„Rapid“ iz 1938. godine stiže u Muzej “Škoda“ automobila u Čačku

3
435

ČAČAK – Muzej “Škoda“ automobila u Čačku uskoro će biti bogatiji za jedinstveni model “rapid”, koji je proizveden davne 1938. godine. Najstariji primerak u Srbiji trenutno se “doteruje“ u limarsko-farbarskoj radionici kompanije “Auto Čačak”, a u automobil će biti ugrađeni isključivo originalni delovi.

Foto: Dragan Stanisavjević/Makina.rs

Ekipa specijalizovanog portala makina.rs uverila se sa koliko pažnje zaposleni u radionici postavljaju originalne delove na oldtajmer, vodeći računa da ne oštete izuzetno vredan eksponat nastao u periodu između dva svetska rata.

Spoljašnji izgled “rapida“ krasiće crna boja, a unutrašnjost vozila biće i autentični drveni deo, baš kao i 1938. godine. Ispod haube nalazi se originalni benzinski agregat od 998 kubnih centimetara, sa 33 konjske snage.

Automobil je mogao da razvije brzinu od čak 100 kilometara na čas, a njegova potrošnja bila je između 11 i 12 litara goriva. Ovaj model se proizvodio u periodu od 1935. do 1947. godine.

Foto: Dragan Stanisavjević/Makina.rs

Kada reparacija bude završena, “rapid“ će zauzeti počasno mesto u jednom od tri muzeja Škodinih oldtajmera u svetu, kakvi postoje još samo u Mladoj Boleslavi u sklopu Škodine fabrike i u Danskoj. Posetioci muzeja u koji je ulaz besplatan moći će da vide ovaj jedinstveni primerak zajedno sa još devet Škodinih automobila, a kuriozitet je i to što je “Auto Čačak“ jedini prodavac u Evropi kome je Škoda odobrila da otvori muzej van granica Češke.

Izvor: Makina.rs

3 KOMENTARA

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR