Od 1. novembra nove cene taksi prevoza u Čačku, smanjuje se broj taksi vozila

15
4354
TAXI in Ljubljana, Slovenia

ČAČAK – Na teritoriji Čačka od 1. novembra će važiti nove tarife taksi prevoza, koje je usvojilo Gradsko veće Čačka.

Novi, jedinstveni cenovnik taksi usluga predviđa da start košta 170 dinara, da nema minimalne cene, kao i da se ovih cena moraju pridržavati svih sedam taksi udruženja u gradu.

  • Formirane su cene taksi prevoza kojih se svi moraju pridržavati. Start je 170 dinara, po kilometru u prvoj tarifi je 80 dinara, 85 dinara u drugoj tarifi, koja važi svakog dana od 22 do 6 sati ujutru, nedeljom i državnim praznicima, a čekanje po minutu 13,3 dinara. Podsetiću da u Čačku ima sedam taksi udruženja i svi su prihvatili ovu odluku – naveo je zamenik gradonačelnika Vladan Milić.

On je istakao i da je uz saglasnost svih taksi prevoznika doneta odluka da se broj taksi vozila sa postojećih 350 smanji na 300.

  • Međutim, to će se raditi sukcesivno, odnosno neće se sada ukidati taksi dozvole, već će se broj smanjivati kako taksisti budu odlazili u penziju. Neće se izdavati nove dozvole dok se ne dođe do broja od 300. Inače, po normi, Čačak koji ima 106.000 predvidjeno je da ima manje od 300 taksi vozila, ali dogovoreno je da ih bude 300 – objasnio je Vladan Milić.

Izvor. Morava info

Prethodni članakZaposleni Centra za socijalni rad protive se imenovanju nove v. d. direktorke, oglasili se saopštenjem
Sledeći članakOtvaranje izložbe grafika “Kolekcija 2025.“ u Likovnom salonu Kulturnog centra

15 KOMENTARA

  1. Avenija nema nikakve linije,autobusi se samo ne pojave,ljudi cekaju po sat vremena i na kraju udju u taxi,a autobus kad stigne vozi prazan jer su svi vec odustali

  2. A sta da radimo kad te vozi penioner koji ne vidi , prodje na crveno a u kolima dvoje male dece . Kome da se zalimo , mnogo starih ljudi vozi taksi , to je mnogo veci problem nego cena

  3. Da li negde stoji odluka da moraju da kupe nova vozila marke Škoda ili eventualno BYD? Možda piše koliko vozila smeju da imaju gradski funkcioneri? A koliko se mesečno uplati za pomoć istima? Ne? A kako se reguliše ovaj prevoz putnika za Beograd? Nikako? Čudi me.

    • Teritorija opstine Cacak…
      Ukoliko jedno naseljeno mesto zeli da se nazove gradom onda mora imati kvalitetan javni prevoz.Na primeru Cacka mozemo videti da isti izuzetno lose funkcionise tako da mozemo reci da je ovu odluku donelo Vece Varosi Cacak…

  4. Smanjuju broj taksoista kao da imamo neki drugi prevoza.

    Autoprevoz ne racunam jer svako Malo ukidaju polaske, samo se ne pojave po redu voznje ako ga uopste I ima na lokalu.

    Mreza linija nikakva.

    Da imamo normalan gradski prevoz pa I da smanje taksije, ovako ce biti jos veci haos

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here