Na izgradnji trase “Moravskog koridora“ od Preljine do Adrana angažovano 850 radnika

9
4147

ČAČAK – Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, zajedno sa direktorom “Koridora Srbije“ Aleksandrom Antićem i gradonačelnicima Čačka i Kraljeva Milunom Todorovićem i Predragom Terzićem, posetio je danas Adrane, gde je u toku izgradnja “Moravskog koridora“ u Sektoru 3, od Adrana do Preljine. Dužina ove deonice je 30,6 kilometara.

Kako je istaknuto, na ovoj deonici trenutno radi 850 ljudi, sa više od 300 jedinica mehanizacije. Na trasi od Pojata do Preljine trenutno je angažovano 2.600 radnika, dok će ih u aprilu, kako je naglašeno, biti oko 4.000.

Ministar Momirović je naglasio da je u Adranima trenutno najveće gradilište u Srbiji, a da će nakon izgradnje “Moravskog koridora“, Srbija moći da se pohvali najkvalitetnijim auto-putem u jugoistočnoj Evropi.

Ova deonica imaće i veliki značaj za Čačak, koji je bio opterećen saobraćajnim gužvama. To će uskoro biti prošlost – naveo je on.

Gradonačelnik Čačka Milun Todorović istakao je da će završetkom ovog dela “Moravskog koridora“ Čačak definitivno postati saobraćajno čvorište.

Nedavno smo otvorili deonicu Preljina – Pakovraće na auto-putu “Miloš Veliki”, a kada Moravski koridor bude izgrađen, povezujemo se i sa jugom Srbije. Na ovaj način obezbeđujemo bolje uslove za život svih naših građana. Naravno, očekujemo da se novim putevima vrate mladi, koji su otišli u Evropu, ali i da svi koji žele brže i udobnije dođu u najlepši grad u Zapadnoj Srbiji – naglasio je Todorović.

Direktor “Koridora Srbije“ Aleksandar Antić rekao je da je od posebnog značaja to što se uporedo sa izgradnjom auto-puta od Kraljeva do Čačka radi i hidrotehničko uređenje Zapadne Morave u dužini od 27 kilometara.

“Koridori Srbije“ imaju odličnu saradnju sa lokalnim samoupravama Čačka i Kraljeva, od rešavanja imovinsko-pravnih odnosa, do svih manjih projekta neophodnih za realizaciju izgradnje “Moravskog koridora“.

“Moravski koridor“ povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca, Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka, gde živi oko pola miliona stanovnika.

Ukupna dužina Moravskog koridora iznosi 112 kilometara i obuhvata tri deonice: Pojate – Kruševac (27,8km), Kruševac – Adrani (53,8km), Adrani – Preljina (30,6km).

Ranije je najavljivano da će gradnja “Moravskog koridora“ biti završena do kraja 2023. godine.

Izvor: Morava info

Prethodni članakPavle Petrović: Vlada bi trebalo da odustane od mere 100+100 evra za mlade i da se pripremi za krizu
Sledeći članakSindikati obrazovanja traže povećanje plata za još 15 procenata

9 KOMENTARA

  1. Druže PIZDA,čudni su ti komentari. I prosti. Zar ti u ovim radovima, istorijskim, vidiš obuću. Vrlo podlo, PIZDA. Obuća nije bitna u ovom slučaju. Ali sitničavi,podli komentari govore o tebi.

    • O tebi govore tvoje reči kako nazivaš ljude da ne pišem, sramota. To je sva parodija, baš u obući. Ovaj što otvara semafore u Kraljevu, hoće u odelu sa kravatom na gradilište a ministar da se prikaže kao vrli radnik u gumenim čizmama. Gde ste videli još u Evropi da ministar ide u gumenjacima?

  2. Toma Mona iskusno nosi gumene čizme a ovaj iz Kraljeva se iskaljao u cipelicama. Kakva ekipa, kao da su pošli na pecanje, cirkus!

      • Evo da ti ja odgovorim u ime ovog coveka, kako nije pa ko postavlja dir.da nije moj pokojni tata. Pricate o avionima kamionima itd a niste ni u stanju ljudima da obezbedite struju !

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here