U četvrtak počinje sajam voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva “Agro Belgrade 2024“

0
535

Peto izdanje “Agro Belgrade 2024“, međunarodnog sajma voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva biće održano od 25. do 27. januara na Beogradskom sajmu. Više od 500 izlagača, bogat trodnevni konferencijski program i poslovni sastanci između domaćih i regionalnih proizvođača, i regionalnih i inostranih kupaca, čine “Agro Belgrade“ vodećim događajem za industriju voća i povrća u regionu.

Ovaj međunarodni sajamsko-konferencijski događaj predstavlja mesto poslovnih prilika, sticanja znanja i povezivanja proizvođača svežeg, smrznutog i prerađenog voća, povrća i grožđa, kupaca, distributera i predstavnika maloprodajnih lanaca, potom proizvođača poljoprivredne mehanizacije i opreme, rasadnika, semenskih i hemijskih kuća, kao i drugih kompanija i stručnjaka iz industrije.

Agro Belgrade 2024 se organizuje uz podršku projekta “Velika mala privreda“ koji finansira USAID, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Republike Srbije, Sekretarijata za poljoprivredu grada Beograda, Privredne Komore Srbije, dok je prijatelj sajma Budimka.

Na sajamskom delu događaja biće predstavljeno preko 500 izlagača iz Srbije i zemalja jugoistočne Evrope, uključujući i najveće svetske kompanije mašina, opreme i inputa, kao i proizvođače svežeg i prerađenog voća i povrća. Nakon svečanog otvaranja, učesnici će tokom konferencijskog programa moći da čuju aktuelne informacije o ključnim temama za industriju, imajući u vidu sve globalne izazove. Prvog dana biće prezentovani izvozni rezultati u 2023. godini i šta nas očekuje u 2024; kakva su očekivanja tržišta EU i Velike Britanije, a kakve mogućnosti nude evropske veletržnice; koji su trendovi u sektoru smrznutog i prerađenog voća i povrća i šta je neophodno za održivu proizvodnju jabuka namenjenih EU tržištu. Druga dva dana, sajam će obeležiti teme kao što su proizvodnja voća i povrća bez ostataka pesticida, transport i logistika u voćarstvu i povrtarstvu, savremeni načini prenosa znanja, itd.

Drugog dana sajma, biće organizovani poslovni sastanci (B2B), gde će više od 50 domaćih i regionalnih firmi imati priliku da predstavi svoju ponudu brojnim kupcima iz Evrope i regiona. Na sajmu će biti predstavljene i kompanije, proizvođači voća i povrća koji povezuju mala i srednja gazdinstva u cilju sklapanja kooperantskih modela saradnje i zajedničkog nastupa na velikim tržištima.

Već petu godinu zaredom, događaj uspešno skreće pažnju Srbije i regiona, kao i međunarodnih kupaca na potencijal proizvodnje u industriji voća i povrća, na potrebu za integrisanjem na lokalnom i međunarodnom tržištu, istovremeno pružajući odgovore na aktuelne izazove sa kojima se industrija suočava.

PR TEKST

Prethodni članakPortal “Uvid u račun“ ponovo dostupan korisnicima za preuzimanje e-računa i elektronsko plaćanje
Sledeći članakOglas za posao: Kompaniji “Tetra Pak“ potreban vođa magacinskog poslovanja

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here