U toku asfaltiranje drugog kraka Bulevara vojvode Putnika, otvaranje saobraćajnice u septembru (FOTO)

15
2752

ČAČAK – U toku je postavljanje prvog sloja asfalta u delu Bulevara vojvode Putnika od “stare mlekare“, preko Birčaninove do Nemanjine ulice.

Gradonačelnik Čačka Milun Todorović najavio je da bi završni sloj asfalta trebalo da bude postavljen do kraja avgusta, a da bi sobraćaj u kraku Bulevara vojvode do Nemanjine ulice trebalo da bude otvoren u septembru.

Očekujem da će tokom jeseni biti završen projekat preko Lozničke reke, da na proleće izgradimo taj most, da izvlastimo još četiri objekta i da najkasnije do leta sledeće godine završimo Bulevar vojvode Putnika do Bulevara oslobođenja, sa kružnim tokom koji će spajati Bulevar oslobođenja, Bulevar vojvode Putnika, Nemanjinu i Ulicu dr Dragiše Mišovića – izjavio je Todorović.

On je istakao da će ovaj bulevar biti saobraćajna “žila kucavica“ i da će znatno smanjiti gužve u gradu.

TEHNIČKI DETALJI SAOBRAĆAJNICE:

Gradilište Bulevara vojvode Putnika (bivši naziv Ulica broj 10) obuhvata prostor od njene raskrsnice sa Ulicom Jaše Prodanovića (kod stare mlekare) do raskrsnice sa Ulicom Birčaninovom, kao i samu ulicu Birčaninovu do njene raskrsnice sa Ulicom Dragiše Mišović (kod semafora). Dužina ove deonice je 470 metara Bulevara vojvode Putnika i oko 130 metara Ulice Birčaninove.

Izgradnja, pored radova na samoj saobraćajnici obuhvata i radove na svoj planiranoj infrastrukturi (atmosferskoj i fekalnoj kanalizaciji, magistralnoj i distributivnoj vodovodnoj mreži, telekomunikacionim i elektroenergetskim instalacijama, toplovodnim instalacijama, javnoj rasveti i saobraćajnoj signalizaciji).

Kako navode iz JP “Gradac“, deonica kraka Bulevara vojvode Putnika do raskrsnice sa Ulicom Strahinjića bana u dužini od oko 330 metara je završena u pogledu izgrađenosti svih infrastrukturnih instalacija, kao i u pogledu građevinskih radova na samoj saobraćajnici (osim habajućeg asfaltnog sloja). Ovaj sloj radiće se jedinstveno – u kontinuitetu sa asfaltiranjem deonice bulevara do Ulice Birčaninove. Nakon toga ostaje da se postavi vertikalna i horizontalna signalizacija.

Deonica bulevara od raskrsnice sa Ulicom Strahinjića bana do raskrsnice sa Birčaninovom ulicom, u dužini od oko 140 metara, je u fazi postavljanja kolovoznih i trotoarskih ivičnjaka. U pogledu instalacija, završeni su radovi na magistralnoj (F450mm) i distributivnoj (F110mm) vodovodnoj mreži, fekalnoj i atmosferskoj kanalizaciji. U toku su radovi na toplovodnoj mreži. Očekuje se početak radova na telekomunikacionim instalacijama i javnoj rasveti.

U Ulici Birčaninoivoj, koja je od raskrsnice sa Bulevarom vojvode Putnika do raskrsnice sa Ulicom Dragiše Mišovića dugačka oko 130 metara, u prvom delu (do raskrsnice sa Bulevarom vojvode Putnika u dužini od oko 50 metara) izvršeni su radovi na izgradnji donjeg stroja saobraćajnice, atmosferske kanalizacije i distributivne vodovodne mreže. U toku su radovi na rekonstrukciji fekalne kanalizacije i radovi na uklanjanju izvlašćenih objekata (na kraju deonice od 50m).

Nakon rušenja navedenih objekata nastavljaju se radovi na podzemnoj infrastrukturi (fekalnoj i atmosferskoj kanalizaciji, vodovodnoj mreži i telekomunikacionim i elektroenergetskim instalacijama). Posle toga uslediće nastavak građavinskih radova na saobraćajnici.

