ČAČAK – Fakultet tehničkih nauka u Čačku rad sa studentima umesto u učionici, nastavljen je 16. marta elektronskim putem, a nastavnici i asistenti prilagodili su nastavne sadržaje načinu rada na daljinu, jer, kako je navedeno, prioritet je zdravlje i bezbednost studenata, zaposlenih i budućih studenata.
Imajući u vidu da je FTN prvi fakultet u Srbiji koji je pre deset godina u okviru evropskog Tempus projekta akreditovao master studije za elektronsko učenje čiji su kreatori bile prof. dr Danijela Milošević i prof. dr Radojka Krneta, resursi fakulteta u tehničkom i kadrovskom smislu u potpunosti mogu da odgovore na zahteve elektronskog učenja, navodi se u saopštenju.
I nastavnici i studenti su u svojim kućama, nastava je po utvrđenom rasporedu sa ostvarivanjem neposrednog elektronskog kontakta na relaciji nastavnik-student, tako da postoji uvid koliko studenata pohađa čas.
Nastavnici i asistenti kažu da je odgovornost studenata na visokom nivou i da skoro nema izostajanja sa časova.
Takođe, materijali i potrebne instrukcije za predavanja i vežbe sa potrebnim uputstvima i objašnjenjima studentima su uvek dostupni preko sistema za elektronsko učenje jer se nastavni materijali uredno ažuriraju.
Studenti kažu da je nastava odlično organizovana i da su predavanja na visokom nivou.
Uz pohvale koje upućuju, pojedini studenti navode da je nastava jednostavna za praćenje, a tu su i njihovi predlozi koji se odnose na realizaciju konkretnih udaljenih ekperimenata jer jedan deo eksperimenata na daljinu se realizuje.
Ovim informacijama važno je dodati da će u subotu u 11 sati početi elektronska besplatna pripremna nastava za polaganje prijemnog ispita za upis na fakultet.
Više od 200 kandidata prijavilo se za pohađanje pripremne nastave i svi prijavljeni su se izjasnili da imaju tehničke mogućnosti da prate nastavu na daljinu. Ukoliko neko želi da se prijavi još uvek tomože da uradi preko sajta Fakulteta tehničkih nauka u Čačku.
U cilju efikasnijeg sprečavanje širenja virusa COVID-19 uspostavljenim načinom rada FTN u Čačku opravdava svoju ulogu društveno odgovorne visokoobrazovne ustanove, zaključeno je u saopštenju.
Izvor: MNA