Počinje rekonstrukcija Ulice župana Stracimira, velike promene u režimu saobraćaja

52
9853

ČAČAK – U subotu, 2. marta, počeće rekonstrukcija Ulice župana Stracimira, nakon koje će ona biti transformisana u pešačku zonu.

Foto: Darka Simeunović/Fejsbuk stranica Fotografije Čačka i okoline

Zbog izvođenja radova na rekonstrukciji ove centralne gradske saobraćajnice, doći do izmene režima saobraćaja u okolini te ulice počevši upravo od subote, 2. marta.

Ulica župana Stracimira biće zatvorena za saobraćaj za sva vozila, bicikliste i motorcikliste. Kretanja pešaka kroz ovu ulicu biće regulisano gradilišnom ogradom i privremenom saobraćajnom signalizacijom.

Kretanje vozila u okruženju biće regulisano privremenom saobraćajnom signalizacijom i odvijaće se na sledeći način:

Ulicom Bogićevićevom u jednom smeru od Ulice hajduk Veljkove ka Rajićevoj (suprotno od trenutnog smera) i dalje Rajićevom ka Lominoj ulici. Ulicom hajduk Veljkovom u jednom smeru od Lomine ka Birčaninovoj i Kuželjevoj (kao i sada) i dalje Kuželjevom u jednom smeru od Hajduk Veljkove ka Železničkoj. U Kuželjevoj ulici biće dozvoljeno parkiranje vozila pod naplatom na postojećim parking mestima (upravno na pravac kretanja) i na novooznačenim parking mestima na kolovozu, podužno sa leve strane u odnosu na pravac kretanja.

Idejno rešenje budućeg izgleda pešačke zone u centru Čačka

Biće promena i u funkcionisanju javnog prevoza:

Kretanje vozila javnog gradskog prevoza odvijaće se ulicama Železničkom (od Kuželjeve do Bulevara vojvode Putnika), zatim Bulevarom vojvode Putnika do Ljubićske (kod Medicine rada), Ljubićskom do Ulice Bate Janković (kod Moravice), Ulicom Bate Janković do Ulice cara Dušana (kod crkve) i dalje bez izmena Ulicom gospodar Jovanovom (ka pošti). Istom trasom kretaće se vozila javnog gradskog prevoza i u suoprotnom smeru.

Izvor: Morava info

Prethodni članakProsečne decembarske zarade u Moravičkom okrugu: U Čačku plata prvi put preko 80.000, u Lučanima skoro 1.000 evra
Sledeći članakPoreski kalendar za mart 2024. godine

52 KOMENTARA

  1. Starosedelac, glup si kao budak. Da li ti misliš da će neko iz Avennije, Kaluđerica ili oko hotel Morave ili piramide i tog dela grada da ide do vodovoda na tu severnu obilaznicu da bi došao do Ljubić keja ili Ljubića, hoće kako da neće da obilazi 10 km u krug. Da ima bulevar Svetog Save trebalo bi mu 5 minuta da dođe na drugu stranu Morave. Uzmi, azmane, pročitaj saobraćajnu studiju koju je radio CIP i institut iz Kragujevca i u oba piše da je jedino rešenje za saobraćaj probijanje bulevara Svetog Save, to je bilo planirano u svim GUP-ovima do dolaska na vlast „genija“ Velja Ilića. Jedina sporna stvar u tim studijama je što tamo piše da se probija gradski park, ja sam u predhodnom tekstu objasnio kako uz malo pameti može da se probije bulevar i da park ostane ceo. Izgradnjom zatvorenog bazena, ulica Svetog Save u svakom slučaju dolazi do parka i sa jedne i sa druge strane, zašto ih onda ne spojiti te delove i imati korist. Što se tiče severne obilaznice oko Čačka treba je napraviti jer će razviti taj deo grada ali od njene izgradnje nema ništa narednih 10 god. a možda i više., to su pusta obećanja lažova Drobnjaka i ekipe. Izgadnju bulevara Svetog Save može da finansira grad jedino bi bio sporan novi most na Ljubić keju. Čačak vapi za bulevarima, drugo, delovi grada gde ima bulevar brzo se razvije i izgradi. Pogledajte bulevar vojvode Putnika, tu je do pre 4 godine bila vrzina, kada je probijen bulevar izgrađeno je da taj deo ne može da se prepozna.

      • Preko portala lece svoje frustracije, bes,ljutnju. I svoj licni status u porodici drustvu. Jer niko kulturan nece sa uputi pogrdne reci bilo kome i bilo koliko da je ljut.

