Ruše se objekti na trasi objedinjene Sinđelićeve ulice (FOTO)

17
2169

ČAČAK – U Čačku su u toku su intenzivni radovi na rušenju eksproprisanih objekata na trasi Sinđelićeve ulice, čija bi dva dela u narednim mesecima trebalo da budu spojena u jednu saobraćajnicu.

Pogled na Sinđelićevu ulicu i mesto gde će se ona spojiti sa Ulicom vojvode Stepe

Grad Čačak je izvršio otkup ovih parcela i objekata u cilju povezivanja postojećeg dela Sinđelićeve ulice sa ulicama Vojvode Stepe, Svetog Save i Knez Miloševe.

Nakon završetka Bulevara vojvode Putnika, ovo je jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata u našem gradu u narednom periodu – ističu u JP “Gradac“.

Intenzivni radovi na rušenju eksproprisanih objekata

Buduća nova saobraćajnica biće dugačka 635 metara i protezaće se od raskrsnice sadašnjeg dela Sinđelićeve ulice sa Ulicom kneza Miloša do izlaza na Ulicu vojvode Stepe u neposrednoj blizini restorana “Belvi“.

Sinđelićeva će se sa Ulicom vojvode Stepe spojiti u neposrednoj blizini restorana “Belvi“

Ovo su tehnički detalji buduće saobraćajnice:

Deonica od Ulice kneza Miloša do Ulice Svetog Save:
• Ukupna dužina ……………………………………………..245m
• Prosečeni deo do Ul.kneza Miloša……………………..90m
• Planirani poprečni presek-širina ulice…………………19,5m
• Razdvojeni kolovozi po 6 metara širine, srednje razdelno ostrvo 1,5 metara, trotoari širine po dva metra.

Deonica od Ulice Svetog Save do uklapanja u Ulicu vojvode Stepe:
• Ukupna dužina ………………………………………………..390m
• Prosečeni deo do Ulice Svetog Save………………………335m
• Planirani poprečni presek-širina ulice………………..21m – 23,5m
• Razdvojeni kolovozi po 6 metara, srednje razdelno ostrvo 1,5 metara, trotoari po dva metra, jedno ivično razdelno ostrvo 1,5 metar i na jednom delu ulice traka za podužno parkiranje širine 2,5 metara.

Procenjeno je da će izgradnja ove važne saobraćajnice, koja bi u znatnoj meri trebalo da smanji saobraćajne gužve u centralnoj gradskoj zoni, koštati između 165 i 175 miliona dinara. U cenu je uračunata izgradnja same ulice, instalacije za kišnu i fekalnu kanalizaciju, te ugradnju rasvete.

Izvor: Morava info

Prethodni članakAgronomskom fakultetu 9 miliona dinara kroz program “Zajednici zajedno“ kompanije NIS
Sledeći članakBorac pao u Dalmaciji, Split ostvario prvi trijumf u sezoni

17 KOMENTARA

  1. Neka Sindjeliceva na izlazu na Vojovode Stepe kod Belvija nastavi ka keju i problem ce biti resen,tako da se park ne mora dirati. Odnosno park se ne sme dirati!!

  2. Ne mlatite vise sa probijanjem parka, to je izbaceno iz svih planova. Ukoliko slucajno ponovo krene ta prica, nece se dobro zavrsiiti po ljude koji budu na vlasti. Zivotima cemo braniti park!!

  3. Ako i građevinac su mnogo „pametni“. Put ide kroz park, nema veze, što će nam. Dalje kroz institut nema veze, pa na most koji će izgraditi. Po njima ne postoji ni dom zdravlja ni osmogodišnja škola ni tehnička ni fakulteti ni bazeni. Mnogo pametna rešenja da se čovek pita da li misle o još nekome ili samo o sebi.

  4. Aki bravo.Potpisujem svaku rec.Bulevar kroz park i resen problem.Mislim ako se ovo vece dvoriste moze nazvati parkom. Pa Institut ima vecu povrsinu od njega.

