doprinesemo boljoj putnoj infrastrukturi ovog grada – rekao je Jang Dung.
Prethodni članakBoško Obradović: Besmisleno da na lokalnim izborima Čačani glasaju za Aleksandra Vučića
Sledeći članakVečernje novosti: Istraživanje rejtinga stranaka i koalicija pred lokalne izbore u Čačku

8 KOMENTARA

    • Ovo su obećali i pre četiri godine. Kao i stadion, halu, bazen, kuglanu, hipodrom, krilo fakulteta, salu u Trnavi,…..Obećali su tada i vijadukt Avenija Lipa-Gučki, verovatno neki leteći. A vidikovac na Kablaru nije gotov i nisu ga spomenuli u kampanji koliko su ozbiljni u svojim projektima.

  1. Pre 10 minuta sam prosao ulicom Cara Dusana pored samog zamisljenog zatvorenog bazena.Videh dosta parkiranih vozila u sred „Gradilista“.Bijim se da ce onde biti sve osim bazena.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here