  2. Treba zatvoriti i ulicu Cara Lazara od Trinestice do pijaca posto trotoarom ne moze da se prodje od raznih seljaka koji parkiraju kola kao da su kuci na livadu u Ivanjici i Dragacevu

  3. Da se ja pitam ja bih napravio pešačku zonu od crkve do Solida. To je najlepši deo grada. Treba ga lepo urediti i osvetliti mada i sad postoji dekorativno osvetljenje na crkvi, gimnaziji, ekonomskoj školi, skupštini grada ali ga seljaci ne pale, ne znam iz kog razloga, valjda predsednik rekao da se štedi struja. Bulevar Svetog Save i novi most rešava problem saobraćaju u centru grada za narednih 50 god. Ulica ne mora da proseca park, može da ide oko parka. Kada izgrade zatvoreni bazen u institutu, ulica Svetog Save dolazi do samog parka može jednostavno da skrene u levo (tu je sad ulaz za automobile u institut) i da se posle uključi u postojeće ulicu. Izgubilo bi se nekoliko parking mesta do hitne pomoći, zbog proširenja ulice na 4 trake. Potrebno je samo probiti ulicu pored hitne pomoći , tu postoji samo jedan objekat koji mora da se sruši. To su minimalna ulaganja a dobili bi bulevar koj bi odvukao sav saobraćaj iz centra grada, a gradski park bi ostao ceo. Najveća investicija bi bio novi most koji bi verovatno morala drzava da finansira (najteži deo) jer čim se nešto pravi van Beograda za to nema para. Ulica Svetog Save bi odvukla sav saobraćaj koji ide od Slobode i hotel Morave ka Ljubić keju i Ljubiću, Konjevićima i Preljini ne bi bilo potrebe da se uvalimo u uske ulice u centru. Dovedite i platite pametne ljude može da se smisli kako uraditi ulicu Svetog Save a da sačuvamo gradski park.

    • Srecom pa se ti ne pitas. “Severna obilaznica” ce da preusmeri saobracaj sa one strane Morave ka Slobodi i u pravcu Uzica. Takodje, Sindjeliceva ce dosta rasteretiti saobracaj u centru. A ako bas mora da se pravi jos jedna ulica u centru, najlogicnije je da se Cara Dusana spoji sa Vojvode Stepe, tu ima samo jedna kuca.

      • Čovek je u pravu, nama nije potrebno da budemo tranzit ka Užicu, za to ima auto put, potrebno je da ljudi u gradu cirkulišu. Ulica Svetog Save sa četiri trake je neophodna za spajanje dva najveća naselja, avenije i keja. Park je nešto što može da se napravi na više lokacija, mnogo manja šteta za ekologiju je smanjiti park nego ovolike gužve automobila po centru. Znam da to komsiluku parka kvari komfor, ali ovo je grad svih nas, trba raditi u interesu svih građana.

  4. Ljudi kako je bilo 60 I 70-tih,setaliste je postojalo,izadjes sa malom decom ,pustis ih da trckarsju..pusti ih sad..nesmes..jer su postavljeni kafici u redu jedan do drugog,izlazi mijanac I tetra se..a ono malo prostora ispred fontane zauzeo covek sa auticima,pa je vriska male dece jer roditelj nema novac da mu plati voznju..a da pustis malo dete da trckara nesmes,jer su ti deci autism jaki I oborili bi malo dete…par puta sam govorila Tom vlasniku decijih autica,zasto nije otisao negde na neki parking,vec je zauzeo to malo prostora za malu decu ,da trce slobodno I da jure golubove….potrebno je gradu pesacke ulica ,kada vec I trg nije slobodan,vec mora covek bas tu da zaradjuje I oduzme deci slobodu igre,bas tu pored fontane.sramota.

  5. Ugasili smo što se tiče saobraćaja. Živi bili pa videli. Za pretvaranje ulice u pešačku zonu, prvo mora da se obezbedi nova saobraćajnica dobro povezana sa postojećim, onda da se napravi javna garaža,pa na kraju najlakše, složiti behaton.

  6. Meni se generalno sviđa ideja da se taj deo ulice pretvori u pešačku zonu ali ljuuuudi… Da li je neko obratio pažnju na šta će ovo da liči? Behaton 50 nijansi sive. Ja se stvarno pitam ima li oči onaj ko odlučuje o izgledu ovog grada? Sramota!

