Drobnjak: Ne odustajem od povećanja putarine i njene naplate i na magistralama

3
387

Direktor „Puteva Srbije“ Zoran Drobnjak kaže da ne odustaje od povećanja cene putarina i uvođenja naplate putarine na magistralnim putevima.

Na pitanje da li je poslao zahtev za povećanje cene putarine, Drobnjak za Prvu TV kaže da još nije.

Nisam ove godine. Ja pitam, pa ako dozvole, pošaljem dopis. Sad nisam slao, da ne gubim vreme. Nije to ništa strašno, kod nas je putarina najjeftinija – rekao je Drobnjak.

Direktor „Puteva Srbije“ je ponovio da je njegov predlog da se putarina naplaćuje i na magistralnom putu, i objašnjava zašto je to predložio.

Evo zašto. Urađen je autoput od Ljiga do Preljine. Šleperi ne idu autoputem, idu Ibarskom magistralom i naravno neće da idu autoputem. Tražim da se na takvim magistralnim putevima naplaćuje putarina samo šleperima i da bude ista kao na autoputu – ističe Drobnjak.

On je ocenio da je to potrebno zbog bezbednosti saobraćaja jer je Ibarska magistrala veoma opterećena, ali i zbog dodatnih 70 do 80 miliona evra prihoda za „Puteve Srbije2.

Drobnjak je naveo da se mreža od 15.000 puteva održava od putarine koja se naplaćuje na 700 do 800 kilometara autputeva koliko ih ima u Srbiji.

Podsetimo, početkom januara ministarka saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je da nije planirano povećanje putarine u 2019. godini.

Nije u planu da se podigne cena putarine. Mi, čak, planiramo, kada budemo otvarali nove deonice autoputa, oko 100 kilometara na ‘Koridoru 11’, kao i na ‘Koridoru 10’, da se na njima neko vreme ne naplaćuje putarina, a kasnije da krene naplata po istim cenama – navela je Mihajlović. Ona je podsetila da je isto tako urađeno kada je pušten u saobraćaj autoput od Ljiga do Preljine, u dužini od 40 kilometara.

Putarina je poslednji put u Srbiji poskupela 7. januara 2017. godine za 10 odsto. Tada je putarina, na primer, od Beograda do Niša povećana za automobile sa 730 dinara na 800 dinara.

Izvor: TV Prva, Tanjug

Prethodni članakDok je krvario, Miloš je bodrio sebe da izdrži još malo
Sledeći članakZlatiborska gondola devet puta duža od beogradske, a četiri miliona evra jeftinija

3 KOMENTARA

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here