  5. Građevinac kad si toliki stručnjak objasni nam molim te kako će neko doći od Slobode do Ljubić keja ili Ljubića a da ne prođe kroz centar, i ako ide ulicom vojvode Stepe i ako ide ovom novom Sinđielićevom mora da prođe kroz gospodar Jovanovu i centar. Ovom ulicom se uopšte ne izmešta saobraćaj iz gradskog jezgra nego se samo zaobilaznim putem kroz ulicu kneza Miloša opet prolazi kroz centar. Isto sranje samo drugo pakovanje. Ulica je dobra kao ulica ali uopšte nije rešenje za saobraćajni haos kod pošte i u gosodar Jovanovoj ulici. Za ovog „inženjera“ odgovor, tvoje kolege saobbraćajni inženjeri iz CIPa i urbanisti su uradili rešenje za Čačak pre mnogo godina a to je probijanje ulice Svetog Save i pravljenje još jednog mosta na Moravi koji bi odvukao saobraćaj iz centra grada. To je jedino rešenje jer bi onda svi koji idu iz pravca avenije Lipa, Slobode, Košutnjaka i tog dela grad mogli tom ulicom da dođu do Ljubića, Konjevićaili Ljubić keja. Ne treba metro nego samo novi most i probijanje 50 metara kroz park.Kad sad naprave zatvoreni bazen ulica će i onako doći do samog parka. Šteta jeste probiti park ali je to nužno zlo, ovako imamo stotine automobile u ulicama u centru koji stoje u koloni ispuštaju otrove u vazduh. Ulice oko parka, instituta, oko crkve, gospodar Jovanova, Ljubićka, Milenka Nikšića su ceo dan pune autombila ceo dan,haos. Veliki gradski park treba praviti oko Morave, Suve Morave, Košutnjaka, Cvetnjaka, Rastoka od gradske plaže do Parmenca, sa malo ulaganja može se napraviti raj na zemlji. Grada Čačak je i onako prevazišao ovaj postojeći gradski park koji ima samo 3 ha, od plaže do Parmenca ima 40 ha zelenila.

    • Naravno da je najbolje rešenje probijanje parka i izgradnja novog mosta, ali od toga se odustalo koliko znam i to bas zbog političke zloupotrebe od strane opozicije (bilo koje u prethodnih 30 godina) i gradjana koji nasedaju na tu priču. Tako da ova ulica u novim okolnostima znacajno smanjuje gužvu. Neko ko ide iz Vojvode Stepe, upazi u Sindjelicevu i onda ide njom, seče Kneza Miloša i ide Sindjelicevom dalje (koja je jednosmerna sa dve trake u pravcu Železničke) ulazi u Železničku i nikom ulazi u Bulevar Vojvode Putnika odakle ide bilo ka Ljubicu ili na drugu stranu. Gospodar Jovanova bi bila jednosmerna sa dve trake u pravcu ka posti i niže do Sindjeliceve., tako da se stvara jednosmerni prsten. Naravno sve sporedne ulice uskladiti sa tim. To je neki moj predlog, a verujem da je slično u konacnom rešenju i zamišljeno.

    • Sve to stoji. Ali je opste poznato da je srbima lakse uterati pola metra u … nego milimetar u glavu. Zato smo tu gde jesmo, a sigurnom koracima naprednujemo unazad.

  6. Prvo srušeno je pola jedne kuće u Vovode Stepe, ne vidi se da je nešto „intezivirano“.
    Drugo kada stignemo u Kneza Miloša ulicu opet moramo ka pošti i centru ili ka Amidžinoj i Nemanjinoj. Stvarno ne vidim da se centar oslobađa saobraćaja. U Amidžinu i Nemanjinu smo mogli i ranije ulicom Svetog Save koja je šira od ulice Kneza Miloša.

    • Prvo srušeno je najmanje 10ak kuca, ali ono važnije je da su svi pošteno isplaćeni. A dobija se mnogo, još ako se okrene smer Sindjeliceve ka Železničkoj, dobija se mnogo, izbegava se centar grada.

      • I dobijaš gužvu ispred pijace. Iz profila 19m prelazi se u profil 10m i ukršta se sa prometnom ulicom Kneza Miloša koja je ujedno i magistrala ka Dragačevu.
        Na slikama se ne vidi da je srušeno 10 kuća.

        • Pa prosetaj i vidi koliko se srušilo. A ne sužava se ako je Sindjeliceva jednosmerna sa dve trake u suprotnom pravcu. Još ako se napravi jednosmerni prsten pa od crkve ka posti i tom ukrštanju bude jednosmerna sa dve trake, problem je skoro pa rešen. Ostaje da izgrade parking garažu i to je to

      • Iako si prilično prost, odnosno nemaš osnovnu kulturu nisam mislio da ti odgovaram.
        Ipak „inženjeru“, rešenje bi bilo bar još dva mosta preko Morave.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here