Čačanska škola treća u finalu IT karavana

0
190

ČAČAK – Na takmičenju ovogodišnjeg IT karavana, programa Ministarstva za razvoj digitalne pismenosti i bezbednosti najmlađih, prvo mesto osvojila je Osnovna škola „Drinka Pavlović“ iz Beograda.

Foto: MNA

Drugo mesto zauzeo je tim škole „2. oktobar“ iz Zrenjanina, treći su bili đaci iz škole „Dragiša Mišović“ iz Čačka, četvrto Osnovne škole „Stefan Nemanja“ iz Niša i peto škola „Rifat Burdžović Tršo“ iz Tutina, koja je pobedila na takmičenju u Novom Pazaru.

Program u kojem je učestvovalo oko 500 osnovaca iz gradova u kojima su od 16. aprila održana selekciona takmičenja IT karavana 04, svečano je otvorila državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Tatjana Matić.

Svi ste vi pobednici, jer ste svojim znanjem i veštinama pokazali da vaša generacija može da bude konkurenta na globalnom nivou. Mi smo tu da vas podstaknemo da iskoristite mogućnosti koje vam pružaju digitalne tehnologije za kreiranje boljeg sveta, ali i da vam pomognemo da na internetu budete zaštićeni i bezbedni – istakla je Matić.

Državni sekretar u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Vladimir Popović, podsetio je da to ministarstvo zajedno sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, sprovodi projekat „Povezane škole“, kojim će biti omogućena digitalna nastava.

Foto: MNA

Pod sloganom „Faca interneta“, učenici petih i šestih razreda takmičili su se kvizovima znanja iz oblasti bezbednosti na internetu i poznavanja digitalnih tehnologija, informatike i računarstva, u motoričkim igrama, kao i u prezentaciji IT projekta „Face interneta u borbi za sigurna net“, koji su pripremali u Naučno istraživačkoj stanici Petnica.

Takmičari su za svoje škole osvojili pametne solarne klupe, za prva dva mesta, a za ostala mesta interaktivnu tablu i tablet uređaje.

Izvor: MNA

Prethodni članak“Koridori Srbije“: Ne zaustavljajte saobraćaj u Grdeličkoj klisuri da biste napravili selfi
Sledeći članakStručno usavršavanje nastavnika OŠ “Milica Pavlović“ u Splitu

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here