Koliko mostova treba da padne u Čačku da bi pala neodgovorna vlast?

10
430

ČAČAK – Gradska organizacija Dveri oglasila se saopštenjem povodom urušavanja mosta na putu Mrčajevci – Slatina.

Njihovo saopštenje prenosimo u celosti:

Dveri Čačak pozivaju Miluna Todorovića, gradonačelnika Čačka, kao i ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića da odmah podnesu ostavke. To je u ovom trenutku jedini postupak, to je moralni čin jer mostovi na teritoriji grada ne moraju da padaju. Mi imamo stručne ljude koji mogu da se brinu o njima. Ova vlast je pokazala da to ne ume, ne želi i ne mari za to. Zato mora pod hitno da ode.

Povod za našu reakciju i zahtev za ostavkama je poslednje urušavanje mosta koje se dogodilo na opštinskom putu između sela Mrčajevci i Slatine, a preko reke Zapadne Morave. I pored višegodišnjeg upozorenja da je jedan od nosećih stubova oštećen u poplavnom talasu još 2014. godine a kasnijim poplavama 2016. i 2020. dodatno oslabljen, lokalna vlast je olako pristupila rešavanju ovog problema. Jedino što su učinili je isticanje jedva primetnih tabli o zabrani kretanja za teretna motorna vozila. Na očigled svih nadležnih saobraćaj se ipak nesmetano odvijao tim putem i preko nebezbednog mosta. Čak su ga koristili i izvođači radova na trasi auto-puta “Moravski koridor”. Stoga, zaključujemo da opravdanja za gradonačelnika Čačka i ministra Vesića nema. Moraju da podnesu neopozive ostavke.

Dalje, na sednici Narodne skupštine Republike Srbije održanoj 8.12.2022.godine narodni poslanik Boško Obradović je uputio poslaničko pitanje ministru građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture o odgovornosti nadležnih u gradskom rukovodstvu grada Čačka za tragičan događaj pada visećeg mosta u Ovčar Banji u kome su dve osobe izgubile život, a više njih povređeno. Na osnovu odgovora koji smo dobili trebalo je da zaključimo da niko nije kriv za smrt i povređivanje ljudi prilikom pada mosta i da su nadležni organi preduzeli sve radnje na upozoravanju na opasnost prilikom korišćenja mosta. Sramno i licemerno je bilo to ograđivanje od odgovornosti zbog koje su, još tad trebali da se podnesu ostavke svi nadležni u gradskoj upravi i javnim preduzećima u Čačku.

Koliko vremena smo upozoravali na stanje mostova i saobraćajne infrastrukture u našem gradu? Koliko puta su građani, javnost i mediji izveštavali pisali, tražili, molili nadležne da preduzmu neophodne mere i aktivnosti?

A koliko puta su za to vreme gradonačelnik i njegovi saradnici obilazili ta kritična mesta, pozirali za fotografisanje i snimanje, dajući saopštenja i obećanja da će preduzeti “sve neophodne mere” da se ti saobraćajni infrastrukturni objekti rekonstruišu i budu bezbedni za korišćenje? Nebrojeno puta!

Koliko puta su vršili sanaciju nadvožnjaka kod Mašinsko-saobraćajne škole i svaki put nas je gradonačelnik uveravao da je taj objekat sad apsolutno bezbedan?

U kakvom je stanju most na putu Trbušani-Jeljen preko Gornje Gorevnice, rodnog mesta Miluna Todorovića? Kakvu zaštitnu ogradu taj most ima?

Koliko još pisanja i pitanja o ovim problemima treba nadležnima postaviti?

Koliko urušavanja i tragedija treba da se desi?

Dolaskom na vlast Dveri će ovakve i slične nemile događaje posebno ispitati i pozvati na odgovornost sve nadležne i sve odgovorne u službama gradske vlasti za činjenja ili nečinjenja po pitanju bezbednosti svih građana.

Informativna služba Dveri Čačak

Prethodni članakVazduh u Srbiji ubuduće će se meriti po oštrijim evropskim kriterijumima: Već od oktobra vrednosti će biti upozoravajuće
Sledeći članakSutra počinje prijava građana za novih 100.000 vaučera za odmor u Srbiji

10 KOMENTARA

  1. Taj Milun i taj Vesić su i obezbedili 500 miliona dinara za rekonstrukciju tog mosta. Za 40 godina, niko nije ni pomislio bar da proveri stubove, a onda je kriv onaj koji je krenuo u proces rekonstrukcije.

  2. Piše stranka čiji otac predsednika iste, je otac divlje gradnje u Cacku, naročito najgore nadogradnje koja je nas grad zadesila (osim statike ili bilo koje dokumentacije, nije čak ni fasada zgrade radjena).

    • Dvadeset godina ministri građevine ništa ne znaju o građevinarstvu. Postavljeni su oni koji su pokrivali kriminal i korupciju, koji su u

    • Dvadeset godina ministri građevine ništa ne znaju o građevinarstvu. Postavljeni su oni koji su pokrivali kriminal i korupciju koji su u građevinarstvu najveći. Odkud su takvi ministri kod poštenjačine Vučića? Vi pričate o ocu koji je bio građevinski inspektor. Znanjem koje iskazujete ne bi mogli ni cipele da mu čistite.

  3. Ovaj most je kad je napravljen bio nakaradna.Spojen van nosača tu se i prelomio.Boško pitaj Milisava ko je ovom objektu potpisao upotrebnu dozvolu.

  4. Ovaj most je napravljen pre vise od pola veka….a sad kroz komentare se ‘naskače’ na Miluna ili bilo koga ko treba da ga popravi kao da je on kriv za rušenje …. E pa Dveri , prljavam i licemerna je rabota …Pustite i pomognite čoveku da to uradi kako treba što pre zbog ljudi kojima je neophodan

  5. Opet Dveri, opet saopštenje. Evo da vam ja, kao Čačanin, odgovirim. Mogu svi mostovi da se sruše, da ih voda odnese ali vi na vlast doći NEĆETE. Uh pogreših, hoćete vi ali NE MOŽETE. Mi vas nećemo. Džabe pišete svaki dan. I za slamku se hvatate.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here