Evo ko će moći da računa na subvenciju za zamenu starih dizel vozila

2

ČAČAK – Za zamenu starih dizel vozila u Srbiji država je izdvojila 102 miliona evra, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.

Ta sredstva biće utrošena kroz subvencije, a uslov da se ona dobije je kupovina vozila sa “evro 6“ motorom.

U Srbiji postoji oko 2,8 miliona registrovanih vozila. Pre 10 godina ih je bilo 1,8 miliona. Za 10 godina dobili smo milion vozila više. To naravno znači zagađenje, jer deo tih vozila koja se uvoze, a inače je između 2015. i 2022. godine uvezeno 1.255.000 vozila u Srbiju, od čega je oko 350.000 bilo sa motorima ‘evro 3’. Naš program podrazumeva da od 2024. godine svi oni koji imaju motore ‘evro 1’, ‘evro 2’ i ‘evro 3’ na putničkim vozilima, lakim kamionima i autobusima mogu da deregistruju ta vozila koja će biti vožena u reciklažne centre i da dobiju subvenciju, 2.100 evra za putničko vozilo, 2.500 za autobus i 2.900 za kamion – istakao je Vesić.

Izvor: Morava info

2 KOMENTARA

  1. I opet u korist bogatih!
    Jer,ko može da kupi euro 6 motor vozilo,osim neko ko ima debeo novčanik!Pa mu još i ova „napredna vlast za narod“ da subvenciju od 5000 eura!
    A on,s obzirom da ima para verovatno vozi bar euro 4 ili 5!
    Umesto da pomognu onima koji imaju dizele starije od 15 -20 godina ,koji su najveći zagadjivači,a većina vozila je takva,još jednom „napredni“ pokazuju da ih bole za običan ,većinski narod,koji će opet da prave budalama pred izbore!
    Pa ih vi glasajte opet!

PRE SLANJA KOMENTARA, MOLOMO VAS DA OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE UPUTSTVO:
Molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Portal Morava info zadržava pravo da, ukoliko ih proceni kao neumesne, skrati ili ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Komentare pisane verzalom i linkove na druge sajtove ne objavljujemo. Portal Morava info nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za skraćivanje komentara i njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera, i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

OSTAVITE ODGOVOR