ČAČAK – U saradnji sa Saobraćajnim fakultetom u Beogradu, Grad Čačak završava studiju o režimu saobraćaja u gradskom jezgru, izjavio je gradonačelnik Čačka Milun Todorović.
Prema njegovim rečima, osnovna ideja je da se zabrani saobraćaj centralnim gradskim ulicama kamionima nosivosti preko tri tone.
– Ideja je da se ti kamioni upućuju na Bulevar vojvode Putnika kako bi se rasteretio centar grada. Kada kompletna studija bude završena, očekujem da se i onaj prvi prsten u najužem centru grada pretvori u zonu jednosmernog saobraćaja kada Ulice župana Stracimira bude postala pešačka zona – rekao je Todorović.
Izvor: Morava info
Zaboravih. Ja zivim I uzivam u Preljini. I parkiram u mojoj livadici. I zabole me za vase ulice. Pobite se. Svi ste, bar 80% vas, sislo sa planine I sad hocete da vodite urbanizam grada. Ostavili ste vase vrzine, sisli u grad, izuli kondure, obuli cipele ali cipele zuljaju. Toliko od mene. Pogotovo za tebe Rajko.
Ulicu Devet Jugovića koja iz ko zna kakvog razloga ima po tri trake, dakle šest traka (?!) treba svesti na ukupno dve trake a ostalo za parking. Autobuse pomeriti na novi bulevar, da malo stanari danu dušom od buke, mokrenja i ostale gužve!
Samo mi objasni gde nadje sest traka…
Kao Cacanin a u Cacku nije bio. Sigurno. Zato sto ne zna gde je I kakva je ulica 9. Jugovica. CCCC, Sta sve CITAMO.
Pa sa stajalistima za taksije ima po tri trake sa obe strane, to je cinjenica
Pa gde si do sada bio pametnice?Svasta cemo ovde procitati. Evo ja predlazem da sve ulice pretvorimo u parking. Pa ljudi nije vodjenje grada I planiranje bojadzinski cup. Samo razmutis, umocis, izvadis I gotovo. Uozbiljimo se malo.. I ne lupetajmo.
Hahahahah koji si ti genije.
Da je srece, ta ulica bi od Crkve do Bolnice trebala da ima po 2 trake. Ti hoces da smanjujes, jer vrv zivis tu negde, pa bi da parkiras blizu
Opet se ispostavilo da svako sebe gleda
Vidis li, razumes li sarkazam?E jesi ogranicen. Nije ni cudo,kolko smo prosti. Nepismeni. To se sve vidi po komentarima. Ne bismo ni znali da nema ovih portala, mreza I ostalih cudesa.
Najbolje je da zabranite kamionima uopšte kretanje a da izmislite još dodatnih poreza .
Bio je i zabranjen saobracaj za teske kamione na mostu U Mrsincima, pa saobracajci nisu kontrolisali jer to je nekom mocniku bliskom snsu smetalo, rezultat most je pao !