NadjiDom.com je dobio novi vizuelni identitet

0
188
Foto: Freepik.com

U 21. veku je prilično teško biti inovativan. Maltene sve na šta pomislite već postoji, tržište je prezasićeno ponudom u svim svojim sferama – i kako onda iznedriti novu ideju? Moguće je, ako pažljivo osluškujete potrebe svoje ciljne grupe i posvetite se dubinskom istraživanju. Na površini uglavnom nema odgovora na komplikovana pitanja, ali kada zaronite nešto dublje jasnije vidite šta ljude muči, s kakvim problemima se suočavaju i kako priželjkuju da ih reše.

Ovaj pristup smo praktikovali kada smo odlučili da redizajniramo NadjiDom, jedinstveni portal za nekretnine u regionu. NadjiDom.com je osmišljen pre punih 12 godina, a cilj je bio pomoći ljudima koji su u potrazi za svojim “kvadratima koji život znače” da lakše pregledaju ponudu u svetu nekretnina i donesu pravu odluku. Tokom 12 godina rada stekli smo veliki broj zadovoljnih klijenata – preko 150.000 na mesečnom nivou, koji su posredstvom našeg portala ispunili svoj životni san.

Sarađujemo i sa prodavcima i sa kupcima. Bilo da ste odlučili da prodate stan i zamenite ga za novi, veći, manji ili jednostavno odselite u drugi grad – mi smo tu za vas. Ista je situacija i kada kupujete. U preko 40.000 aktivnih oglasa sigurno ćete pronaći ono što tražite.

No, spomenuli smo novi vizuelni identitet, ili kako mi volimo da ga zovemo “novo ruho” portala NadjiDom.com. Vreme je da vam pojasnimo koje smo tačno inovacije uveli i na koji način će se one pozitivno odraziti na vašu kupoprodaju nekretnina. Da počnemo:

Unapređen izgled i funkcionalnosti sajta

Prateći nove trendove u svetu web dizajna promenili smo izgled portala NadjiDom tako da danas može parirati svetski popularnim sajtovima. Odabrali smo boje koje smiruju posetioca i unose vedrinu, naročito tokom dužeg vremena posmatranja ekrana. Polja za pretragu su uočljivija, kao i potkategorije sajta. Snalaženje je olakšano, a funkcije unapređene, o čemu će biti više reči u narednim poglavljima.

Jednostavno snalaženje na sajtu

NadjiDom.com je dobio novi, intuitivni interfejs. Intuitivan interfejs je onaj koji radi onako kako korisnik to očekuje. Drugim rečima, nešto je intuitivno kada ne morate da razmišljate o tome kako funkcioniše, već je svaki naredni korak logičan u odnosu na prethodni.

Razmišljanje na koju ćete opciju narednu kliknuti zahteva energiju i pažnju. Traženje stana je dovoljno zahtevno samo po sebi, da bi vam struktura sajta dodatno otežavala taj zadatak.

Sve kategorije su jasno navedene, te tako imamo kategoriju “prodaja stanova” gde se nalaze stanovi, kuće, poslovni prostori, lokali, ali i vikendice, placevi, garaže i sl. Unošenjem ključnih reči u pretragu, kao što su na primer prodaja stanova u Beogradu, stanovi beograd ili kuće beograd, uz korišćenje filtera iz detaljne pretrage, dobićete vrlo precizne rezultate.

Pored prodaje stanova naći ćete kategorije za izdavanje stanova koje su podeljene na dugoročni najam (sekcija “Izdavanje”) i kratkoročni ili stan na dan (sekcija “Smeštaj”).

NadjiDom.com nije koncentrisan samo na Beograd i Novi Sad, kao dobar deo sajtova ovog profila: kod nas možete pronaći nekretnine u svim delovima Srbije. Samo ukucajte u pretragu prodaja stanova u Kragujevcu ili bilo kojem drugom gradu i dobićete tražene rezultate. I dalje smo regionalno orijentisani, te tako pored ponude u Srbiji oglašavamo i nekretnine u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Makedoniji.

Veliki broj novih filtera

Spominjali smo filtere na koje smo naročito ponosni, jer se bave najsitnijim detaljima na koje biste mogli pomisliti prilikom razmišljanja o idealnom stanu. Dakle, nakon što odaberete kategoriju možete birati filtere prikaza željenih rezultata: grad, naselje, spratnost zgrade, nameštenost stana, stanje, vrstu grejanja, posedovanje podruma, parkinga, garaže, terase, dvorišta, interneta, kablovske, telefona, klime ili lifta. Prilično precizno zar ne?

Ali to nije sve. Možete filtrirati prikaz oglasa i pogledati sve, ažurirane u toku dana, u poslednja dva dana, nedelju ili mesec dana. Takođe, stanove možete pregledati sortirane po ceni, kvadraturi, broju prostorija i datumu – od najvišeg do najnižeg i obrnuto.

Prilagođenost za preglede sa svih uređaja

Imajući u vidu ekspanziju mobilnih telefona, koje koriste svi, od 7 do 77, zaključili smo da većina pretraga danas počinje upravo sa ovih uređaja, čemu u prilog govori i statistika.

Kako bismo olakšali posetiocima koji nas prate sa telefona, redizajn je obuhvatio i prilagođavanje sajta za mobilne preglede. NadjiDom se učitava besprekornom brzinom, za svega dve sekunde, iako obiluje slikama i video zapisima stanova, a učitavanje je celovito – svi delovi sajta su uklopljeni u veličinu ekrana mobilnog uređaja.

Posetite nas na staroj adresi

Mnogo toga je novo, ali adresa je stara – dobro poznato ime na koje ste navikli – NadjiDom.com. Posetite nas i uživajte u novom ambijentu koji smo pripremili za vas.

PROMOTIVNI TEKST

Prethodni članakPredsednik omladine SPS: Građani su bili obmanuti i zavedeni 5. oktobra
Sledeći članakStanovnik Srbije godišnje popije 70 litara flaširane vode, stručnjaci kažu da je dobra i česmovača

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here