Ove godine gradi se nastavak Bulevara vojvode Putnika, dužine 330 metara

7
2025
Foto: MNA/Miloš Lukić

ČAČAK – Gradnja nastavka Ulice 10, odnosno Bulevara vojvode Putnika, počeće ove godine, najavio je direktor JKP “Gradac“ Nebojša Jelušić.

Reč je o deonici dugoj 330 metara od Ulice Jaše Prodanovića do Kolubarske i Ulice Strahinjića bana.

Ta ulica po urbanističkom planu i po zamisli planova grada trebalo bi u produžetku da se ukrsti sa Birčaninovom ulicom, potom da premosti Lozničku reku, poklopi se sa Ulicom Sime Sarage i pored “Proletera“ uklopi se u Bulevar oslobođenja, a zatim kružnom raskrsnicom, oblika kružnog toka, ukrsti se sa Nemanjinom ulicom. To bi bila kompletna celina Ulice broj 10, odnosno Bulevara vojvode Putnika – pojasnio je Jelušić u izjavi za TV Galaksija 32.

Pomoćnik gradonačelnika Čačka Milan Bojović kaže da je u toku projektovanje dela ove saobraćajnice preko Lozničke reke, kroz Ulicu Sime Sarage, do budućeg kružnog toka kod “Lukoil“ benzinske pumpe.

Međutim, za ovu deonicu neophodno je izmestiti toplovodne instalacije iz korita Lozničke reke, što je, kako ističe Bojović, obiman i skup projekat.

Dalji radovi preko Lozničke reke i Ulice Sime Sarage podrazumevaju i izmeštanje toplovoda iz korita Lozničke reke, što je obiman i veoma skup projekat, ali ćemo kroz izmene plana centra stvoriti uslove za izmeštanje tog toplovota i instaliranje novog toplovoda većeg kapaciteta, kako bi se i pitanje grejanja dugoročno rešilo. Očekujemo da da u sledećoj godini i taj nastavak saobraćajnice, koji će zahvatiti Birčaninovu ulicu, što je jako važno jer to predstavlja vezu Ulice Dragiše Mišovića i Bulevara vojvode Putnika, nastavimo u sledećoj godini – istakao je Bojović.

Izvor: Morava info, TV Galaksija 32

Prethodni članakSa analize stigli rezultati 180 uzoraka iz Moravičkog okruga, u Čačku manje zaraženih nego juče
Sledeći članakEtikete, stereotipi i predrasude Romima kompliku život u vode u razne oblike diskriminacije

7 KOMENTARA

  1. Nenade, takvi seljaci i prostaci kao što si ti su i uništili ovaj grad. Nekada me je sramota da kažem da sam iz Čačka, odmah te etiketiraju kao poludivljaka a to je zbog takvih grljaša koji kao ti ne mogu da sastave normalnu rečenicu. Tvojim komentarom si najviše opisao sebe. Komentari sluze da ljudi iznesu različita mišljenja i ideje a ne da iskompleksirani idioti leče svoje komplekse, za to postoji ustanova koja se time bavi.

  2. Ne bi se sa prosecanjem parka od 20 metara nista ostetilo jer samo tako mozemo povezati kej sa tom stranom grada i tako rasteretiti centar. U ulici Dragise Misovica treba napravit 4 trake od lukoila do semafora u Atenici i tako ubrzati saobracaj u tom delu i olaksati sanitetu prolaz. Vojvode Putnika treba ukljuciti u Dragisu kao po planu. Sa ove dve saobracajnice bi Cacak prodisao. Problem je sto sve ovo realno moze da se resi za dve godine, ali kada mi radimo to traje vecno.
    Treba dovesti ove Kineze sa auto puta da se malo poigraju.

  3. Bravo Aki.Dok se ne prosece park nema rasterecenja saobracajna u centru grada.Ako Saobracajna fakultet u svom elaborat to navodi kao jedino resenje onda je svaki komentar laika suvisan.

  4. Bul. vojvode Putnika dobija smisao ako se u Ljubiću spoji sa bul. Tanaska Rajića i na Alvadzinici sa bul. Oslobođenja onda bi odvlačio autobuski i tranzitni saobraćaj iz centra grada, takođe i ulicu dr Dragiša Mišović treba rekonstruisati i napraviti bulevar sa 4 trake i rešti problem saobraćaja za Atenicu, Kulinovce i Trnavu. Bulevar vojvode Putnika koliko god je dobar ne rešava glavni problem ovog grada a to su ulice gospodar Jovanova i Bate Jankovića. Svi koji idu u Slobodu, DIS, hotel Moravu, bazene, fakultete, SUP, sud, institut za voćarstvo, hitnu pomoć, fudbalski stadion…….moraju da prođu kroz ove ulice jer nemaju drugi način. Mislim da bi prosecanjem bul. Svetog Save Čačak rešio problem saobraćaja za narednih 50 god. Gradski park sa svojih 3 hektara je odavno prevaziđen za potrebe ovog grada za zelenilom i on bi treba da postane reonski park a grad bi trebalo da napravi novi gradski park koji bi imao 20 hektara i koji bi obuhvatao delove Košutnjaka, Suve Morave, ostrva oko Rastoka, obale reke Morave. Tu bi molgle da se naprave staze za pešake, biciklističke staze, staze za jahanje, mostići koji bi spojili Košutnjak ostrva na Moravi i Suvu Morave da građani mogu da prelaze sa leve na desnu obalu reke, dečija igrališta……..mogućnosti su bezbrojne. Umesto da to bude najlepši deo grada tu sada prolaze privatni kamioni koji kradu šljunak iz Morave, urnišu ovu jadnu reku, seku drveće, bacaju smeće i šut. Sve smo dobili samo ne znamo da iskoristimo, sve se radi stihijski bez plana od izbora do izbora. Kako se koja vlast promeni tako menja urbanističke i saobraćajne planove.

    • Prosto i jednostavno ! Ali gos Aki tebe (nas) niko i ne pita. Ne mogu nepismeni poltroni upravljati gradom ! Mi to imamo godinama !
      Park – pa park treba da bude ceo grad . Skoro sam bio u Subotici i Šidu. Pa oni imaju grad u parku !!! Ulice zelene pešak ide po hladovini, dišeš punim plućima i ako je skapsa !! Čačak ne verujem da će to doživeti u narednih 100god . Sve što je moglo da se poseče oni su posekli ! Muka da te uhvati !

  5. Bojović planira kao da će da bude na vlasti još 10 godina, a mučenik ne zna da će teško i Mitrovdan da dočeka u fotelji.
    😂🤣😃😄😅😊🤣😃😄😅😂🤣😃😄😅

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here