Todorović: Rekonstrukcijom Ulice cara Dušana napravljena ušteda od 8 miliona, sledi nastavak rekonstrukcije saobraćajnice sve do bedema

16
931

ČAČAK – Gradonačelnik Čačka Milun Todorović je sa saradnicima u četvrtak 3. avgusta, u večernjim časovima, obišao novu Ulicu cara Dušana, koja je puštena u saobraćaj 28. jula, saopšteno je iz kabineta gradonačelnika.

Kako se navodi, rekonstrukcija ulice rađena je kao jedan od projekata Nacionalne prestonice kulture “Čačanska rodna“, u okviru infrastrukturnih radova, za šta je opredeljeno 50 miliona dinara.

Sve nadzemne instalacije, koje nisu bile adekvatne za centar grada, sada su pod zemljom. Kolovoz je smanjen za 5,5 metara u oba smera, ali ideja je da imamo ulicu umirujućeg saobraćaja, koja podrazumeva ograničenje saobraćaja na 30 kilometara na sat. Na sredini ulice je denivelisani pešački prelaz u kamenoj podlozi, sa ciljem da se povežu muzejski kompleks koga čine Narodni muzej, konak Jovana Obrenovića, Međuopštinski istorijski arhiv i Hadžića kuća, sa muzejskim kompleksom sa druge strane ulice, u okviru kojeg su Galerija “Nadežda Petrović“ i budući Muzej košarke u objektu Sokolskog doma. Ulica će ne tokom godine, s vremena na vreme, biti i zatvorena za saobraćaj, kako bi se u ovom delu održavale različite kulturne manifestacije – rekao je gradonačelnik Todorović.

On je naglasio da je od prvobitne sume koja je planirana projektom napravljena ušteda od osam miliona dinara, što će se, kako je rekao, koristiti za nastavak rekonstrukcije Ulice cara Dušana, pre svega za izgradnju biciklističkih staza do gradskog bedema.

Novim izgledom Ulice cara Dušana, pešaci i biciklisti, kao i svi posetioci muzejskog kompleksa sa obe strane, dobili su prioritet u odnosu na vozače putničkih automobila, što je postignuto uvođenjem “zone 30“.

Izvor: Morava info

Prethodni članakZa subotu najavljeno nevreme praćeno pljuskovima i grmljavinom, evo kada stiže u Čačak
Sledeći članak“Chips Way“: Cela pošiljka čipsa uništena, namenjena samo jednom kupcu u Hrvatskoj

16 KOMENTARA

  1. Maliciozni dzangrizavcu, nije u pitanju brzina nego gde da se vozila pomere da prođe hitna pomoć kad je kolovoz sužen. Moraš da se popenješ na trotoar 1,5 metara da bi hitna mogla da se provuče između dva vozila. Sve pametnjakovići.

  2. Kako će hitna pomoć ili policija da dođu do Ljubić kejaili Ljubića, ako treba neka intervencija, da voze do Solida ili da idu kroz Ljubićku ulicu. Stići će za sat vremena.

  3. Sve mogu da razumem, da se nekome nešto svidja ili ne, da je za neku političku partiju, da uopste ne prati politiku, ali nikako ne mogu da shvatim odakle tolika sloboda likovima koji po portalima kritikuju Inženjere, Urbaniste, a od škole imaju možda srednju? Kako su ovde svi pametniji od onih koji su to učili 20 godina?

  4. Fantastnično izgleda ulica cara Dušana mogu da kažem da sam prezadovoljan na kvalitet same ulice najvažnije je nastaviti sa ovakvim infrastrukturim projektima na nivou čitavom gradskog i seoskog područija.

  5. Svi samo znaju da prozivaju gradonačelika i njegov tim saradnika ne znam čemu take prozivke? Sve što je dosada urađeno urađeno je vrhunski i kvalitetno. Milun kada nešto radi on to radi kvalitetno i odgovrno. Sve pohvale za njega i njegov tim ljudi.

  6. Bravo lokalni mozgovi.A sta da radimo kad su vikendom svadbe,kad krenu velike slave kad su guzve po gradu.Lepo je imati biciklisticku stazu i usporen saobracaj i zonu 30.Da li je moguce da nikome ne padne na pamet takve stvari.Pritom grad je opterecen i svi koji pominju famoznu ilicu 10 pa ona je trebalo da bude pomoc u ovim uslovima a ne kad se zatvori ulica Zupana Stracimira.Kakvi su nam cinovnici takav nam je i grad
    NIKAKAV

    • Ivane, kada su slave, idite na slavu. Uživajte sa domaćinima uz Šemsu, Jašara i Tomu. Nemojte turirati automobil oko crkve. Ili barem parkirajte kod Doma kulture pa prošetajte čitavih 100 metara do crkve, nije strašno, verujte. A turiranje oko crkve i parkiranje na trotoaru nije bogougodno.
      Sportski pozdrav.

  7. Je li kumovi voze bicikle kada idu po biciklističkoj stazi? Pa oni na slikanju idu peške po biciklističkoj stazi, ne mogu da se skupe.

  8. A zašto biciklistička staza do bedema kad je na bedemu zabranjena vožnja? I da li će to ikad iko kontrolisati? Uveče je rizično šetati bedemom od biciklista.

    • Maliciozni komentar u nivou malog Perice. Naime, ako ste u životu seli u motorno vozilo, a i ako niste, znate da policija u hitnim slučajevima ( dakle pod svetlosnom i zvučnom signalizacijom), pored vatrogasaca i hitne pomoći može prekoračiti ograničenje poštujući bezbednost ostalih učesnika u saobraćaju. Dakle, kada vidite da iz zgrade Policijske uprave izlazi policijski automobil pod svetlosnom i zvučnom signalizacijom, umesto svojstvenog Vam malicioznog pametovanja i ispravljanja krivih Drina, sklonite se u stranu.
      Sportski pozdrav

  9. Pošto je u planu zatvaranje ulice Župana Stracimira ova ulica će dobiti na značaju tj.biće veoma prometna.Sa ovom rekonstrukcijom i vožnjom sa ograničenom brzinom stvara se novi čep u saobraćaju.Nije mi jasno ko je taj „stručnjak“ što donosi ove nebulozne odluke.Mislite na vreme o tome.

  10. Može li gradonačelnik da prošeta i Ljubićskom ulicom?
    To mu je u komšiluku.
    O gustini saobraćaja i pilotima koji proleću u njihovim bolidima nema potrebe komentarisati. Tu ne pomaže ni najsavremeniji radar jer nije baždaren za te brzine.
    O tome kako je razlokana od strane investitora koji grade u Ljubićkoj ulici i ulicama kod gradskog bedema nema potrebe komentarisati.
    Krpež na krpež.
    A ima tu i dobre dužine da se udari behaton.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here