  7. Prelwpooooo… Tu nigde nece biti spnenik palim borcima ni Veteranima…. Gradonalneclik je obecao javno da ce se brinuti o Borcima grada Cacka… Umiru borci od raka uglavnom…… Hvala

  8. Postavio GERGA trafike na gradskom šetalištu pa hvali kako mu ne moze niko nista jer čascava inspektore.A da mu neko dirne među u Dragacevu sudio bi se do Strazbura.

  9. U gradu sa najgore regulisanim saobraćajem gde nam fali ulica da bi se rasteretio saobraćaj, pametnjakovići zatvaraju glavnu ulicu. Šta ćete da radite gospodo kad se gužva slije u ostale ulice i napravi se kolaps? A da, srednjoškolci ne razmišljaju toliko unapred. Ko te pita za gužvu, ukrašće se na behaton više para nego na moravi…

    • Sta se sekiraš sledeći projekat Čačak Metro i to će nas košta odprilike 8 milijardi evra a to što Čačak polako postaje mrtav grad koga briga dok je roštilj radi. Ulice su nam kao da vozimo po njivama svake druge godine nove amortizere da stavljaš. Širina ulica dvoja ručna kolica da prođu naplata parkinga do Slatine. Vazduh je toliko čist da odavde i jedno ćelijski organizmi beže.

  10. HOĆE LI KONAČNO BITI SKLONJENE
    TRAFRIKE KOD DOMA KULTURE I KOD TIFANIJA KOJE SU RUGLO GRADA A I NELEGALNO POSTAVLJENE (BEZ LICITACIJE) PRETHODNI UGOVORI DAVNO ISTEKLI.

  11. Sve je to OK, samo su mogli objaviti nekakve mape sa objasnjenjem trasa saobracaja, kao i bar nekakve okvirne informacije o tome kada ce radovi biti gotovi.

  12. Cek cek cek
    Moze li neko da nam objasni, kakvu sad rekonstrukciju rade, ako ce vec da zatvaraju celu ukicu od septembra, kada ce da je pretvore u setaliste

    Duple fakture, a?

    Nije bilo dosta od gostoljubivog rostilja, jel?

  13. Odlična ideja, možda će malo da obori rejting vlasti pred izbore, ali svaka čast. Valjda će manje ljudi da samo negde skokne kolima, kad to može komotno pešaka ili biciklom.

      • Možda kad bi imao pismen trotoar do bolnice pa da ljudi i prošetaju, za pešake nije pipnuto ništa na toj trasi ima jedno 30god. čak je I raskopano i ostavljeno…

  14. Ima li neke garaže u najavi? Molim da se to pitaju gradski čelnici. Ovo šminkanje je besmisleno, biće lepe slike na instagramu, a saobraćaj zagušen.

  15. Čim zatvore ulicu pored opštine još veća guzva će biti po gradu nije mi jasno sto pretvaraju tu ulicu u pesacku zonu kad će biti još veća guzva po gradu. A znaju kolika je guzva a I broj automobila po gradu Cackj

    • Idi peške, neće ti noge otpasti. Parkiraš kod taksi stanice i za 75 metara si na trgu. Samo kod nas je najuže gradsko jezgro preplavljeno širgama koje bi uvezle automobil u radnju ili kafić.

      • Pesaciti jeste zdravo…Zaboravljate da centar nije samo centar grada Cacka vec i centar okruga od oko 220000 stanovnika.Cacak ima ogromnu pesacku zonu(Srce,Sendi,ulaz ekonomske skole su tacke unutar kojih je pesacka zona)
        Cacku su neophodne javne garaze,biciklisticke staze,efikasniji javni prevoz…

        • Postoji biciklistička staza kroz grad kojom svakodnevno vozim bicikl, ozbačena belom linijom od crkve do rampe u Ljubiću i svaki put su duž nje parkirane gerge kao ti. Od kilometar i jače koliko ima na jedno 600m stoje automobili. To je ono “samo na pet minuta”. Staju ispred pešačkog kod mosta i hale, samo na “minut” i ugrožavaju saobraćaj. Šetkaju ostala gospoda pored Čikaga prema Moravici, tu izgleda obožavaju, i kad im skreneš pažnju da šetaju biciklističkom stazom i da imaju tri metra trotoara pored oni te pogledaju kao da si im na kineskom rekao. Biciklisti iz pravca Ljubića ili grada prema Ljubiću ulaze u kružni tok kod Moravice, iako imaju biciklističku stazu okolo… Možemo nabrajati do sutra, tako da i da se staze urade uvek će širge to videti kao parking mesto ili “samo sekund” stajalište.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here