Pojačava se pritisak: Za petak i nedelju najavljene blokade u Preljini i Pakovraću

3
1914
Foto: Arhivski snimak

ČAČAK – Meštani iz 20 sela najavili su danas da će u petak, 10. marta i u nedelju, 12. marta na po dva sata blokirati Ibarsku magistralu u Preljini i magistralni put Čačak – Užice u Pakovraću, zahtevajući da im se isplate zemlja i kuće koji su im oduzeti zbog izgradnje auto-puta. Blokade na petlji u Pakovraću i kružnom toku u Preljini kod Čačka, na izlasku auto-puta u oba mesta, najavljene su u petak od 16 do 18 časova i u nedelju od 12 do 14 časova.

Meštani iz sela iz okoline Čačka, Lučana, Požege i Kraljeva su za poslednjih 20 dana tri puta blokiralu Ibarsku magistralu u Pakovraću nezadovoljni što je posle tri godine suđenja za zemlju koja im je oduzeta za izgradnju auto-puta, Osnovni sud doneo rešenja da im se isplati po većoj ceni, ali je Viši sud oborio ta rešenja i vratio suđenje na početak.

Prvobitna cena koju im je država ponudila za oduzetu zemlju bila je od 50 dinara, 100 i 200 dinara po kvadratu, a Osnovni sud je presudio da nova cena bude od 1.200 do 1.300 dinara po kvadratnom metru.

Advokati koji zastupaju te meštane dogovrili su se pre desetak dana sa direktorom Javnog preduzeća „Putevi Srbije“ Zoranom Drobnjakom oko cene za eksproprisanu zemlju, ali se čeka realizacija dogovora sa republičkom vladom.

Meštani sela Baluga i Konjevići kod Čačka blokirali su pre šest meseci radove na izgradnji auto-puta Preljina-Pojate zbog oduzete a neisplaćene zemlje za izgradnju tog puta.

Oni su nezadovoljni i zbog uzimanja plodne zemlje za tzv. deponije i pozajmišta koja se koriste za vađenje šljunka za potrebe izgradnje auto-puta.

Meštani koji blokiraju dalju izgradnju auto-puta, kazali su da im se niko iz ; Društva Koridori Srbije, koje je nadležno za izgradnju auto-puta Preljina-Pojate, u tih šest meseci nije obratio.

Izvor: Beta

Prethodni članakPredavanje “Slučaj akt: Dobrović – Šumanović – Konjović“
Sledeći članakProslava 175 godina Gradske biblioteke, gosti Nebojša Dugalić i Tihomir Stanić

3 KOMENTARA

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here