Osim građevinskih radova na opisanim deonicama Ulica bulevar vojvode Putnika i Birčaninove u fazi projektovanja je i raskrsnica sa kružnim tokom saobraćaja (Bulevar oslobođenja – u koji se preko Ulice Sime Sarage uklapa bulevar vojvode Putnika i Nemanjine ulice) kao i most kojim Bulevar vojvode Putnika treba da premosti Lozničku reku.

Sve aktivnosti na izgradnji saobraćajnica, podzemne i nadzemne infrastrukture, izradi projektne dokumentacije, prati i koordinira JP “Gradac“.

Izvor: Morava info

Prethodni članakFilip Rebrača: Dopada mi se Čačak, svi su ljubazni
Sledeći članakAgronomski fakultet domaćin Smotre naučnih radova studenata agronomije

15 KOMENTARA

  1. Pa koliko izbora i koliko otvaranja i slikanja treba da bi se na bezmalo brisanom prostoru provukla ulica?! Jel moguce da je Cacak ovoliko slab grad kad je izgradnja ove ulice glavna od infrastrukturnih vesti deset i vise godina?

    Otkupite Staru mlekaru, lepu predratnu zgradu, i dajte za neki muzej. Npr. mlekarstva koji je postojao do skoro u krugu Imleka.

  2. 2godine rade ulicu koja gotovo nije imala nikakvih prepreka.Naopako da je neko Brdo bila trasa ulice.Kad se pogleda intezitet radova,gradjano su jasno mogli videti mesecima razvlacenje sa poslom.Naravno narod plaća lencarenje Izvodjaca radova.

  3. Najmanji problem je asfaltirati….ovde niko ne razmišlja o tome da je prvo potrebno izvlastiti zemljište. Bez toga, nema radova. Bilo da je u pitanju privatna svojina, ili društvena, problem sa ulicama je na pet raskrsnica u gradu povezan sa izvlašćivanjem objekata i zemljišta. Dakle pare, svuda odlučuju…

  4. Uluca(bulevar) nikako da s završi.10godina traje a oni tek projektuju raskrsnicu (kružni tok). i most preko lozničkog kanala??. I prosto pitanje za te“projektante“ zašto bulevar nije produžen barem do cerovog nadvožnjaka ili remontovog ulaza bio bi svrsishodniji!?

  5. Pored Slobodinog igrališta ostadoše rupe od radova a zamenik gradonačelnika se hvalio da će sada da se odmah uradi asfalt. Izgleda nije nacrtano na šemama što gleda svaki dan

    • I onde gde je malo zelenila ovi su hteli da prave zgrade. Kako su samo proširili kod KMN_a u Aveniji silazak za parkinga. Kao da pet osoba silazi sa kolicima na trotoar. Sve o jednom trošku.

  6. Pitam se samo da li će prostor ispred stare mlekare ostaviti u katastrofalnom stanju u kakvom je zadnjih TRIDESET GODINA !?? ALO BRE, pa to je praktično centar grada !!??
    Prošli put su otkinuli deo parka, baš tu preko puta mlekare, kako bi prošao prvi deo tog bulevara ALI su zaboravili da urede taj prostor posle izvedenih radova, ZAŠTO, pa to je CENTAR GRADA…
    Posle konačnog ograničavanja prostora koji koristi autobuska stanica, ostao je deo prostora koji je nekada koristila autobuska stanica – tu odmah ispod bivšeg tempa ili sadašnjeg mega-maksija- taj prostor se koristi kao tzv divlji parking, dakle parkiralište na kom gradska parking-firma nema pravo da naplaćuje parkiranje ALI TONUE I DALJE DEO CENTRA GRADA – zašto se grad ne dogovori sa đeleznicom KER TO UE ĐELEZNIČKO ZEMLJIŠTE i tu napravi lep i uredan parking ZA SVOJE GRAĐANE KOJI PUTUJU AUTOPREVOZOM ILI RADE U BLIZINI !??
    ZAŠTO BAŠ SVE GLEDATE DA NAPLATITE I ODERETE GRAĐANE – GRAD JE VLASNIŠTVO GRAŽANA, A NE VAŠ IZVOR BOGAĆENJA DOK STE NA VLASTI…

  7. „Sve aktivnosti na izgradnji saobraćajnica, podzemne i nadzemne infrastrukture, izradi projektne dokumentacije, prati i koordinira JP “Gradac“.“

    Jel to kao sto je pratio ciscenje snega koji nije pao?

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here